Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 468 920
  • 15 396

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Olen havainnut ihan tuttavapiirissä orastavaa porilaisuuden syvimmän olemuksen nousua. En ole itse jaksanut oikein muistaa koko kautena tätä hommaa, mutta tasaisesti sieltä on alkanut tulemaan muistutusta puhelimeen kuinka ässät on voittanut Jukurit (ikään kuin kiinnostaisi kun en edes seurannut koko kierrosta) tai Lukko hävinnyt HIFK:lle (mitä en myöskään seurannut harrastusten takia, mutta hyvä että se kaunein kiinnostaa). Onhan siinä jotain hulluutta varmasti, mutta valitettavasti vaikka kuinka toivoisin tästä playoffparia, niin realiteetit sotii vastaan. On se varmaan silti huippuhomma, jos helmikuun alussa on kärjistäen teoreettinen mahdollisuus playoffeihin jonkun vuosikymmenen jälkeen, mutta en ymmärrä miksi se Lukko kiinnostaa siinäkin tilanteessa niin paljon. Mä en ole jaksanut lokakuun jälkeen tiirailla sarjataulukkoa sijaa 2 alemmas...
Kovin rankkaa olla lukko fani. Saitte turpaan tänään IFK:llta… Mitä sitten? Eteenpäin niin ei tarvi katkeria viestejä tänne raapustella, ei tää niin vakavaa ole.
 

Hesssuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen havainnut ihan tuttavapiirissä orastavaa porilaisuuden syvimmän olemuksen nousua. En ole itse jaksanut oikein muistaa koko kautena tätä hommaa, mutta tasaisesti sieltä on alkanut tulemaan muistutusta puhelimeen kuinka ässät on voittanut Jukurit (ikään kuin kiinnostaisi kun en edes seurannut koko kierrosta) tai Lukko hävinnyt HIFK:lle (mitä en myöskään seurannut harrastusten takia, mutta hyvä että se kaunein kiinnostaa). Onhan siinä jotain hulluutta varmasti, mutta valitettavasti vaikka kuinka toivoisin tästä playoffparia, niin realiteetit sotii vastaan. On se varmaan silti huippuhomma, jos helmikuun alussa on kärjistäen teoreettinen mahdollisuus playoffeihin jonkun vuosikymmenen jälkeen, mutta en ymmärrä miksi se Lukko kiinnostaa siinäkin tilanteessa niin paljon. Mä en ole jaksanut lokakuun jälkeen tiirailla sarjataulukkoa sijaa 2 alemmas...
ok, kiitos avautumisesta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kovin rankkaa olla lukko fani. Saitte turpaan tänään IFK:llta… Mitä sitten? Eteenpäin niin ei tarvi katkeria viestejä tänne raapustella, ei tää niin vakavaa ole.
En minä ole katkera, vaan huvittunut. Siksi minä niihin yhteydenottoihin vastaankin. Minun elämäni olisi paljon tympeämpää ilman porilaisia, mutta en vaan lakkaa ihmettelemästä. :)

edit. Ja sieltä lisää just sitä mitä tarkoitan :D
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
En minä ole katkera, vaan huvittunut. Siksi minä niihin yhteydenottoihin vastaankin. Minun elämäni olisi paljon tympeämpää ilman porilaisia, mutta en vaan lakkaa ihmettelemästä. :)

edit. Ja sieltä lisää just sitä mitä tarkoitan :D
Hieno tarina mutta miten se liittyy tämän päivän peliin?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Olen havainnut ihan tuttavapiirissä orastavaa porilaisuuden syvimmän olemuksen nousua. En ole itse jaksanut oikein muistaa koko kautena tätä hommaa, mutta tasaisesti sieltä on alkanut tulemaan muistutusta puhelimeen kuinka ässät on voittanut Jukurit (ikään kuin kiinnostaisi kun en edes seurannut koko kierrosta) tai Lukko hävinnyt HIFK:lle (mitä en myöskään seurannut harrastusten takia, mutta hyvä että se kaunein kiinnostaa). Onhan siinä jotain hulluutta varmasti, mutta valitettavasti vaikka kuinka toivoisin tästä playoffparia, niin realiteetit sotii vastaan. On se varmaan silti huippuhomma, jos helmikuun alussa on kärjistäen teoreettinen mahdollisuus playoffeihin jonkun vuosikymmenen jälkeen, mutta en ymmärrä miksi se Lukko kiinnostaa siinäkin tilanteessa niin paljon. Mä en ole jaksanut lokakuun jälkeen tiirailla sarjataulukkoa sijaa 2 alemmas...
Kiitos, näiden naurujen jälkeen elän taas pari viikkoa pidempään.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kiitos, näiden naurujen jälkeen elän taas pari päivää pidempään.
Hyvä että voin jakaa tätä iloa, mulla on varmaan tullut pari vuotta lisää. Toki ne lähtee taas seuraavissa mestaruusjuhlissa pois, mutta on sitten taas mistä ottaa!
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Hyvä että voin jakaa tätä iloa, mulla on varmaan tullut pari vuotta lisää. Toki ne lähtee taas seuraavissa mestaruusjuhlissa pois, mutta on sitten taas mistä ottaa!
Toisaalta ymmärrän jos lähtee, mutta eivät muiden mestaruudet ihan niin vakavia asioita ole että niiden takia tarvitsee itkeä. Toki kun mopon keula on tarpeeksi korkealla, niin putoaminen voi sattua.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Toki kun mopon keula on tarpeeksi korkealla, niin putoaminen voi sattua.
Sarjassamme porilaisia aforismeja, löytyy kohdasta mopo. Ks. Ei mopolla moottoritielle.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen havainnut ihan tuttavapiirissä orastavaa porilaisuuden syvimmän olemuksen nousua. En ole itse jaksanut oikein muistaa koko kautena tätä hommaa, mutta tasaisesti sieltä on alkanut tulemaan muistutusta puhelimeen kuinka ässät on voittanut Jukurit (ikään kuin kiinnostaisi kun en edes seurannut koko kierrosta) tai Lukko hävinnyt HIFK:lle (mitä en myöskään seurannut harrastusten takia, mutta hyvä että se kaunein kiinnostaa). Onhan siinä jotain hulluutta varmasti, mutta valitettavasti vaikka kuinka toivoisin tästä playoffparia, niin realiteetit sotii vastaan. On se varmaan silti huippuhomma, jos helmikuun alussa on kärjistäen teoreettinen mahdollisuus playoffeihin jonkun vuosikymmenen jälkeen, mutta en ymmärrä miksi se Lukko kiinnostaa siinäkin tilanteessa niin paljon. Mä en ole jaksanut lokakuun jälkeen tiirailla sarjataulukkoa sijaa 2 alemmas...
Älä nyt viitsi. Mitä luulet, miten on ollut viimeiset vuodet sieltä Lukko-fanien suunnalta?

Lähipiiristäni löytyy mm. yksi noheva yksilö, joka voiton hetkellä vittuilee, mutta toisin päin kun käy niin ollaan kovin hiljaa. On niin helppoa nälviä, kun en harrasta itse tuota, kun mulle riittää Ässien pärjääminen saamaan tyytyväiseksi, en tarvitse siihen muille vittuilua.

Ja mieti tätä ketjua. Täälläkin on ne pari louskuttajaa, jotka ovat aina päätään aukomassa Ässistä, mutta kummasti tällaisten kierrosten jälkeen ollaan hiljaa. Eli miksi Ässät niin kauheasti kiinnostaa, jos oma suosikki johtaa sarjaa. Löytyy näitä sankareita meidän puoleltakin, en sitä kiellä.

No sitä varten tämä ketju on, että saadaan vääntää ja purkaa naapurirakkauttamme, joten jatketaan. Mutta jumalauta, miten ärsyttää, kun ihmiset syyllistävät muita siitä, mitä itse tekevät.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
10.2.2023 lähestyy jo uhkaavasti. Pitäisikö Kallen hommata pikapikaa pari kovaa vahvistusta, ettei taas tule turpiin (kuten viimeisessä parissa kohtaamisessa)? Ässillä on tällä hetkellä keskinäisissä pienoinen edge itsellään
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mut eihä siel oo ees lentokenttää!

Onhan! Helsingin lentokenttäkin on Vantaalla, ettei ole ihan kaupunkilaisten kiusana. Tosin tuo Rauman lentokenttä, joka sijaitsee Porissa kuolee sukupuuttoon, kun ei siellä ole liikennettä.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
10.2.2023 lähestyy jo uhkaavasti. Pitäisikö Kallen hommata pikapikaa pari kovaa vahvistusta, ettei taas tule turpiin (kuten viimeisessä parissa kohtaamisessa)? Ässillä on tällä hetkellä keskinäisissä pienoinen edge itsellään
Edge , avaisitko vähän ?

Runkosarja sijoitukset 1 ja 8

Tämän kauden keskinäiset:
Pisteet 7-5 Lukolle
Maalit 12-9 Lukolle

Viime vuosia ei varmaan tarvi edes laskea. Toki kaksi edellistä päättynyt padan voittoon jatkoajalla ja voittolaukauksissa. Sen annan että pata ollut hurjassa lennossa ja Lukko hieman takkuillut maalin teon kanssa eikä pistepottikaan ole karttunut ihan totuttua tahtia.
Eli siitä pienoinen edge.
Derbyt vaan tahtoo olla maailma jossa edellisillä peleillä ei ole isoa merkitystä.

Hienoa silti että Ässät tulee kovaa. Paikallisiin palannut tunne ja saa tosissaan jännittää.
Fanina myös ymmärrän että maistuu varmasti helvetin hyvältä tuo Ässien tämä kausi.
Teillä on ihan hyvät mahdollisuudet tänä vuonna.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Edge , avaisitko vähän ?

No ei siitä sen kummemmin tarvitse varmaan avata, olet niin hyvä kuin viimeisimmät pelit ovat olleet. Jotain vuosien takaisia juttuja ei tosiaan tarvitse muistella, kun nyt mennään kohti kevättä 2023. Vaikuttaa vain vähän kääntyneen suunta Ässien puolelle eli oikeaan suuntaan ollaan menossa kun ratkaisupelit vasta lähestyvät...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
NHL-Tarmo saanut jäähyn väkivaltaisuudesta (!). Mitä mitä, NHL:sta hankittu kovuus näyttäytyy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös