Cannedheat13
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Ehkäpä oikea ratkaisu kuitenkin. Hieno ilta, ja toivottavasti Porin illassa porilaiset ovat syötävän ihania ja lukkolaiset eivät vinole enempää.
Sanoi entinenkin tyttö!Tuntuu hyvälle!!
Nousiainen ei ole sama Nousiainen, joka muinoin KalPa:ssa pelasi. Vähän on ikävä katsella, kun tietää mihin parhaimmillaan pystyy.Varsin hyvä peli, mutta kuten jo edellä mainittiin, kaksi miestä oli tänään pahassa mukana. Olsson ja Nousiainen pois kokoonpanosta huomenna. Todellisuudessa ainakaan jälkimmäisenä mainittu ei ole poissa, mutta joka tapauksessa parannettavaa on näillä miehillä.
Edit. Maalivahtipelissä Lukko hävisi myös.
Markkanen sanoi viime viikonlopun jälkeen, että sanktioita tulee Tapparalle. Ainakaan minä en ole mitään kuullut/huomannut.Kättelevät. Esimerkkiä Pirkanmaalle.
En nyt Olssonista tiedä. Nuorelle miehelle joo yksi karmea moka, mutta itse karsastan välitöntä virheestä vilttiin -toimintatapaa. Nousiainen sen sijaan pitäisi korvata Korkalla jo pidemmälläkin otannalla.Varsin hyvä peli, mutta kuten jo edellä mainittiin, kaksi miestä oli tänään pahassa mukana. Olsson ja Nousiainen pois kokoonpanosta huomenna. Todellisuudessa ainakaan jälkimmäisenä mainittu ei ole poissa, mutta joka tapauksessa parannettavaa on näillä miehillä.
Edit. Maalivahtipelissä Lukko hävisi myös.
Ei tainnut sanoa että sanktioita tulee, vaan että se on harkinnassa? Ei ole tiedotettu joten ilmeisesti ei tullut.Markkanen sanoi viime viikonlopun jälkeen, että sanktioita tulee Tapparalle. Ainakaan minä en ole mitään kuullut/huomannut.