Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 467 305
  • 15 388

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ai jai, nyt ollaan hyvässä vauhdissa. Älkää päästäkö modeja tänne pilaamaan tunnelmaa.

Ööö... Mäki lisään jotain antoisaa tänne, Ässät on paras ja Lukko on pepusta.

Ja jotain pakollista järkevääkin. Toivottavasti myös raumlaisii saapuu paljon ensi perjantaina paikalle. Japan ura ansaitsee arvoisen juhlan, parasta että rakas naapuri myös kylässä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Hienoa kommentointia asiaan, jolla raumalaiset pyrkivät tässä ketjussa päteä ilman minkäänlaista pohjaa.
Siellähän ollaan vissiin ihan tosissaan vaikka ei ymmärretä edes vähää alusta miksi porissa on mahdollista että pelissä käy tuhat ihmistä enemmän kun porukkaa on yli 40tuhatta enemmän. Kovaa pätemistä
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko tässä ketjussa jotain järkeviäkin viestejä joskus muka ollut?

Järkevät viestit eivät taida olla tämän ketjun oleellisin idea. Mä olen tainnut joskus laittaa yhden. Koska olen asiakirjoittaja. Kuten myös eräs Kärppä-osion hahmoista.

Mutta hei jatkakaa, äärimmäisen hyvää viihdettä. Vielä pitää käsitellä tänään lentokenttä, Yyteri ja Rauman rämeen historia. Tämän takiahan tämä ketju perustettiin, jotta muissa ketjuissa voi hengittää rauhassa. Kunnes Satakunnasta saavutaan paikalle...
 
En Raumasta tai Porista tiedä mutta meillä Sottunga HC:n peleissä käy 50 katsojaa joka matsissa. Jos oltaisiin helsinkiläinen joukkue niin katsojakeskiarvomme olisi yli 300 000 katsojaa ja mestaruuksia olisi ainakin sata.
 

Suurimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siellähän ollaan vissiin ihan tosissaan vaikka ei ymmärretä edes vähää alusta miksi porissa on mahdollista että pelissä käy tuhat ihmistä enemmän kun porukkaa on yli 40tuhatta enemmän. Kovaa pätemistä
Lue nuo viestit nyt uudelleen... Niissä on selitetty myös väkiluvun vaikutusta katsojakeskiarvoon verrattuna väkilukuun. Jos ei leikkaa, niin ei leikkaa.

Erikoista, että joidenkin tarvitsee vääntää asiasta, jossa totesin, että molemmilla Satakunnan joukkueilla menee hyvin. Molempien katsojakeskiarvot ovat parempia kuin usean suuremman kaupungin joukkueiden.

Kovinkaan suurta älykkyysosamäärää ei asian ymmärtämiseen tarvita, mutta tiedostan, että jos esim. yläaste on jäänyt kesken, niin rationaalisen älykkyyden kehittyminen on jäänyt vaiheeseen.
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä kiire meil o? Teil meni se 60-vuotta pyöreästi, et ruuhi saatiin edes kulkemaan suoraan. On meillä vielä aikaa niitä näyttöjä antaa ihan riittävästi.
Aika karkea skaala jos vertaa mestaruutta tai vuosi toisensa jälkeen jatkunutta pyllyrakkautta ilman rasvaa..Mieluummin edes joskus mestaruus ja kausi toisensa jälkeen edes siedettävää peliä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sahlstedt on tehnyt asiallista jälkeä, ei kahta sanaa. Oikaissut Lukon palkkasoturikulttuuria.

Toisaalta, kun joku täällä päivitteli, että Karrin paluu peittää Kerttulan taitamattomuuden (itse elän vielä siinä uskossa, että isossa kuvassa Kerttulan aika kääntyy seuratoiminnan näkökulmasta plusmerkkiseksi, ja alkavalle kaudelle toki lapsenuskoa peli-ilmeen rapsakoitumisesta ja playoff-kiekosta) niin yhtä hyvin voi heittää rapalaa toiseen suuntaan.

Eli saiko Virta näyttämään Sahlstedtin nerokkaammalta mitä onkaan? Toki noilla budjeteilla tulevat pärjäämään hyvin, sitten mitataan Sahlstedtin valintoja ja luottomies Virtastaan kun täytys alkaa kaatelemaan muita isoja.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilman koronaa olisi Lukolla kaksi mestaruutta. Vuoden 2019-2020 joukkue on paras mitä Raumalla ikinä on ollut ja olen aina tulen aina olemaan sitä mieltä, että silloin mestaruus olisi tullut vielä selkeämmin mitä se tuli vuoden kuluttua. Mutta nämä haavat ovat onneksi jo umpeutuneet.
Ihan yhtä hyvin kuin itse oletat, voi olettaa ettei teillä olisi yhtään mestaruutta ilman koronaa. Tosiaan sitä ei kukaan tiedä miten liigan muut isot seurat olisivat lisä panostaneet joukkueisiin. Ihan yhtä relevantti toteama, joka jää ikuiseksi mysteeriksi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Järkevät viestit eivät taida olla tämän ketjun oleellisin idea. Mä olen tainnut joskus laittaa yhden. Koska olen asiakirjoittaja. Kuten myös eräs Kärppä-osion hahmoista.
Ketjua voisi verrata Schindlerin listaan.
"The ketju is an absolute good. The ketju is life. All around its margins lies the gulf"

Joillekin ketjun ydin on vaikea ymmärtää ja heitä voisikin kutsua natseiksi.

