Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 470 887
  • 15 402

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä pistää hieman mietteliääksi.

Asiat, jotka porilainen ottaa lähinnä pilke silmäkulmassa pienenä vinoiluna hieman hölmönoloisen pikkuveljen suuntaan, ovat joillekin raumalaisille niin vakavia juttua, että heidän mielenterveytensä järkkyy.

Olen aiemminkin kirjoittanut samasta ja minun täytyy näemmä toistaa itseäni: eli Raumalla tosiaan vaikuttaa olevan joukollinen nuoria miehiä, joiden koko elämän sisältö perustuu sille, että he pääsevät kirjoittamaan keskustelupalstalle nimimerkin suojista loukkauksia pelkäämilleen isomman pitäjän asukkaille. Näitä he sitten suunnittelevat siellä peräkammarissa viikkotolkulla hihitellen yksinään, tuottaen vanhemmilleen harmaita hiuksia ja suurta huolta poikansa hyvinvoinnista.

Ihan vilpittömästi, tämän yhden yksilön lisäksi muutama muukin kirjoittaja Raumalta saa minut huolestumaan. Elämässä olisi hyvä olla jotain muutakin sisältöä, kuin yksi keskustelupalsta. Huomasin ettei edes se yksi mestaruus rauhoittanut näitä pahimpia vauhkoajia, vaikka toivoinkin sen niin tekevän. Ymmärränhän minä sen, ettei Raumalla varmasti paljoa virikkeitä ole. Mutta voisin ehdottaa, että jos vaikka hoitaisitte ensin itsenne ihmisen näköisiksi, kävisitte suihkussa ja parturissa, kuntoilisitte hieman ja vähentäisitte alkoholin kulutusta, kävisitte äidin kanssa vaateostoksilla ja koittaisitte skarpata käytöstänne, niin voisitte ehkä joskus löytää naisen! Se jos mikä olisi omiaan rauhoittamaan netissä keuhkoavaa raumalaista, pulleaposkista ja hienhajuista aikamiespoikaa. Toivon että mietitte edes asiaa.

Ja meitä porilaisia sanotaan hulluiksi...

Tähän nyt vähän sellaista puolihumoristista (?) pohdintaa, että mihin oikeasti raumalainen nuorimies tarvitsee naista, kun on olemassa Lukko ja Jatkoaika? Erityisesti Lukko-osion ketju Poterovartio on varmasti monelle Lukko-fanille todellinen kliimaksi, jota odotetaan kiihkeästi. Varsinkin nyt, kun the ykkössentteri on vielä hankkimatta.
 

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Keisari Kalle vetää kyllä pohjat lukon teemapeliin. Jakaa ämpärin mukaan kato, keräät vaikka roskia kotimatkalla. Ämpäripeli, huikeeta!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Keisari Kalle vetää kyllä pohjat lukon teemapeliin. Jakaa ämpärin mukaan kato, keräät vaikka roskia kotimatkalla. Ämpäripeli, huikeeta!
Ei kai Sahlstedt johda markkinointia, vaan pikemminkin hankkii ne paskat pelaajat meille?

Itse odottelen, koska Ässät julkaisee oman teemailtansa. Isomäen Vaahtobileet.
 

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kai Sahlstedt johda markkinointia, vaan pikemminkin hankkii ne paskat pelaajat meille?

Itse odottelen, koska Ässät julkaisee oman teemailtansa. Isomäen Vaahtobileet.
Ok. Saa tämän älynväläyksen anteeksi. Nyt ei kumminkaan uskalla sitä paskaa super sentteriä julkaista.

Ruusunen ei oo vielä julkaissut teemapelejä, joten kaikki on mahdollista.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ei vittu, ympäristöpäivän teemapelissä jaetaan ämpäreitä. Pistetäänkö veikkausta montako noista löytyy pelin jälkeen hallin ympäristön metsistä. Siinä on ympäristönsuojelua raumalaiseen malliin.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ei vittu, ympäristöpäivän teemapelissä jaetaan ämpäreitä. Pistetäänkö veikkausta montako noista löytyy pelin jälkeen hallin ympäristön metsistä. Siinä on ympäristönsuojelua raumalaiseen malliin.
Tämä voisi olla oikeakin ongelma, jos halli olisi oikeasti metsässä kuten toisaalla. Kun hallin ympäristössä ei nyt oikein metsäksi kutsuttavaa aluetta ole, veikkaan että oikea vastaus on nolla.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tämä voisi olla oikeakin ongelma, jos halli olisi oikeasti metsässä kuten toisaalla. Kun hallin ympäristössä ei nyt oikein metsäksi kutsuttavaa aluetta ole, veikkaan että oikea vastaus on nolla.
Noh, kun Porista ajaa raumalle ihmiset yksinkertaistuu ja metsät kaksinkertaistuu.

Kyllä mä tiedän missä tuo halli sijaitsee ja tiedän että sielläkin on ympäristössä jonkinverran sellaisia alueita mihin voi noita ämpäreitä "unohtaa".
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Tämä pistää hieman mietteliääksi.

Asiat, jotka porilainen ottaa lähinnä pilke silmäkulmassa pienenä vinoiluna hieman hölmönoloisen pikkuveljen suuntaan, ovat joillekin raumalaisille niin vakavia juttua, että heidän mielenterveytensä järkkyy.

Olen aiemminkin kirjoittanut samasta ja minun täytyy näemmä toistaa itseäni: eli Raumalla tosiaan vaikuttaa olevan joukollinen nuoria miehiä, joiden koko elämän sisältö perustuu sille, että he pääsevät kirjoittamaan keskustelupalstalle nimimerkin suojista loukkauksia pelkäämilleen isomman pitäjän asukkaille. Näitä he sitten suunnittelevat siellä peräkammarissa viikkotolkulla hihitellen yksinään, tuottaen vanhemmilleen harmaita hiuksia ja suurta huolta poikansa hyvinvoinnista.

Ihan vilpittömästi, tämän yhden yksilön lisäksi muutama muukin kirjoittaja Raumalta saa minut huolestumaan. Elämässä olisi hyvä olla jotain muutakin sisältöä, kuin yksi keskustelupalsta. Huomasin ettei edes se yksi mestaruus rauhoittanut näitä pahimpia vauhkoajia, vaikka toivoinkin sen niin tekevän. Ymmärränhän minä sen, ettei Raumalla varmasti paljoa virikkeitä ole. Mutta voisin ehdottaa, että jos vaikka hoitaisitte ensin itsenne ihmisen näköisiksi, kävisitte suihkussa ja parturissa, kuntoilisitte hieman ja vähentäisitte alkoholin kulutusta, kävisitte äidin kanssa vaateostoksilla ja koittaisitte skarpata käytöstänne, niin voisitte ehkä joskus löytää naisen! Se jos mikä olisi omiaan rauhoittamaan netissä keuhkoavaa raumalaista, pulleaposkista ja hienhajuista aikamiespoikaa. Toivon että mietitte edes asiaa.

Ja meitä porilaisia sanotaan hulluiksi...
Mulla on vuosien saatossa tullut aika laaja kaveripiiri jääkiekkopiireissä, joten siihen kuuluu paljon porukkaa Porin ulkopuolelta. Mutta en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan saati kertovan, että porilainen olisi saanut raumalaiselta turpaan ennen tai jälkeen pelin. Uhoa kyllä riittää, puolin ja toisin, se myönnetään.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Noh, kun Porista ajaa raumalle ihmiset yksinkertaistuu ja metsät kaksinkertaistuu.

Kyllä mä tiedän missä tuo halli sijaitsee ja tiedän että sielläkin on ympäristössä jonkinverran sellaisia alueita mihin voi noita ämpäreitä "unohtaa".
Voihan sitä ämpärin unohtaa vaikka baaritiskille, mutta ei se silloin metsässä ole. Ei kaikkia puistoalueita määritellä metsäksi edes täällä yksinkertaisten alueella. Tiedoistasi huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Viestistä on annettu mauttomana rikepiste.
Se vasta olisi ympäristöteko jos 1000 raumalaista laittaisi samaan aikaan sen ämpärin päähänsä.

Maisemat paranisi huomattavasti. Keskiverto utj-Kalle voisi aloittaa.
Porissa voisi jakaa tuhat muovipussia seisomakatsomolle samaa tarkoitusta varten. Nousisi Satakunnassa ÄO heti kerralla.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porissa voisi jakaa tuhat muovipussia seisomakatsomolle samaa tarkoitusta varten. Nousisi Satakunnassa ÄO heti kerralla.

Varmasti. Taitaisi kuitenkin käydä niin, että ämpärittä jääneet raumalaiset esiintyisivät porilaisina ja saisivat itselleen muovipussin. Nyt oltaisiin siis jo tilanteessa missä yli 5% raumalaisista kulkee joko ämpäri tai muovipussi päässään.

Piilottavatko kenties korvansa jottei suippokorvaisuus totuus näkyisi muille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Varmasti. Taitaisi kuitenkin käydä niin, että ämpärittä jääneet raumalaiset esiintyisivät porilaisina ja saisivat itselleen muovipussin. Nyt oltaisiin siis jo tilanteessa missä yli 5% raumalaisista kulkee joko ämpäri tai muovipussi päässään.

Piilottavatko kenties korvansa jottei suippokorvaisuus totuus näkyisi muille.
Tuossa tuli muuten mielenkiintoinen kuriositeetti siitä, miten suuri väestön osa Rauman talousalueelta seuraa Lukon pelejä. Pussi/ämpäri päässä tai ilman.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
On kyllä taas sen tason vastaheittoja raumalta tällä palstalla, että yrittäisitte edes vittuilla kunnolla. Reppanat.
Suippokorvaisuudesta taistellaan 50-50, koska alkuperästä on kaksi eri näkemystä.

Älähän kuitenkaan varasta tuota reppanaa. Se on Hakulisen juttu teistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös