Saunakaverit All-Stars TOP5

  • 47 574
  • 204

Jeffrey

Jäsen
Eikö olisi paljon järkevämpää asua siellä Kaskisaaressa, kun siellä asuminen on paljon halvempaa?

En nyt oikein ymmärrä pointtiasi, mutta se oli viime kesä se, tilanteet muuttuu. Lisäksi omistusasunnosta ja sen kuluista ei ihan noin vain irtisanomalla pääse eroon. Enkä minä tuosta kaksiostani edes halua päästä eroon, niin hyvä sijoituskohde se on. Nyt kohta kolmessa vuodessa yksistään sen arvo on noussut n. 15 000, ja tähän päälle vielä toinen samanmoinen lainanlyhennyksinä. Toisin sanoen olen tällä lievällä kituuttamisella tienannut noin 10 000 euroa vuodessa omistamalla oman asuntoni. Jos taas joskus muutan pysyvästi Helsinkiin (tai jonnekkin muualle), meinaan jättää tuon kuitenkin itselleni, sillä saan siitä vuokratuloina aikalailla saman summan, mitä itselläni on siitä kuluja ja lyhennyksinä yhteensä. Maksaa siis itse itseään pois, ja voin sitten joskus nelikymppisenä myydä mahdollisesti kaksi (tai useamman) asuntoani pois, ja tarjota perheelleni oikein mukavat puitteet.
 
En nyt oikein ymmärrä pointtiasi, mutta se oli viime kesä se, tilanteet muuttuu.

Eli ei se "runsas 20-senttinen" tainnutkaan sitten loppupeleissä olla niin kauhean arvokasta valuuttaa.

Lisäksi omistusasunnosta ja sen kuluista ei ihan noin vain irtisanomalla pääse eroon.

Minusta omistusastunto kannattaa ehdottomasti pistää vuokralle, jos voi itse asua jossain muualla 20 sentillä.
 

Nick Neim

Jäsen
No niin, arvasin näemmä täysin oikein siinä aikaisemmassa viestissäni. Näemmä liian isot mulkutkin aiheuttavat jo päänvaivaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
1. Cicciolina
2. Kike Elomaa
3. Tom Cruise
4. Marika Fingerroos
5. Jutta Urpilainen

Kyllä tolla kokoonpanolla passaisi hikoilla saunassa läpi yön ja aloittaa aamulla uudestaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
1. Cicciolina
2. Kike Elomaa
3. Tom Cruise
4. Marika Fingerroos
5. Jutta Urpilainen

Kyllä tolla kokoonpanolla passaisi hikoilla saunassa läpi yön ja aloittaa aamulla uudestaan.

Tyhjentävä lista, lisäisin itselleni vielä Hannu Jortikan, kun turkulaiset puhuvat hassusti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös