Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 467 482
  • 15 388

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ja sen yhden kommentin takia voit leimata kaikki?

Odota hetki ennenkuin kommentoit, jotta räkä suupielestä ehtii kuivua ja ne sun kaksi aivosoluja kohdata, niin ehkä sitten ymmärrät miten väsynyttä yleistää yhden kommentin takia kaikki.

Pelistä sen verran, että lukko teki paikoista maalit ja pata ei. Kaarlehdolta ihme sätkimistä ja Joensuu oli kyllä huono, taisi mennä lataus yli.

Huomenna uus yri.
Jos nyt viitsisit lukea ne viestit ja näyttäisit missä kohtaa olen yleistänyt yhtään mitään. Ihan vaan yksi esimerkki. Sen jälkeen voidaan pohtia näitä räkä- ja aivosoluhommia uudelleen.

Ja joo, samaa mieltä siitä että parempi voitti. Taas.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Vaikka urheilun puolella Satakunnassakin porilaisille taitaa olla vain hopeaa tarjolla, niin valtakuntamme junttipääkaupungin titteliä teiltä ei kyllä kukaan onnistu viemään.
Odotetun tyylikäs kommentti. Hyvä Pori.
Jos nyt viitsisit lukea ne viestit ja näyttäisit missä kohtaa olen yleistänyt yhtään mitään.
Korjasin viestini, yksi kirjain oli liikaa. Tuohon otin kantaa kuten lainaamasi nimimerkki, eli aika raakaa yleistämistä sieltä suunnalta.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalikoita ja älähdyksiä, vai miten se meni?
Anteeksi mitä? Pitäisikö tässä kiltisti kuunnella kun joku haukkuu koko Porin jonkun idioottimaisen kommentin takia, koska joku päättelee nokkelasti kommentoijan olevan Porista.

Kyllä se nyt taisit olla ihan sinä itse, johon jonkinnäköinen kalikka näyttää kalahtaneen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: peno

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Korjasin viestini, yksi kirjain oli liikaa. Tuohon otin kantaa kuten lainaamasi nimimerkki, eli aika raakaa yleistämistä sieltä suunnalta.
Juu, peace vaan. Kritisoin vain ja ainoastaan alkuperäisen typerän ja rasistisen kommentin kirjoittanutta nimimerkkiä. En viitsi tuota enää tähän tägätä kun se jo pari kertaa meni vähän reisille…
En siis yleistänyt missään kohtaa koko Poria tai Ässien kannattajia koska tiedän että olette pääsääntöisesti kohtuullisen reilua ja täysipäistä sakkia, mitä nyt väärää joukkuetta kannatatte.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: peno

Kepakko

Jäsen
Maistuipa se hyvälle. 20 minuuttia jaksoi Ässät ja sitten oli menoa. Satakunta on sinikeltainen.

Mitähän tuo Härkälä on vetänyt, kun Fabbre ja Joensuu pelanneet saman määrän minuutteja. Toisaalta Joensuu taisi itse valita minuuttinsa pyörimällä 2 minuuttia jalat täysin hapoilla omalla puolustualueella. Taisipa tehdä sen muutamankin kertaan, ei toki ihan 2 minuutin edestä.
 

Oligopoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tietää et ollu steriili derby kun täällä jauhetaan ”maalit ohjaa peliä, molemmilla oli hetkensä”-mantraa. Toivottavasti huomenna kaukalotapahtumat aiheuttas parran pärinää – puolin ja toisin.

Rockyn viimeiseksi Isomäessä pelatuksi paikallistaistoksi jäi 4.2.1979 pelattu matsi. Padalle 9-4 voitto ja itse juhlakalu pelin tehokkain pelaaja (2+1 ja +3). Huomiselle samaa lopputulosta veikkaan ma.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Korjasin viestini, yksi kirjain oli liikaa. Tuohon otin kantaa kuten lainaamasi nimimerkki, eli aika raakaa yleistämistä sieltä suunnalta.
Jos en väärässä tosin oo, Malmi lienee hiukan ylimielinen stadilainen. Ja niinhän niistä suuri osa onkin, tiedän työni puolesta varsin hyvin.

Porissa rasisteja, Raumalla pedareita, Stadissa ja Espoossa ylimielistä paskaa. Tyytyskö sitte tähän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: peno

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko Lugufaneilla tapana derbyihin painaa näitä vitutusta lievittäviä betsejä?

Kun aina painaa vedonlyönnissä derbyyn tappiota sopivilla kiemuroilla, vähän vitutus laantuu kun avaa pelitilin.
 

Oligopoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko Lugufaneilla tapana derbyihin painaa näitä vitutusta lievittäviä betsejä?

Kun aina painaa vedonlyönnissä derbyyn tappiota sopivilla kiemuroilla, vähän vitutus laantuu kun avaa pelitilin.
Jos pelaavat niin ainakin rouheemmilla panoksilla kuin meikäläiset – rahaa meinaa on niin saatanasti.

Huomenna pitänee taas pullonpalautusrahat käydä painamassa Lukolle. Jos sais vähän extraa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Pelistä ei kauheesti sanottavaa ja ei jaksa hyvänä voittajana tänään vääntääkkään(jätetään se huomiselle kun paikanpäälle ja pari olutta) niin annetaan poriin tunnustusta pelipaitakulttuurista. Hallilla kun katseli niin näytti että kaikilla vierailevilla faneilla oli pelipaitaa päällä ainakin 80-luvulta lähtien. Olen pannut merkille ennenkin mutta nyt sain sanottua.
 

Oligopoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Yleinen huomio, mikähän tässä on taustalla ja esiintyy molemmissa leireissä – aina kun tulee pikku kärhämää niin palstalla ”vittuako toi Eläke-Joensuu tulee hakkaamaan” tai ”paska Piipponen”. Eikös näitä nahinoita juur kaivatakki?
 
Pelistä ei kauheesti sanottavaa ja ei jaksa hyvänä voittajana tänään vääntääkkään(jätetään se huomiselle kun paikanpäälle ja pari olutta) niin annetaan poriin tunnustusta pelipaitakulttuurista. Hallilla kun katseli niin näytti että kaikilla vierailevilla faneilla oli pelipaitaa päällä ainakin 80-luvulta lähtien. Olen pannut merkille ennenkin mutta nyt sain sanottua.
Peli oli tosiaan aika mitäänsanomaton. Kauas ollaan tultu niistä ajoista, kun kentällä oli jatkuvasti taistelupareja ja taklauksia, tappeluista puhumattakaan.

Nyt, kun otit kiinni tuohon pelipaitakulttuuriin niin jatketaan vielä sen verran katsomokulttuurista, että katsomossa Pataljoona vei tänään Raumam Boikia 100-0. Näyttävää ja äänekästä menoa Pataljoonalta läpi ottelun siinä missä kotikatsomo oli useaan otteeseen hieman hiljaisempi. Tämä nyt näin kommenttina puolueettomasti faniryhmään kuulumattomalta henkilöltä.

Huomenna hienoa, että nähdään jälleen loppuunmyyty areena!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko Lugufaneilla tapana derbyihin painaa näitä vitutusta lievittäviä betsejä?
On. Sinne meni kolmekymppiä. Toivottavasti menee huomennakin.

Ketjun kuvottavimman kommentin palkinto menee tällä kertaa Poriin (tai mistä minä tiedän vaikka asuisi Parkanossa tai Pöytyällä) mutta ei siitä tosiaan voi koko Poria/Ässäyhteisöä leimata. Jälleen kerran pääsee tämän perustavanlaatuisen totuuden toistamaan: riemuidiootteja löytyy tasaisesti ihan joka kaupungista / lätkäjengin kannattajista.

Toki varmaa on sekin, että jos tämä olisi mennyt toisin päin niin Porista kyllä leimattaisiin raumalaisia rasisteiksi ihan samassa suhteessa. Ei näissä jutuissa tule koskaan pysymään järki mukana, tunne on liian suuressa osassa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Nooh takki auki lähdin ja takki auki tulin. Kiitos äässille taas kannatuksesta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viikonloppuna tuleekin sitten porilaisille tukkaan sillai et se tukka lähtis jos sitä olis, tiäksää. 0% mahdollisuus edes jatkoajalle padalla, ai että mä nautin jo etukäteen.
Noh, 1/2 ja katotaan kuinka kalju jo väpäjää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös