Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 467 265
  • 15 388

Co.

Jäsen
Suurin pelko itsellä oli se, että katsomorakenne tulisi olemaan aivan hanurista (kuten näissä yleensä on tapana), mutta havainnekuvien/-videon perusteella näyttää fiksulta toteutukselta. Tuoltahan oikeasti voi nähdäkin jotain. Sitten vaan pleksit lämpimäksi, että niistäkin näkee läpi.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kahtena päivänä peräkkäin Satakunnan laulu Porissa ja "Karhun kämmen lyö!" raikaa, toivottavasti Suipoille tulee riittävän monet kalsarit mukaan.

Samaa toivon kalsareiden osalta, tosin eihän tuo varmaan raikaa kuin toisessa ottelussa Ässien ollessa "isäntänä", joten kuti kalsareihin jää toisessa matsissa tulematta hitsareilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: peno

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voiko tähän nyt sanoa muuta kuin että, vihdoinkin. Kyllä tätä on odotettu, tai ainakin itse olen odottanut.

Liput tulee näköjään myyntiin 19.4. Joko lippujen hinnoista on jotain tietoa?
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Molempina päivinä mtv:n studio viedään silti tamperelaisten peleihin.
Vellu kutsuu Don Tamin Poriin kunniavieraaksi, niin mediahuomio siirtyy Satakuntaan.
Tami kuitenkin loi Poriin kiekkobuumin, mikä tiivistyi sekä hopeaan että mestaruuteen.

Eikä unohdeta, että Tami kaatoi Neuvostoliiton. Nykyisessä ulkopoliittisessa ilmapiirissä Aurinkokuninkaan pitäisi saada tittelistöönsä jatkoksi myös valtioneuvos. My God.

Noin yleisesti pitää toivoa, että toteutus on kunnossa. Sääolosuhteisiin voi vaikuttaa melko vähän.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vellu kutsuu Don Tamin Poriin kunniavieraaksi, niin mediahuomio siirtyy Satakuntaan.
Tami kuitenkin loi Poriin kiekkobuumin, mikä tiivistyi sekä hopeaan että mestaruuteen.

Eikä unohdeta, että Tami kaatoi Neuvostoliiton. Nykyisessä ulkopoliittisessa ilmapiirissä Aurinkokuninkaan pitäisi saada tittelistöönsä jatkoksi myös valtioneuvos. My God.

Noin yleisesti pitää toivoa, että toteutus on kunnossa. Sääolosuhteisiin voi vaikuttaa melko vähän.
Älä helvetissä raahaa edes vitsillä turkulaista tähän ketjuun.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Satakunnan talviklassikko kun tämä on niin varmaan saa ja pitää aloittaa negan kautta. Eli eka fiilis on, että kymmenen vuotta liian myöhään tämä tehdään, talviklassikot on vähän nähty. Ja miksei havainnevideossa ole mitään ääntä?

Mutta hyvä hieno juttu, parempi myöhään kuin ei silloinkaan, ja fasiliteetit vaikuttaa juuri oikean kokoisilta, ja tuo on hyvä juttu että isot sisätilat on heti vieressä.

Olen ollut Porissa viimeksi katsomassa Lukon peliä viimeksi silloin kun Nielikäinen teki harkkapelissä jonkun älyttömän soolomaalin, joku voi heittää vuoden. Nyt vakavasti harkitsen josko pääsisin tuosta yli.
 

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ulkojäillä tavataan ensi vuoden tammikuussa!

24-25.1 tuplapelit, jossa veikkaan että toisena kotijoukkueena on Lukko ja toisena Ässät.

Yksi toive silti olisi, se tunne takaisin tuona viikonloppuna!
Todella hieno homma Ässiltä ja Lukolta järjestää tämä tammikuun hulabaloo meille Satakuntalaisille.
Kyllä liput pitää ostaa molempiin peleihin heti, kun tulee myyntiin.
Teköjäärata tuttu paikka Narukerän peleistä. Eli tammikuun kylmä tuuli käy, ku ryssän helvetistä. Kerrospukeutuminen ja puolen litran jallu lämmikkeeksi mukaan. Johan pärjää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: LuKi

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ihan helvetin hieno juttu ja aivan varmasti paikalla. Itse olen näitä toivonut ja nyt tulee tuohon kävelymatkan päähän pari kertaa, ihanaa saatana!

Jotain sairaalla tavalla hienoa katsoa lätkää ulkona makkara kädessä, ihan vitun kylmä ja siitä huolimatta katsomot täynnä porukkaa. Ei näitä joka kausi tarvitse olla, mutta kyllä siitä taivasalla kohtaamisesta nyt Satakunnassa ehti päälle 50 vuotta mennä.

Hienoa yhteistyötä ja hattu päästä jokaiselle, jolla ollut osuutta siihen, että tapahtuu. Ihan ilmaista leikkiä ei ole (yli miljoonan lasku), mutta toivottavasti sieltä nyt jotain takaisinpäin tulee myös. Ainakin jotain VIP touhua/tapahtumakeskusta tulossa kaiketi Karhuhallille yhteistyökumppaneille yms?

Itsellä ei oikeastaan muuta ”pelkoa” tapahtuman onnistumisen suhteen ole, kuin luonnollisesti olosuhteet, toivotaan verrattain hyvää keliä, pakkaslukemalla ei väliä ole, mutta hirvittävä lumimyrsky tai kaatosade voisi luonnollisesti aiheuttaa ongelmia. Pistetäänkin heti tilaukseen aurinkoinen sää ja sopivasti pakkasta.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Hienoa ja ehtinee laskeskella todelliset kulut kohdilleen.
Jos haluaa tietoa yllätysmaksuista vastaavissa tilanteissa, niin Ilveksessä vaikuttanut Honkalehto osaa auttaa. Kuinka puolen miljoonan oletetut tuotot menivätkin pääosin ulkojääsulan mukana viemäreistä alas,

Itse tapahtuma (treen ulkojäät) oli mahtava ja kelitkin täydelliset.
Aion osallistua tähänkin tapahtumaan!
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Itsellä ei oikeastaan muuta ”pelkoa” tapahtuman onnistumisen suhteen ole, kuin luonnollisesti olosuhteet, toivotaan verrattain hyvää keliä, pakkaslukemalla ei väliä ole, mutta hirvittävä lumimyrsky tai kaatosade voisi luonnollisesti aiheuttaa ongelmia. Pistetäänkin heti tilaukseen aurinkoinen sää ja sopivasti pakkasta.
Liittyy osittain tähän, mutta Lehtinen ja Kunnas kertoivat Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa (järkyttävä tää uus nimi), että on pyritty hakemaan säähän liittyviä vakutuuksia pelejä varten. Näitä kuitenkaan ei Suomesta tai edes Euroopasta oikeastaan saa vaan katseet on jouduttu kääntämään pidemmälle.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Raumalla ei tosin oo totuttu et on vähän ahtaampaa, joten miten sopeutuvat.
Tämä on kyllä totta. Raumalla tehtiin halliremontti kerralla niin, että käytävillä mahtuu jopa kulkemaan. Porissa ihanasti säilytettiin se vanha lätkäromantiikka, että pitää valita käytkö erätauolla kusella vai haetko kaljan.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Tämä on kyllä totta. Raumalla tehtiin halliremontti kerralla niin, että käytävillä mahtuu jopa kulkemaan. Porissa ihanasti säilytettiin se vanha lätkäromantiikka, että pitää valita käytkö erätauolla kusella vai haetko kaljan.

Se on kyllä totta ja samaa mieltä että siksikin Porissa kaikki paremmin, lätkäromantiikka on hieno asia. Raumallakin kerran vuodessa jonkinlaista lätkäromantiikkaa on pitsiturnauksen muodossa ja tuo on se hetki kun kaljajonon oon jopa sielläkin nähnyt, mutta silloin siinä jostain syystä törmää lähinnä tuttuihin Porilaisiin kun Raumalaiset itse istuskelee mäntybaarissa hallin ulkopuolella. Outoa kansaa nuo raumalaiset, mutta ihan sympaattisia.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti seuroille tulee massia näistä ovista ja ikkunoista. En voi itse sanoa olevani ulkoilmaotteluiden ystävä. Yleensä nuo änäripelitkin ovat olleet huonompia tasoiltaan kuin halleissa. Katsomoista ei näe edes peliä kunnolla ja joutuu ehkä jopa värjöttelemään vielä -15 kelissä. Mutta ymmärrän kuuluvani vähemmistöön ja varmasti tulee hyvin olemaan yleisöä paikalla, joten eiköhän näillä paikkansa ole minun näkemyksestäni huolimatta.
 

Mikolammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen ainakin itse elättänyt toiveita, että tällainen spektaakkeli saadaan myös Satakuntaan. Onko sitten back to back vähän liikaa vai olisiko siihen torstai-perjantai akselille ottanut kaksi ottelua lisää ja eri vastustajat molemmille? Vaikka länsirannikon kolmas Tps?

Edit. Siis torstai, perjantai ja lauantai pelit. Yhteensä siis kolme ja Tepsi molemmille vastaan? Joka tapauksessa hieno juttu tämä!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on kyllä totta. Raumalla tehtiin halliremontti kerralla niin, että käytävillä mahtuu jopa kulkemaan. Porissa ihanasti säilytettiin se vanha lätkäromantiikka, että pitää valita käytkö erätauolla kusella vai haetko kaljan.
Ei kai se käytävällä kulkemisesta kiinni ole vaan vessajonoista, että aikaa menee joka tapauksessa. Jos valitset kaljan olet sen jälkeen kuitenkin taas vessajonossa.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Olen ainakin itse elättänyt toiveita, että tällainen spektaakkeli saadaan myös Satakuntaan. Onko sitten back to back vähän liikaa vai olisiko siihen torstai-perjantai akselille ottanut kaksi ottelua lisää ja eri vastustajat molemmille? Vaikka länsirannikon kolmas Tps?

Edit. Siis torstai, perjantai ja lauantai pelit. Yhteensä siis kolme ja Tepsi molemmille vastaan? Joka tapauksessa hieno juttu tämä!

Ässille ainoa kiinnostava vaihtoehto Lukon lisäks olis HIFK. Vaik tämmösessä varmaan yhteen peliin melkein loppuunmyytäis tiistain SaiPakin, niin ei TPS kiinnostais noin niinku seksivau-tasolla millään tapaa Porissa.

B2B on just hyvä. Olettaen että pelaajat ja valmentajat hyppäävät leikkiin mukaan, ja oikeasti pelataan mindset tasolla enemmän kuin kolmesta runkosarjapisteestä trapin trapin trapilla. Toivottavasti tää saadaan iskostettua sinne pukukoppeihin. Suurin osa yleisöstä ostanee liput kuitenkin molempiin, joten potentiaalia on hyvään kiekko-karnevaaliin koko viikonlopulle.

Keskustan anniskeluravintolatkin kiittänee tästä, ja toivottavasti osaavat ja haluavat hyödyntää tilaisuutta myös. Kuten siellä kaupunki-tasolla myös, toivon ja odotan reipasta vastakkainasettelua ja aktiivista otetta molempien kaupunkien herättelyyn karvenaaleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös