Satakunnan Talviklassikko 2025

• 45 461
  • 315

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Näin ymmärsin että se tennishallin hiekkakenttäkin olisi maksullinen, siihen olen aina parkkeerannut.

Itsellä on n.80km Poriin joten kävely ei ole vaihtoehto, eiköhän sieltä jostain tilaa löydy
No jos minä olisin tulossa tapahtumiin (en ole) autolla, niin jättäisin suosiolla Hesburgerin pihaan kun se nyt on käytännössä vieressä, en itse edes yrittäisi mihinkään muualle. Voisin jättää jopa ihan Länsi-Porin Prisman pihaan, kun sekin nyt on kokolailla vieressä..

Voin kertoa, että tiet urheilukeskuksen alueella tulevat olemaan niin tukossa (etenkin kun kaikki autoliikenne ohjataan näemmä vain Metsämiehenkadun kautta), että tukka lähtee

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
No jos minä olisin tulossa tapahtumiin (en ole) autolla, niin jättäisin suosiolla Hesburgerin pihaan kun se nyt on käytännössä vieressä, en itse edes yrittäisi mihinkään muualle. Voisin jättää jopa ihan Länsi-Porin Prisman pihaan, kun sekin nyt on kokolailla vieressä..

Voin kertoa, että tiet urheilukeskuksen alueella tulevat olemaan niin tukossa (etenkin kun kaikki autoliikenne ohjataan näemmä vain Metsämiehenkadun kautta), että tukka lähtee
Näyttää siltä että tässä joutuu taipumaan ja maksamaan parkista. Kiinnostava nähdä kuinka tukossa Pori on lauantaina.

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Näyttää siltä että tässä joutuu taipumaan ja maksamaan parkista. Kiinnostava nähdä kuinka tukossa Pori on lauantaina.
Hei, tuonne on maksimikapasiteetti alle 9000. Ei juurikaan enempää kuin Isomäessä oli vielä 90 -luvun alkupuolella. Jazzeilla ja Sonisperessä on ollut kymmeniä tuhansia, silloin Pori on ollut tukossa.

Sinällään jopa ihmettelen noita liikennejärjestelyjä.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hei, tuonne on maksimikapasiteetti alle 9000. Ei juurikaan enempää kuin Isomäessä oli vielä 90 -luvun alkupuolella. Jazzeilla ja Sonisperessä on ollut kymmeniä tuhansia, silloin Pori on ollut tukossa.

Ei ollut, eikä ollut tukossa 10v sittenkään mutta esimerkiksi pari vuotta sitten kun Ilvesfanit teki megamatkansa niin tiet oli ihan tukossa kun helsingintietä tuli. Matka Nestettä ennen olevista valoista hallille kesti varmaan tunnin.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata

Kaupunki on kyllä ihan omalta osaltaan tehnyt Isomäestä kohtuullisen hyvän pullonkaulan joka suuntaan vähänkin isomman tapahtuman loppuessa. Sanotaanko näin, että isojen tapahtumien moottoroitua liikennettä ei ole ajateltu ollenkaan. Päivittäisessä liikenteessä ei ole mitään ongelmaa.

Nykyään Jazzeillakaan ei ole juuri mitään liikenteellistä ongelmaa mihinkään suuntaan. Ja jos joskus, niin nyt olisi vähintäänkin paikka porilaisilla läyttää joukkoliikennettä ja vaikkapa 4 kilometrin säteellä kaikkien kynnelle kykenevien taittaa matka kävellen. Ihan vaikkapa tapahtuman luonteeseen liittyen entisaikojen henkeä kunnioittaen. Ei sitä 60 vuotta takaisin tultu pelejä katsomaan tuhansilla omilla autoilla.

Suosikkijoukkue
Ässät
Näin ymmärsin että se tennishallin hiekkakenttäkin olisi maksullinen, siihen olen aina parkkeerannut.

Itsellä on n.80km Poriin joten kävely ei ole vaihtoehto, eiköhän sieltä jostain tilaa löydy
Mulla on vielä tuplat tuohon, joten autoon minäkin olen turvautunut.
Lidlin ja Prisman parkkipaikoille mä oon auton jättänyt, eihän sieltä oo pitkä matka kävellä.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on vielä tuplat tuohon, joten autoon minäkin olen turvautunut.
Lidlin ja Prisman parkkipaikoille mä oon auton jättänyt, eihän sieltä oo pitkä matka kävellä.
Päädyin että jätän hesen parkkipaikalle koska otti liikaa luonnon päälle mennä Lukon fanishoppiin tekemään tilausta. Ajoissa kun on liikkeellä niin pitäisi löytyä paikka, jossei sinne niin Prismalle.

Hieno viikonloppu tulossa. Tätä on odotettu!

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Te porilaiset varmaan tiedätte paremmin, mutta onko siellä screeniä kaukalon vieressä jossain? Mistä näkee pelikellon sekä hidastuksia.

Noista videoklipeistä mitä päivien varrella nähnyt, ei ole oikein selvää saanut.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Te porilaiset varmaan tiedätte paremmin, mutta onko siellä screeniä kaukalon vieressä jossain? Mistä näkee pelikellon sekä hidastuksia.

Noista videoklipeistä mitä päivien varrella nähnyt, ei ole oikein selvää saanut.

En usko, noi katsomot on oikeesti tosi lähellä ja tiiviisti lähellä kaukaloa niin millekään isommalle screenille siellä ei kyllä varmaan ole edes tilaa.

UJ42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Pitäis olla päädyissä. Pelikellot ja TV fiidi.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäis olla päädyissä. Pelikellot ja TV fiidi.
Nämäkö?

Koitin vain tiirailla IG-tarinoista ja ainakin siellä olivat ihan tyhjät.

Liitteet

• Screenshot_20250123_172701_X.jpg
    Screenshot_20250123_172701_X.jpg
    403,7 KB · kertaa luettu: 141

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kattelin muuten että mulla on perjantain lippu B -katsomoon ja lauantain D -katsomoon. Ainakin perjantaina tuon pitäisi olla Ässien fanikatsomo mutta onko lauantaina sitten D -katsomo fanikatsomo vai onko mulle tullut lippu keskelle raumalaisia? Samaan aikaan ostin liput ja käsittääkseni piti molempien olla Ässäfanien katsomoon.

Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Kattelin muuten että mulla on perjantain lippu B -katsomoon ja lauantain D -katsomoon. Ainakin perjantaina tuon pitäisi olla Ässien fanikatsomo mutta onko lauantaina sitten D -katsomo fanikatsomo vai onko mulle tullut lippu keskelle raumalaisia? Samaan aikaan ostin liput ja käsittääkseni piti molempien olla Ässäfanien katsomoon.
Pataljoonan instagramissa ainakin luki, että sijoittuvat b katsomoon josta antavat tukea koko viikonlopun.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
B katsomo on ainakin lauantaina Ässien fanikatsomo, C on ns puolueeton ja D on Raumalaisten. Luulisin kyllä että järkkärit eivät pakota Porilaista Raumalaisten keskelle, se ei olisi viisasta.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
B katsomo on ainakin lauantaina Ässien fanikatsomo, C on ns puolueeton ja D on Raumalaisten. Luulisin kyllä että järkkärit eivät pakota Porilaista Raumalaisten keskelle, se ei olisi viisasta.
Mulle avautui tämä yksityiskohta myös nyt. Näköjään D-katsomoon lauantaina pitäisi pojan kanssa mennä. No saas nähdä millainen meno on :D

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Aamulla b-katsomoon ei ollut paikkoja mutta nyt oli ja hintakin oli 10€ halvempi kuin d-katsomoon. No, nyt on lippu b-katsomoon hankittu. Sitten vain rukoilemaan että kelit suosivat.

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Brittein saarilla huomenna riehuva hirmumyrsky aiheuttaa lauantaiksi melko kovia tuulia Talvikassikon ajaksi. Muuten sää näyttää hyvinkin suotuisalta.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markkinointi osastolla on lyöty uusi vaihde silmään. Tälläistä tykitystä sen pitäisi ollakin. Sitä kummaksun ettei legendoja ole käytetty juuri lainkaan markkinoinnissa

Tarkemmin ajatellen legendoja ei ole käytetty juuri lainkaan, jos eivät halunneet niin se on toki eriasia, mutta luulen että paremmin olisi markkinointi purrut jos olisi ollut Maukka Kuusisto, Uusitalo, Niskala, Rocky, Torkki, Vellu tms mukana, sen sijaan jotain hesaäijän mukahauskaa puskettiin vähän väliä.

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
näyttää siltä , että kannattaisi tuoda myös jäätelökioskeja tapahtumaan . Shortsit ja t-paita ja jäätelö suuhun
kiekkokatsomossa. Moni juhannus on ollut kylmempi

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy