1963_Neveragain
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Yrno näyttää lauantaille 18 m/s puuskissa. Kyllä siinä penkillä viilee tulee.
Itse ostin liput jo noin puoli vuotta sitten ja silloin oli jo Ticketmasterissa ainakin tieto noista katsomoista ja kumpaan kannattaa mennä.Oliko näistä katsomoista ennakkoon jotain infoa? Nyt ilmoitettiin, että Lukko-kannattajat ovat D-katsomossa ja Ässät-kannattajat B-katsomossa. Itse en ainaskaan ollut huomannut tälläistä tietoa mistään kun lippua ostin. Varmaan aika moni haluaisi olla siellä missä muutkin omat ovat.
Näin muistin itsekin että katsomot olisi jossain tapahtumakartassa logoin merkattu, mutta kuumeisesti varmistusta havainnolle hakiessa ei tuntunut enää löytyvän muutama päivä sitten. Nyt tosiaan uusissa infopaketeissa tieto jälleen on.Itse ostin liput jo noin puoli vuotta sitten ja silloin oli jo Ticketmasterissa ainakin tieto noista katsomoista ja kumpaan kannattaa mennä.
Oliko näistä katsomoista ennakkoon jotain infoa? Nyt ilmoitettiin, että Lukko-kannattajat ovat D-katsomossa ja Ässät-kannattajat B-katsomossa. Itse en ainaskaan ollut huomannut tälläistä tietoa mistään kun lippua ostin. Varmaan aika moni haluaisi olla siellä missä muutkin omat ovat.
Sillon kun ostin liput niin Ticketmasterilla olo mielestäni selkeästi (jopa värein) eroteltuna raumalaisten katsomo.
Nyt oli poistunut.
Onko sitten menekki ollut huonompaa D-katsomoon (varmasti on kun Porissa peli) ja poistettu jossain kohtaa.
Voi mennä kaaokseksi jos katsomoissa aivan sekaisin ihmiset. Toivottavasti pelisilmää on ja ihmiset päästetään oikeisiin katsomoihin oli lippu sitten kumpaan katsomoon tahansa.
Paljon tuonne mahtuu yleisöä?
Ok. Enemmän kuin arvelin. Paljonkohan on kustannukset pelipaikan rakentamisessa ja kaikessa muussa? Onko mitään arviota olemassa?8740 taitaa olla virallinen kapasiteetti.
Kustannukset miljoona ja arvioitu voitto 250-300k per. Joukkue.Ok. Enemmän kuin arvelin. Paljonkohan on kustannukset pelipaikan rakentamisessa ja kaikessa muussa? Onko mitään arviota olemassa?
Ok. Kiitos.Kustannukset miljoona ja arvioitu voitto 250-300k per. Joukkue.
Kustannukset miljoona ja arvioitu voitto 250-300k per. Joukkue.
Väittäisin että Ässillä tavallinen loppuunmyyty paikallispeli on luokkaa +150k ja Lukolla varmaan suht sama tai jopa enemmän, kun Raumalla aitioita on tuplamääräVIP-paikat ovat sold out ja la muutenkin lähes loppuunmyyty. Huomiselle on vielä normaaleja lippuja reilusti tarjolla.
Paljonko tavallisen loppuunmyydyn paikallismatsin tuotto mahtaa olla?
Muistelisin jostain lukeneeni, että Pitsiturnaus tuottaisi +100k voittoa, että siinä mielessä tuo 150k on yläkanttiin.Väittäisin että Ässillä tavallinen loppuunmyyty paikallispeli on luokkaa +150k ja Lukolla varmaan suht sama tai jopa enemmän, kun Raumalla aitioita on tuplamäärä
Kuusinumeroisesta summasta olen kuullut pitsiturnauksen ja paikallisotteluiden tuotoista puhuttuvan. Pitsiturnaus käytännössä alkaa aamulla klo 08:00 kun katsojia aletaan ottamaan sisään ja loppuu sitten klo 22 maissa kun finaali on pelattu ja porukka ulkona hallista. Runkosarjamatsi vie vähemmän aikaa ja rahaa.Muistelisin jostain lukeneeni, että Pitsiturnaus tuottaisi +100k voittoa, että siinä mielessä tuo 150k on yläkanttiin.
En vain kirveelläkään löydä sitä uutista, mistä tuossa puhuttiin.