Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 471 979
  • 15 402

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Et tainnut peliä paljoa seurata?
Kyyyllä mä itse asiassa katoin. Näin kuinka Jessen kuula punoitti jo ekan vitosen jälkeen. Nyt se varmaan itkee kopissa muun haareminsa kanssa.

Lukko pelasi juuri sen verran mitä näitä rupusakkeja vastaan tarvitaan. Kauneusvirhe tuo 2-2.

Veikkaan että Repo saa tänään Porissa pesää!
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Kyyyllä mä itse asiassa katoin. Näin kuinka Jessen kuula punoitti jo ekan vitosen jälkeen. Nyt se varmaan itkee kopissa muun haareminsa kanssa.

Lukko pelasi juuri sen verran mitä näitä rupusakkeja vastaan tarvitaan. Kauneusvirhe tuo 2-2.

Veikkaan että Repo saa tänään Porissa pesää!
On kyllä niin tasokas kirjoitus että huhhuh. Oot oikee äijä hei ;)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuka palstan porilaisista tunnustaa herättäneensä huuteluillaan meidän Sebun toisella erätauolla? Totesi pelin jälkeen haastattelussa tämän innoittaneen kahteen maaliin.

Sydämelliset kiitokset sinulle, ken ikinä lienet!

Tästä syystä Repo pelaa Liigassa, eikä paremmissa sarjoissa. Ihmettelin ensimmäisen maalin jälkeen, miksi Repo kuikuili taakseen. Luulin, että hänellä oli tarve kuittailla Järviselle, joka liukui siellä.

Mutta ei, Revolla oli asiaa anniskelukatsomoon!

Aika helposti sekoaa herran pää...
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tästä syystä Repo pelaa Liigassa, eikä paremmissa sarjoissa. Ihmettelin ensimmäisen maalin jälkeen, miksi Repo kuikuili taakseen. Luulin, että hänellä oli tarve kuittailla Järviselle, joka liukui siellä.

Mutta ei, Revolla oli asiaa anniskelukatsomoon!

Aika helposti sekoaa herran pää...
Mielenkiintoinen näkemys pään sekoamisesta.
Eli samalla ajatusmallilla Jessellähän pää vasta sekosikin viimeksi Raumalla kun seisomakatsomoon huuteli.

Peli sinänsä viimeisimmän Rauman pelin vastakohta. Silloinkin parempi joukkue hävisi, eli kai nämä nyt on tasan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Oli kyllä jotenkin todella huono Lukko tänään. Ässät kaatui nyt omaan huonoon viimeistelyynsä.
Lukko oli vaisu. Pelin loppua kohti hieman paransi. Kaksi pistettä kelpaa kyllä, mutta muuta sanottavaa ei ole.

Jätetään vittuilut väliin tänään Kunun kunniaksi.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lajin Helppous Viehättää!

Pieni kauneusvirhe antaa pikkuveljelle, mutta ratkaisu hetkillä Isoveli näytti miten lajia pelataan.

Lugulle satku täyteen. Tsemppiä poriin. Toivottavasti pääsette pleijareihin.

SATAKUNTA ON SINIKELTAINEN!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tästä syystä Repo pelaa Liigassa, eikä paremmissa sarjoissa. Ihmettelin ensimmäisen maalin jälkeen, miksi Repo kuikuili taakseen. Luulin, että hänellä oli tarve kuittailla Järviselle, joka liukui siellä.

Mutta ei, Revolla oli asiaa anniskelukatsomoon!

Aika helposti sekoaa herran pää...

Mä en mielelläni lähde näihin, mutta mitä vittua sä selität? Tuossa syssymmällä kerrottiin, ettei Reunanen uskalla tulla kaukaloon samaan aikaan Jessen kanssa, Tänään Reunan veti Jessen päädyssä levyksi. Joko näiden urbaaneiden legendoiden annettaisiin olla?

ps. sä kusisit hunajaa, jos Sebu joskus pelaisi Ässissä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielenkiintoinen näkemys pään sekoamisesta.
Eli samalla ajatusmallilla Jessellähän pää vasta sekosikin viimeksi Raumalla kun seisomakatsomoon huuteli.

Peli sinänsä viimeisimmän Rauman pelin vastakohta. Silloinkin parempi joukkue hävisi, eli kai nämä nyt on tasan.

Herroja erottaa tarve huudella takaisin katsomoon.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä en mielelläni lähde näihin, mutta mitä vittua sä selität? Tuossa syssymmällä kerrottiin, ettei Reunanen uskalla tulla kaukaloon samaan aikaan Jessen kanssa, Tänään Reunan veti Jessen päädyssä levyksi. Joko näiden urbaaneiden legendoiden annettaisiin olla?

ps. sä kusisit hunajaa, jos Sebu joskus pelaisi Ässissä.

Repo on hyvä pelaaja, ikävä persoona. Muuten en ymmärrä viestisi tavoitetta
 

Flexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal Canadiens
Eipä näissä paikallissa enää tunnetta näy kentällä. Ei taklauksia, ei maalinedustavääntöjä, ei juurikaan suunsoittoa. Tasainen peli tänään, onnittelut Lukolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös