Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 911 545
  • 19 944

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Niin vaan ollaan päästy tilanteeseen, jossa Ässillä on yhdeltä keväältä kolme playoff-voittoa Lukkoa enemmän.
Noh ehkä se tuosta tasoittuu suht piankin. Patakin saanee oikean jääkiekkojoukkueen vastaansa :)

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Yksi askel lähempänä Ässät-Lukko finaalia...

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sieltä tullee Ilvestä tai KalPaa vastaan padalle. Hyvä jos yhden pelin saavat ja se on raaka totuus, jonka jopa porilaiset tajunnevat :D

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
No tällä kaudella ainakaan ei tuollaista tule tapahtumaan. Lukko-Ässät -finaaliin on pieni sauma.

Voit kääntää asian miten päin haluat, mutta pieni kylmä rinki hiipii Raumalla persiiseen pelkästä ajatuksesta...

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voit kääntää asian miten päin haluat, mutta pieni kylmä rinki hiipii Raumalla persiiseen pelkästä ajatuksesta...

Miksi? Tämähän ois oikein loistotilanne lähteä ennakkoon selvästi heikompaa pikkuveljeä vastaan hakemaan kannu toista kertaa 2020-luvulla Raumalle.

Eipä tosin tule tapahtumaan, Ilvestä ja KalPaa vastaan se on maksimissaan yksi voitto jos Rubinille sattuu johonkin matsiin oikein pöljä päivä.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mää ainakin jopa toivon sitä näillä jaoilla. Siellä päin kannattais miettiä ainakin 2 kertaa mitä toivoo...

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mää ainakin jopa toivon sitä näillä jaoilla. Siellä päin kannattais miettiä ainakin 2 kertaa mitä toivoo...

Kaikki pitää voittaa jos kannuun haluaa päästä kiinni. Jos hurmos on päällä huhtikuussa niin yksi Lukko on pelkkä suupala

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko | Inhokkijoukkue: maaliodottama
No kun tämä asia nyt ei kyllä varsinaisesti ole kiinni minun halustani, eikä minun tarvitse sitä mihinkään kääntää - se on niin. Mitä tuohon kylmään rinkiin tulee, niin ehkä nyt kuitenkin pistäisin niitä palttoonnappeja hiukan kiinni päin, se ei tämä Pallokerho nyt ollut varsinaisesti mikään 70-luvun punakone.

Vaan kyllä siinä itse kullakin jännäkakkaa tuuppaisi puntin täydeltä, jos tällainen skenaario toteutuisi. Zetanollakolmosellakin.

Sieltä tullee Ilvestä tai KalPaa vastaan padalle. Hyvä jos yhden pelin saavat ja se on raaka totuus, jonka jopa porilaiset tajunnevat :D
Eikös sieltä nyt HIFKiä ole aika vahvasti tyrkyllä? Siinä on mielestäni Ässillä ihan saumakin olemassa.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki pitää voittaa jos kannuun haluaa päästä kiinni. Jos hurmos on päällä huhtikuussa niin yksi Lukko on pelkkä suupala
No juu aivan varmasti näin. Karjalaisella kuuhun. Ehkä se on sitä porilaista hulluutta, että tolla rosterilla viitsii uskoa tollaiseen.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös sieltä nyt HIFKiä ole aika vahvasti tyrkyllä? Siinä on mielestäni Ässillä ihan saumakin olemassa.
Ei ole tulossa, jos edes toinen KooKoo tai SaiPa häviää. Kuten nyt vähän näyttäisi..

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän kevät
Eikös Ässillä ole ihan kivasti kulkenut kusiviiksiä vastaan? Kaikki paineet on Tampereella tällä(kin) kaudella. Ja nimenomaan sillä kusiviiksi-porukalla. Hassuhatut putoaa jo Kespoolle.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös Ässillä ole ihan kivasti kulkenut kusiviiksiä vastaan? Kaikki paineet on Tampereella tällä(kin) kaudella. Ja nimenomaan sillä kusiviiksi-porukalla. Hassuhatut putoaa jo Kespoolle.

Pari vuotta sitten puolivälierissä tuli 4-1 turpaan. Ehkä nyt olisi maksun paikka

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos SaiPa ja KooKoo hävivät, niin Ässät on jatkoonmenijöistä runkosarjassa parhaiten sijoittunut, ja kohtaa top-4 huonoimmin sijoittuneen, eli HIFK:n.
Juu oli tuo alkuperäinen lainaus huonosti ilmaistu, mutta siis se riittää että jompikumpi häviää ei molemmat sen piti olla se ajatus.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tämä on minun 1000. viesti tähän ketjuun.

Huh huh! Paljon on ollut hauskaa ketjussa ja tulee olemaan jatkossakin, en ole mihinkään menossa. Piti kehitellä tätä viestiä mielessä hieman. Sen tähden olen vain viime päivät vain tykännyt muiden tuotoksista.

Onhan tässä seurattu kiekkoa jo 33 vuotta, joten ei olla junnu, mutta ei palstan kokeneinkaan. Kaiken määrin olen keskiverto jätkä, jokaisella osa-alueella. Kiekon suhteen olen pyrkinyt pitämään sopivan värikkään tason. Tunteisiin menee. Hyvät ja huonot asiat.

Aika nättii on nähdä teitä kokeneita, jotka ovat jopa nähneet ja kokeneet Lukon ensimmäisen mestaruuden. Siitä on muuten ihan helvetin pitkä aika. Kiva teille 70-luvulla Ässien mestaruuksia juhlineille. Mää olin pusseissa tällöin vielä.

Omat tähtihetket ovat hopea 2006 sekä kulta 2013. Kova peli on mieleen. Persoonia ei ole koskaan liikaa. Ei kaukalossa eikä täällä. Jatketaan äijät ja boja.

P.S. Vitsillä vielä. Tarjoilija kysys: ”Otak pino nuari?” ”Ei, mialummi kasa noit vanhemppi. Ja jottai viini kans.”

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on minun 1000. viesti tähän ketjuun.

Huh huh! Paljon on ollut hauskaa ketjussa ja tulee olemaan jatkossakin, en ole mihinkään menossa. Piti kehitellä tätä viestiä mielessä hieman. Sen tähden olen vain viime päivät vain tykännyt muiden tuotoksista.

Onhan tässä seurattu kiekkoa jo 33 vuotta, joten ei olla junnu, mutta ei palstan kokeneinkaan. Kaiken määrin olen keskiverto jätkä, jokaisella osa-alueella. Kiekon suhteen olen pyrkinyt pitämään sopivan värikkään tason. Tunteisiin menee. Hyvät ja huonot asiat.

Aika nättii on nähdä teitä kokeneita, jotka ovat jopa nähneet ja kokeneet Lukon ensimmäisen mestaruuden. Siitä on muuten ihan helvetin pitkä aika. Kiva teille 70-luvulla Ässien mestaruuksia juhlineille. Mää olin pusseissa tällöin vielä.

Omat tähtihetket ovat hopea 2006 sekä kulta 2013. Kova peli on mieleen. Persoonia ei ole koskaan liikaa. Ei kaukalossa eikä täällä. Jatketaan äijät ja boja.

P.S. Vitsillä vielä. Tarjoilija kysys: ”Otak pino nuari?” ”Ei, mialummi kasa noit vanhemppi. Ja jottai viini kans.”

Jumalauta, nyt oli iso päivä. Ässät meni jatkoon ja Arska 1000. tonni täyteen.

Vilpittömät onnittelut Ässille ja Arskalle.

Pakko kehaista toveri Arnoldia! Tämän ketjun agitaattori nro 1.
Suu käy, mutta pahaa se ei tekis kärpäsellekään, ei edes raumalaiselle kärpäselle.

Hattu päästä, tonni täynnä.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomaa, että raumalaisia jännittää mahdollinen ulospuhallus puolivälierässä. Olisi noloa tuollaiselle tähtisikermälle

#lukkosulaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy