Satakunnan Talviklassikko 24.–25.1.2025

• 23 172
  • 195
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun Ortiolla on pientä loukkia niin jos ei ole käytettävissä viikonloppuna, antaisin Sammalniemelle toisen matsin. Nyt kun sarjatilannekkin sen mahdollistaa.
Olishan se makea paikka omalle kasvatille tehdä debyytti.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tietysti huono asia pelin ja tapahtuman kannalta jos lunta tulee isoja määriä, mutta pientä ajoittaista lumisadetta toivon molemmille päiville. Onhan siinä jotain taianomaista, että pelataan taivasalla ja taivaalta tulee pieni määrä lunta. Se tuskin vaikuttaisi peliin olennaisesti.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä oliko tämä rapala, mutta ei sitä Sammalniemeä ihan omaksi kasvatiksi voi lukea, vaikka aika nuorena tulikin Lukkoon. Lukolla toki merkittävä vaikutus kehitykseen.
Kyllä mä omaksi kasvatiksi lasken jos U16 sarjaa on Raumalla pelannut, raumalaisuus sitten asia erikseen. EP ei muuten näytä tuota pidemmälle joten joku varmasti tietää milloin Jooa Lukkoon on siirtynyt?

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Helpompi se on 6 pisteen sarjajohdossa kokeilla kuin 4 pistettä playoff-viivaa perässä.
Luistimen terät nyt tiukasti vaan jäänpinnassa, koska mitään ei olla vielä saavutettu. Paras mahdollinen kokoonpano ihan joka ilta. Ja kun on jotain saavutettu tai varmistettu, voi jotain tuollaista kokeillakin. Ei ennen, ellei oikeasti ole ihan pakko.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voihan se hyvin olla että Ortio pelaa lauantaina. Huomenna tuskin pelaa eikä varmaan ole edes penkillä.

Tai sitten hänellä on nummeliinit loppukauden ajan.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jos nyt ihan vaan Lethemonilla. Sammalniemelle voi antaa mun puolestani jonkun pelin jossain kohtaa, jos tilanne sen mahdollistaa. Mut en mä nyt tähän kohtaan välttämättä lähtisi, oli sarjatilanne sitten ihan mikä hyvänsä.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on alettava nukkumaan jotta huominen tulisi nopeammin! Vähäksi aikaa duuniin ja sitten auton keula kohti Poria.

Kaikki mestoille! Vamos veljet ja siskot!

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Itse antaisin näille junnuille näytön paikat sijoilla 10 -16 olevia joukkueita vastaan.

Siellä on useampia erittäin korkean potentiaalin omaavia pelaajia tulossa. Jos näitä spekulaatioissa änäri-varauksia uskalleta peluuttaa niin minkä takia Lukolla puhutaan olevan juniori toimintaa?

Voisi olla Lukko ja kaikki juniori toiminta Säppi.

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Itse antaisin näille junnuille näytön paikat sijoilla 10 -16 olevia joukkueita vastaan.

Siellä on useampia erittäin korkean potentiaalin omaavia pelaajia tulossa. Jos näitä spekulaatioissa änäri-varauksia uskalleta peluuttaa niin minkä takia Lukolla puhutaan olevan juniori toimintaa?

Voisi olla Lukko ja kaikki juniori toiminta Säppi.
Jos itse olisit vastuuvalmentaja, jonka tulos/työpaikka riippuu menestyksestä, miksi peluuttaisit " heikompaa" rosteria jos parempia ja kokeneempiakin on käytössä?
Liigassa ei ole yhtään joukkuetta joille voi antaa tasoitusta.
Lahjakkaimmat nuoret ottaa kyllä paikkansa, esimerkiksi, Heinola, Reunanen.

Itse laittaisin näitä nuoria kasvamaan lainalle mestikseen/pienempiin liiga seuroihin. Jos paikka ei heti ole Lukossa otettavissa.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Hyvää Talviklassikko huomenta veljet ja siskot! Tänään on vihdoin se päivä kun on ensimmäisen taistelun aika taivas alla.

Eihän tässä malta odottaa iltaa. Aivan täpinöissä. Illalla mennään!

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt on kyllä se lapsuuden innostua ja odotus päällä. En olisi edes uskonut, miten innoissaan voi odottaa tällaista jääkiekkotapahtumaa.

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Ehtooksi omia kierroksia nostaessa katselin vanhoja talviklassikkoja ja oli tutulta kuulostava ääni kommentoimassa. Kalle Sahlstedt se siellä oli vuonna 2011 Jokerit-HIFK ottelussa.

Luoja kiitos Satakunnan talviklassikkoa ei pelata missään stadionilla, missä katsojat ovat sadan metrin päässä. Nykyisellä katsomorakenteella myös katsojat pääsevät oikeasti lähelle peliä

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tämänhetkinen terveystilanne estää Poriin menemisen. Tosin en muutenkaan käy ko. ”rantakaupungissa” ellei ihan pakko ole. Onneksi ei kovinkaan usein näin ole.

TV:n välityksellä tulee tietty seurattua viikonlopun matsit. Kovasti kiinnostaa, miten Maikkari & Katsomo onnistuu televisioinnissa. Pelkona on, että kamerat on sijoitettu jonnekin lentokentän tai torin nurkille, ja peliä täytyy seurata/arvata suurennuslasia käyttäen. Hieman kuten Turkkusses piippuhyllyltä, josta pelaajat jotenkin näkee, mutta kiekosta ei ole tietoakaan, paitsi aloituksissa ja maalissa. Toivon sydämestäni olevan kuitenkin väärässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy