Ei pysty käsittämään miten NHL-jätkät voi tehdä tommosia mokia kun toi nro 2. 3vs3 ja jokaisella oma mies, niin sitten lähdetään tuplailemaan ja eikä katsota omaa miestä moneen sekuntiin.
Ei pysty käsittämään miten NHL-jätkät voi tehdä tommosia mokia kun toi nro 2. 3vs3 ja jokaisella oma mies, niin sitten lähdetään tuplailemaan ja eikä katsota omaa miestä moneen sekuntiin.
Onko pakko pelata puolikuntoisena?
Edelleen valmentaja päättää.Jättäisitkö itse oma-aloitteisesti väliin mahdollisuuden pelata Stanley Cupin finaaleissa vaikka jalka ja oma pelivire ei aivan täydellinen olisikaan? Itse en ainakaan näin tekisi/ymmärtäisi tehdä ihan miten vain kuten ei varmasti moni muukaan. Tosin ainakaan meikäläisellä ei tuollaista ongelmaa koskaan tule olemaan, harmi sinänsä.
Jättäisitkö itse oma-aloitteisesti väliin mahdollisuuden pelata Stanley Cupin finaaleissa vaikka jalka ja oma pelivire ei aivan täydellinen olisikaan? Itse en ainakaan näin tekisi/ymmärtäisi tehdä ihan miten vain kuten ei varmasti moni muukaan. Tosin ainakaan meikäläisellä ei tuollaista ongelmaa koskaan tule olemaan, harmi sinänsä.