Mainos

SCF: Game 6 Chicago @ Philadelphia, 10.6.10

• 46 676
  • 332

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Helvetti, olin hetken vessassa, niin johan oli Chicago tasoittanut. No ei ainakaan jännitystä puutu.

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei pysty käsittämään miten NHL-jätkät voi tehdä tommosia mokia kun toi nro 2. 3vs3 ja jokaisella oma mies, niin sitten lähdetään tuplailemaan ja eikä katsota omaa miestä moneen sekuntiin.

TML

Jäsen
Näytti tuo ilmainen jäähy vain sekoittavan Flyersin peliä. Ensin 4-4 vastaan tasoitus ja heti perään Philly-YV pelataan Leightonin lähettyvillä.

Momentum siirtyi nopeasti takaisin Hawksille noiden erikoistilanteiden johdosta. Leino-Briere-Hartnell jäälle ja Flyers pääsee taas peliin mukaan.

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Olipa hyvä AV Chicagolta. Enemmän tuli vetoja maalia kohti kuin Flyersillä YV-llä.
Ja kruununa Sharp 10, goaaalll !

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Ei pysty käsittämään miten NHL-jätkät voi tehdä tommosia mokia kun toi nro 2. 3vs3 ja jokaisella oma mies, niin sitten lähdetään tuplailemaan ja eikä katsota omaa miestä moneen sekuntiin.

Oli kyllä löysää pelaamista siinä 2-2 maalissa phillyn pelaajilta. Ja helposti meni längistä. Gagne on ollut tosi huono, tuntuu ettei luistin kulje lainkaan.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Jos Hawks tekee seuraavan maalin, uskon, ettei Philly enää siitä nouse. Sellaisen raivon ja taistelutahdon Hawks sai tuosta AV-maalista ja tapetusta maalista.

Tuomarit on toki toista mieltä ja kohta tulee joku naurettava penalti...

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aika jäätävä av-vaihto Toewsilta ja muilta haukoilta. Phillyn peli näytti menevän täysin sekaisin siitä turhasta jäähystä. Toivottavasti nyt saavat pelin kuosiin vielä, ja Leighton saa loppupelin edes jotain kiinni.

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Huikeata maalivahtipeliä jälleen a'la Flyers.

Kehtasi Sharp vielä tuulettaa moista.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça

Sanoppas muuta vielä kun siihen lisää Leightoninkin suorituksen niin saadan jo melkoinen suora. Sitä itsekkin yhä verkkokalvoilla kelailen...ei helvetti ensin upeasti johtoon ja sitten tuollainen koomailu...ei hyvää päivää. Jos YV ei tuota maaleja Niemen taakse niin josko ei toiseenkaan päähän?

Nyt Hawks sai maalistaan jälleen hyvän hengen päälle.

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Kyllä AV-maalin jälkeen paine siirtyi Flyers päätyyn.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt ovat kapteenit pelanneet hienosti. Toewsilta loistavaa heittäytymistä ja ahtaisiin väliin menemistä, samoin Richardsilta, joka laittoi komean pommin Hammerille. Siinä on Flyersin näköinen kapteeni, harmittaa vain Richardsin puolesta Carter. Onko pakko pelata puolikuntoisena?

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä on Phillyllä koko ajan kiire! Juoksevat Chicagon ja kiekon perässä. Kauhean näköistä puolustusta. Ja siihen vielä epävarma maalivahti päälle, niin on kyllä kova homma venyttää ratkaisu viimeiseen peliin.

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Leino hyökkäilee myös Carterin ja Girouxin kanssa.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taas erittäin energinen vaihto Leino, Hartnell, Carter ketjulta.

Otetaas takasin, ei tainnutkaan olla ihan normaali koostumus tuo?

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Onko pakko pelata puolikuntoisena?

Jättäisitkö itse oma-aloitteisesti väliin mahdollisuuden pelata Stanley Cupin finaaleissa vaikka jalka ja oma pelivire ei aivan täydellinen olisikaan? Itse en ainakaan näin tekisi/ymmärtäisi tehdä ihan miten vain kuten ei varmasti moni muukaan. Tosin ainakaan meikäläisellä ei tuollaista ongelmaa koskaan tule olemaan, harmi sinänsä.

Viluyo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Jokerit, Arsenal FC
Jäätäviä mooveja Leinolta taas, sihti vaan vielä kohilleen!

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jättäisitkö itse oma-aloitteisesti väliin mahdollisuuden pelata Stanley Cupin finaaleissa vaikka jalka ja oma pelivire ei aivan täydellinen olisikaan? Itse en ainakaan näin tekisi/ymmärtäisi tehdä ihan miten vain kuten ei varmasti moni muukaan. Tosin ainakaan meikäläisellä ei tuollaista ongelmaa koskaan tule olemaan, harmi sinänsä.
Edelleen valmentaja päättää.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue

Niin, haluatko, että joukkueesi voittaa kapin vai ihan että kaikki pelaa systeemillä haluat joukkueesi pelaavan? Jos äijä on sysipaska, niin voisi valmentaja reagoida, mutta asia ei ole minun ongelma, joten ihan sama minulle, kunhan totesin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy