Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 463 555
  • 15 388

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pyh. 9-1 taulussa ja ketjussa väännettiin normaalisti.
Vitut väännetty. Tulitte jälkiliukkaille armotta vaikka oli jo todella nöyryyttävää. Likainen olo edelleen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hyvää lomaa lukkolaisille, olitte yhden voiton ja päivän parempia tällä kaudella.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No usko sä mitä uskot, ei se minulta pois ole. Sen kyllä uskon, että pikku kinastelu jatkuu niin kauan kun maailma pyörii ja on radallaan ja hyvä niin.

Älä nyt! Mestaruus muistot lämmittää molempia ja minua lämmittää Lukon floppaaminen, Ässät 7., Lukko 5., toinen onnistui, toinen floppasi.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Miljoonalla yksi yö, eiks sellanen leffakin ole?
Mut hei vuorokaudessa saatiin lomasäätkin kuntoon!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Vitut väännetty. Tulitte jälkiliukkaille armotta vaikka oli jo todella nöyryyttävää. Likainen olo edelleen.
No ainakin @Arnold oli aina sotilaallisesti paikalla. Olenkin arvostanut häntä siitä lähtien ketjulegendana.

Kun Lukolla on heikot hetkensä niin itse en halua kohdata maailmaa(jatkoaikaa).
Siksi arska on sankari ilman viittaa... tai mistä minä tiedän pukeutuuko herra viittaan.
Piti ketjun elossa Atu-vuodet.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Joo.. kyllä se tänään ratkesi.. Ässät on Lukkoa parempi.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ilvesläisille(tai yhdelle niistä) on aina ollut hankalaa ymmärtää mitä paremmuus tarkoittaa. Siksi ei pidä kauhalla vaatia.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Pidemmälle mentiin joten ei aihetta provosoitua sen enempää tässä ketjussa. Parempaa oli toki tilauksessa, mutta se on muiden ketjujen asioita se. Katsellaanpa Pitsissä taas.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Pidemmälle mentiin joten ei aihetta provosoitua sen enempää tässä ketjussa. Parempaa oli toki tilauksessa, mutta se on muiden ketjujen asioita se. Katsellaanpa Pitsissä taas.
Joo kuten itsekin sanoin niin kun Lukolla on vaikeaa niin pysyttelen kaukana jatkoajasta. Tällä hetkellä... tai tässä ketjussa ei ole mitenkään vaikeaa koska oltiin parempia joten nautitaan kesälomantoivotuksista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Zapp

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen silleen tylsä, etten jaksa mittailla pippeliä just nyt.

Satakunta on pieni maakunta ja yksi kahdesta maakunnasta, josta löytyy kaksi liigajoukkuetta.
Ässät sai palautettua mielenkiinnon itseensä ja tarjosi pitkästä aikaa sitä, mitä porilainen kiekkokulttuuri voi parhaimmillaan tarjota.

Lukko vajosi runkosarjan lopulla ihmeelliseen alennustilaan ja odotin, että HIFK vie sarjan 4-0. Jotenkin tänään sympatiat kääntyi sarjassa Lukon puolelle ja Game 7 oli käsivarren mitan päässä.

Venytellään taas ensi kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös