Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 468 121
  • 15 391

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luvassa myös hyväntekeväisyysottelu kuulemma, Pistelingon toverit vs Jatkoajan väsyneet trollit. Itse olen mukana jälkimmäisessä pakistossa, @Raimoton toimii joukkueen kapteenina.
Itse heitin kuulemma käyttäjän bussin alle selän takana, kun veljeilen porilaisten kanssa, jonka tähden pitäisi poistaa tunnukseni. Emmää kyl tiiä, en yhtään palstan porilaista kyllä veljekseni halua kutsua.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Itse heitin kuulemma käyttäjän bussin alle selän takana, kun veljeilen porilaisten kanssa, jonka tähden pitäisi poistaa tunnukseni. Emmää kyl tiiä, en yhtään palstan porilaista kyllä veljekseni halua kutsua.
Täällä sillee vähä niiku sama raumalaisia kohtaan. "Rakas" naapuri on parempi.

Osaisko joku ohjata tuo kyseinen entinen käyttäjä avun luokse? Ei ihan hirveän vahvasti mene.
 
Itse heitin kuulemma käyttäjän bussin alle selän takana, kun veljeilen porilaisten kanssa, jonka tähden pitäisi poistaa tunnukseni. Emmää kyl tiiä, en yhtään palstan porilaista kyllä veljekseni halua kutsua.
No mitä helvettiä? Vuosia ollaan kiistelty siitä, kumpi on kummankin pikkuveli ja nyt täällä raumalaiset sanoo, että ei halua olla veljiä ollenkaan!!!
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät




Jotain suurta on tapahtumassa tällä linjalla. En tiedä kuuluisiko siirtohuhut ketjuun vai tänne.


Luin noita twitter-viestejä ja täytyy kyllä sanoa, että oh my god. Siellä järjestellään hyväntekeväisyysottelua ja muuta hörhöä. Jo saamani yksityisviestit olivat niin sekopäisiä, että selkeästi nyt alkoholi vie kirjoittajaa. Tai on siis vienyt legendan mukaan jo kohta kaksi viikkoa. Pystyykö edes kukaan porilainen muka tuohon performanssiin, edes ihan jäätävässä kännissä? Tai sitten porilaiset eivät osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan : juoda ja kirjoittaa.

Onhan tuo todella outoa, mutta samalla pitää myös tavallaan edes vähän kunnioittaa kaverin "suorituksia". Harvoin näkee vastaavaa omistautumista jollekin asialle.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikö kaveri siirtynyt viimeisillä palstahetkillänsä kannustamaan Ässiä?

Ei Ässillä ole tarvetta tälläisille kannattajille, mutta toisaalta ymmärrän kyllä, että parempaan kannattaa aina vaihtaa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eikö kaveri siirtynyt viimeisillä palstahetkillänsä kannustamaan Ässiä?

Vähemmästäkin menisi vintti sekaisin.

Taisi olla vahvasti läppä tuo Ässien kannustaminen. Joka tapauksessa heti Pitsiturnauksen jälkeen alkoi tulla Ässä-osion ketjuihin kaikenlaista materiaalia.

Ei ole ensimmäinen kerta, kun joku raumalainen sekoaa Ässien voitosta. Onneksi Lukko voitti mestaruuden 2021, koska muuten niitä Lukko-paitaisia pyörisi vieläkin tuolla metsissä itkemässä vuoden 2013 mestaruutta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ettei vaan siinä yhdessä videoklipissä pyörinyt Matukka-paitainen nuori "herrasmies" ollut joku paidanvaihtaja?
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä tuo aina mieleeni palstaveli @Alderi :n viestit erään derbyn aikana
Aikamme legenda!

Homo Press teki
banaania tulee niin saatanasti
Andrei hakulinen joka ei edes näytä jääkiekkoilijalta vaan joltakin homolta
Omistan tän palstan
Setänen on homoseksuaali
Oliko tämä se 9-1 selkäsauna?

No, vähemmästäkin mieli mustuu.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pienikin vika riittää, jos se on päässä.

Ei. Eikä niin väliä kummassa päässä, pehmeää menoa kun on vika päällä.

Tosiaan jos joku tuntee tuon pistelingon niin yrittäkää jeesata. Jatkoaika vei miestä vähän liikaa ja alkoholi siinä kaverina...

Toivon jopa Raumalaisille hyvää siviilielämän taipaleella. Jatkoajassa taasen toivon niille pelkkää liejua ja lehmänpaskaa.<3
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei. Eikä niin väliä kummassa päässä, pehmeää menoa kun on vika päällä.

Tosiaan jos joku tuntee tuon pistelingon niin yrittäkää jeesata. Jatkoaika vei miestä vähän liikaa ja alkoholi siinä kaverina...

Toivon jopa Raumalaisille hyvää siviilielämän taipaleella. Jatkoajassa taasen toivon niille pelkkää liejua ja lehmänpaskaa.<3
Tämä Jatkoaika on vain vapaaehtoista huvia. Kyseessä on höttöinen virtuaalimaailma, jossa voit olla mitä haluat. Mutta jokaisen nimimerkin takana on ihminen ts. elävä ja tunteva olento.

Siinä kohtaa, kun asiat on oikeasti hullusti, on aika sama oletko Porista, Raumalta tai intokiinasta. Toivon toiselle siinä kohtaa myös itse henkilökohtaisesti pelkkää hyvää. Kyseessä ei ole pelkästään henkilö itse, vaan myös hänen läheiset.

Mutta tietysti pitää olla myös riittävän skeptinen täällä virtuaalimaailmassa juuri sen syyn vuoksi, jonka mainitsen viestini alussa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Katsoin tänään Lukko-Davos ja HPK-Ässät pelit. Noilla kahdella pelillä oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Toisessa oli taitoa ja vauhtia ja toisessa ei. Saatte ihan itse päättää kumpi oli kumpi.

Jesse Joensuu on muuten tavallisen hidas jääkiekkoilija. Uskonpa ettei saa tällä kaudella edes 20 pistettä täyteen ja jossain kohtaa kautta löytää itsensä katsomosta. Ei se pelkkä asenne valitettavasti riitä. Nämä Knihdit ja Hämeenahot ovat paljon parempia pelaajia kuin Jesse.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Katsoin tänään Lukko-Davos ja HPK-Ässät pelit. Noilla kahdella pelillä oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Toisessa oli taitoa ja vauhtia ja toisessa ei. Saatte ihan itse päättää kumpi oli kumpi.

Jesse Joensuu on muuten tavallisen hidas jääkiekkoilija. Uskonpa ettei saa tällä kaudella edes 20 pistettä täyteen ja jossain kohtaa kautta löytää itsensä katsomosta. Ei se pelkkä asenne valitettavasti riitä. Nämä Knihdit ja Hämeenahot ovat paljon parempia pelaajia kuin Jesse.

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä...

miksi katsoit kokonaisen pelin jos siinä ei ollut vauhtia tai taitoa?

Jos peli on tylsää läpsyttelyä, niin menen vaikka tiskaamaan astioita tai katsomaan ruohon kasvamista vaikka se olisikin Ässien peli mikä on tylsä. Edes vauhdikkaita runkosarjapelejä tyyliin Kärpät - Tappara ei tule runkosarjassa katseltua mutta pleijareissa sitten jaksaa jo katsella muidenkin pelejä.
T
änäänkin mielummin tein kotosalla remonttia kuin olisin katsellut harkkaläpsyttelyä Ässiltä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä...

miksi katsoit kokonaisen pelin jos siinä ei ollut vauhtia tai taitoa?

Jos peli on tylsää läpsyttelyä, niin menen vaikka tiskaamaan astioita tai katsomaan ruohon kasvamista vaikka se olisikin Ässien peli mikä on tylsä. Edes vauhdikkaita runkosarjapelejä tyyliin Kärpät - Tappara ei tule runkosarjassa katseltua mutta pleijareissa sitten jaksaa jo katsella muidenkin pelejä.
T
änäänkin mielummin tein kotosalla remonttia kuin olisin katsellut harkkaläpsyttelyä Ässiltä.
Lähinnä siks, että mua kiinnostaa muidenkin joukkueiden uudet pelaajat näin kauden alla. Ja toiseks oon iltavuorossa ja rullanvaihtoväli koneessa on noin 1,5 tuntii ja olis muuten aika tylsää :)
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
(Pitsi)mestaruushumu vaihtunut nopeasti Ässillä tappioputkeen. MestaruuskrapulaKÖ?
Puhutaan kriisistä sitten, jossei pisteitä ala tulemaan runkosarjassa.

En antaisi paljon painoarvoa, vaikka olisi Ässät voittanut jokaisen harkkamatsin.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Puhutaan kriisistä sitten, jossei pisteitä ala tulemaan runkosarjassa.

En antaisi paljon painoarvoa, vaikka olisi Ässät voittanut jokaisen harkkamatsin.
Eka peli Sportia vastaan taisi olla pitkälti junnuilla. Eilen HPK:ta vastaan olikin liki täysi kokoonpano (poissa Heimosalmi, Turg, McCoshen). Joensuu pelasi ekan pelinsä vasta.

Joten juu, ei kantsi hirveästi johtopäätöksiä vetää. Ja eilinen oli vielä ihan mukavasti hanskassa Ässillä, eli ei sen suuremmin huolta herätä. Runkkarissa noi käännetään jo voitoksi.

On kyllä perseestä, että pelit ei ala paikallisella enää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Puhutaan kriisistä sitten, jossei pisteitä ala tulemaan runkosarjassa.

En antaisi paljon painoarvoa, vaikka olisi Ässät voittanut jokaisen harkkamatsin.
Eihän Lukkokaan voittanut liigamestaruutta liki 60 vuoteen, vaikka Pitsihöntsästä napsu monena vuotena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös