Noh ehkä se tuosta tasoittuu suht piankin. Patakin saanee oikean jääkiekkojoukkueen vastaansa :)Niin vaan ollaan päästy tilanteeseen, jossa Ässillä on yhdeltä keväältä kolme playoff-voittoa Lukkoa enemmän.
Noh ehkä se tuosta tasoittuu suht piankin. Patakin saanee oikean jääkiekkojoukkueen vastaansa :)Niin vaan ollaan päästy tilanteeseen, jossa Ässillä on yhdeltä keväältä kolme playoff-voittoa Lukkoa enemmän.
No tällä kaudella ainakaan ei tuollaista tule tapahtumaan. Lukko-Ässät -finaaliin on pieni sauma.Yksi askel lähempänä Ässät-Lukko finaalia...
No tällä kaudella ainakaan ei tuollaista tule tapahtumaan. Lukko-Ässät -finaaliin on pieni sauma.
Voit kääntää asian miten päin haluat, mutta pieni kylmä rinki hiipii Raumalla persiiseen pelkästä ajatuksesta...
Mää ainakin jopa toivon sitä näillä jaoilla. Siellä päin kannattais miettiä ainakin 2 kertaa mitä toivoo...Voit kääntää asian miten päin haluat, mutta pieni kylmä rinki hiipii Raumalla persiiseen pelkästä ajatuksesta...
Mää ainakin jopa toivon sitä näillä jaoilla. Siellä päin kannattais miettiä ainakin 2 kertaa mitä toivoo...
Kaikki pitää voittaa jos kannuun haluaa päästä kiinni. Jos hurmos on päällä huhtikuussa niin yksi Lukko on pelkkä suupala
No kun tämä asia nyt ei kyllä varsinaisesti ole kiinni minun halustani, eikä minun tarvitse sitä mihinkään kääntää - se on niin. Mitä tuohon kylmään rinkiin tulee, niin ehkä nyt kuitenkin pistäisin niitä palttoonnappeja hiukan kiinni päin, se ei tämä Pallokerho nyt ollut varsinaisesti mikään 70-luvun punakone.Voit kääntää asian miten päin haluat, mutta pieni kylmä rinki hiipii Raumalla persiiseen pelkästä ajatuksesta...
Eikös sieltä nyt HIFKiä ole aika vahvasti tyrkyllä? Siinä on mielestäni Ässillä ihan saumakin olemassa.Sieltä tullee Ilvestä tai KalPaa vastaan padalle. Hyvä jos yhden pelin saavat ja se on raaka totuus, jonka jopa porilaiset tajunnevat :D
No juu aivan varmasti näin. Karjalaisella kuuhun. Ehkä se on sitä porilaista hulluutta, että tolla rosterilla viitsii uskoa tollaiseen.Kaikki pitää voittaa jos kannuun haluaa päästä kiinni. Jos hurmos on päällä huhtikuussa niin yksi Lukko on pelkkä suupala
Ei ole tulossa, jos edes toinen KooKoo tai SaiPa häviää. Kuten nyt vähän näyttäisi..Eikös sieltä nyt HIFKiä ole aika vahvasti tyrkyllä? Siinä on mielestäni Ässillä ihan saumakin olemassa.
Nimenomaan on tulossa, jos KooKoo ja SaiPa häviävätEi ole tulossa, jos edes toinen KooKoo tai SaiPa häviää. Kuten nyt vähän näyttäisi..
Siis jos edes toinen voittaa niin ei tule Ässille Ifk vastaan.Ei ole tulossa, jos edes toinen KooKoo tai SaiPa häviää. Kuten nyt vähän näyttäisi..
Eikös Ässillä ole ihan kivasti kulkenut kusiviiksiä vastaan? Kaikki paineet on Tampereella tällä(kin) kaudella. Ja nimenomaan sillä kusiviiksi-porukalla. Hassuhatut putoaa jo Kespoolle.
Ja millä logiikalla?Nimenomaan on tulossa, jos KooKoo ja SaiPa häviävät
Jos SaiPa ja KooKoo hävivät, niin Ässät on jatkoonmenijöistä runkosarjassa parhaiten sijoittunut, ja kohtaa top-4 huonoimmin sijoittuneen, eli HIFK:n.Ja millä logiikalla?
Juu oli tuo alkuperäinen lainaus huonosti ilmaistu, mutta siis se riittää että jompikumpi häviää ei molemmat sen piti olla se ajatus.Jos SaiPa ja KooKoo hävivät, niin Ässät on jatkoonmenijöistä runkosarjassa parhaiten sijoittunut, ja kohtaa top-4 huonoimmin sijoittuneen, eli HIFK:n.
Tosiaan, jos SaiPa, KooKoo tai molemmat voitavat sarjansa, niin sitten Ässien vastus on Ilves tai KalPa.Juu oli tuo alkuperäinen lainaus huonosti ilmaistu, mutta siis se riittää että jompikumpi häviää ei molemmat sen piti olla se ajatus.
Tämä on minun 1000. viesti tähän ketjuun.
Huh huh! Paljon on ollut hauskaa ketjussa ja tulee olemaan jatkossakin, en ole mihinkään menossa. Piti kehitellä tätä viestiä mielessä hieman. Sen tähden olen vain viime päivät vain tykännyt muiden tuotoksista.
Onhan tässä seurattu kiekkoa jo 33 vuotta, joten ei olla junnu, mutta ei palstan kokeneinkaan. Kaiken määrin olen keskiverto jätkä, jokaisella osa-alueella. Kiekon suhteen olen pyrkinyt pitämään sopivan värikkään tason. Tunteisiin menee. Hyvät ja huonot asiat.
Aika nättii on nähdä teitä kokeneita, jotka ovat jopa nähneet ja kokeneet Lukon ensimmäisen mestaruuden. Siitä on muuten ihan helvetin pitkä aika. Kiva teille 70-luvulla Ässien mestaruuksia juhlineille. Mää olin pusseissa tällöin vielä.
Omat tähtihetket ovat hopea 2006 sekä kulta 2013. Kova peli on mieleen. Persoonia ei ole koskaan liikaa. Ei kaukalossa eikä täällä. Jatketaan äijät ja boja.
P.S. Vitsillä vielä. Tarjoilija kysys: ”Otak pino nuari?” ”Ei, mialummi kasa noit vanhemppi. Ja jottai viini kans.”
1000 viestiä ilman menestystä and counting.Tämä on minun 1000. viesti tähän ketjuun.