Juu. Ihan paska. Karjalainen on paljon parempi.Gelinas ollut yllättävän hyvä ollakseen kentän huonoin pelaaja.
Ekan erän jälkeen tais olla Janrdric.Voisko näissä haastatella myös Lukon pelaajia?
Älä nyt pilaa hyvää öyhötystä faktoilla.Ekan erän jälkeen tais olla Janrdric.
Täs on kyl selittelyt menos kun mieluummin hyppäis Lukkofanit sänkyyn Gelinaksen kanssa kuin omien emäntien kainaloon. Mä ainakin oon jo polvillani.Gelinas ollut yllättävän hyvä ollakseen kentän huonoin pelaaja.
Joo siis johonkin ässäreppanaan viittasin joka kävi tässä ketjussa pelin alkupuolella asian ilmoittamassa.Täs on kyl selittelyt menos kun mieluummin hyppäis Lukkofanit sänkyyn Gelinaksen kanssa kuin omien emäntien kainaloon. Mä ainakin oon jo polvillani.
P.s. vihun leiristä se on vaan kateellisten panettelua.
Hienoa. Tämä rehellisyys ihastuttaa! Saattaa olla tungosta.Täs on kyl selittelyt menos kun mieluummin hyppäis Lukkofanit sänkyyn Gelinaksen kanssa kuin omien emäntien kainaloon. Mä ainakin oon jo polvillani.
P.s. vihun leiristä se on vaan kateellisten panettelua.
Niinkun töissä on saanut kuulla niin Karjalainen hakkaa paskat pihalle jokaisesta Lukkolaisesta. Onneksi on olemassa fantasia ja tosielämä.Juu. Ihan paska. Karjalainen on paljon parempi.
No olin ite tulossa öyhöttämään samasta asiasta mutta sit muistu vanhat mieleen :DÄlä nyt pilaa hyvää öyhötystä faktoilla.
Harmi ettei vaihtoaitiossa oltu hereillä ku oltiin mailaa vaille läpiajossa :D
Kyl siellä (jääkiekko-)maila oli ojossa.Harmi ettei vaihtoaitiossa oltu hereillä ku oltiin mailaa vaille läpiajossa :D
Tässä jääkiekkopelissä vai? Yksi lämäri ja ylsi vippi, muuten kaikkeen hehkutuksen nähden jopa huono. Kahdesta Ässien maalista katsonut kaksi vierestä ja en rehellisesti muista noiden vetojen lisäksi hyvää suoritusta.Gelinas ollut yllättävän hyvä ollakseen kentän huonoin pelaaja.