Tämä voisi toimia hienona aasinsiltana Suurimoon mutta täsmennetään ettei se ole tarkoitus.
Lue nuo viestit nyt uudelleen... Niissä on selitetty myös väkiluvun vaikutusta katsojakeskiarvoon verrattuna väkilukuun. Jos ei leikkaa, niin ei leikkaa.

Erikoista, että joidenkin tarvitsee vääntää asiasta, jossa totesin, että molemmilla Satakunnan joukkueilla menee hyvin. Molempien katsojakeskiarvot ovat parempia kuin usean suuremman kaupungin joukkueiden.

Kovinkaan suurta älykkyysosamäärää ei asian ymmärtämiseen tarvita, mutta tiedostan, että jos esim. yläaste on jäänyt kesken, niin rationaalisen älykkyyden kehittyminen on jäänyt vaiheeseen.
Niin ensin yritit selittää eroa vertaamalla helsinkiin ja sitten jotain yritystä sönkätä muista ajanviettovaihtoehdoista. Tähän kun vastasin selkeällä vitsillä niin sitten repesi pelihousut.

Kirsikkana ihmettelet miksi pitää vääntää ja loppuun vähän ylä-asteen kesken jäämistä. Aikalailla täydellinen viesti ketjuun.
 

Suurimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä voisi toimia hienona aasinsiltana Suurimoon mutta täsmennetään ettei se ole tarkoitus.

Niin ensin yritit selittää eroa vertaamalla helsinkiin ja sitten jotain yritystä sönkätä muista ajanviettovaihtoehdoista. Tähän kun vastasin selkeällä vitsillä niin sitten repesi pelihousut.

Kirsikkana ihmettelet miksi pitää vääntää ja loppuun vähän ylä-asteen kesken jäämistä. Aikalailla täydellinen viesti ketjuun.
Yläaste kirjoitetaan yhteen (vink). Suurin osa varmasti ymmärtäisi viestieni pointit, mutta me kaksi voimme antaa asian olla, eivät ne katsojamäärät nyt elämää suurempi asia itselleni loppujenlopuksi ole, vaikka turhan intohimolla koitinkin saada asiaa kalloosi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Yläaste kirjoitetaan yhteen (vink). Suurin osa varmasti ymmärtäisi viestieni pointit, mutta me kaksi voimme antaa asian olla, eivät ne katsojamäärät nyt elämää suurempi asia itselleni loppujenlopuksi ole, vaikka turhan intohimolla koitinkin saada asiaa kalloosi.
En uskonutkaan että yleisömäärät ovat teikäläiselle elämää suurempi asia. Arvasin heti että taustalla on jotain suurempaa ja siksi kaikki kenkuttaa.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Ennen kuin naputat raportointinappia niin huomaa että sanoin että "voisi kutsua" vaan en kutsunut.
Onko tämä "voitaisi kutsua" joku vapaudu vankilasta kortti ja tällä tavalla muiden haukkuminen olisi sallittua? "Mielestäni Raumam Bojat-ryhmää voitaisi kutsua natseiksi." En siis itse kutsu heitä natseiksi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Onko tämä "voitaisi kutsua" joku vapaudu vankilasta kortti ja tällä tavalla muiden haukkuminen olisi sallittua? "Mielestäni Raumam Bojat-ryhmää voitaisi kutsua natseiksi." En siis itse kutsu heitä natseiksi.

Ei aavistustakaan. Pian se varmaan nähdään mutta kiva että tulit seurakseni mahdolliselle banaanisaarireissulle.

Toki ihmeellistä että koit asian omaksesi uhriutua kun kyseessä oli väki joka ei ymmärrä ketjun luonnetta joten sen takia aika napakymppivastaus... vai oliko? En siis sano että oli.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei aavistustakaan. Pian se varmaan nähdään mutta kiva että tulit seurakseni mahdolliselle banaanisaarireissulle.

Toki ihmeellistä että koit asian omaksesi uhriutua kun kyseessä oli väki joka ei ymmärrä ketjun luonnetta joten sen takia aika napakymppivastaus... vai oliko? En siis sano että oli.

Muistakaa banaanisaarella että pysytte rauhassa. Jos pommittaa sieltä yksityisviestein tulee lähtö röllimetsän kiekkoliigaan kuten eräälle trollille. :D

Ei tätä ketjua saa ottaa liian vakavasti.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Ei aavistustakaan. Pian se varmaan nähdään mutta kiva että tulit seurakseni mahdolliselle banaanisaarireissulle.

Toki ihmeellistä että koit asian omaksesi uhriutua kun kyseessä oli väki joka ei ymmärrä ketjun luonnetta joten sen takia aika napakymppivastaus... vai oliko? En siis sano että oli.
Eihän tuo nyt mitään uhriutumista ole, kyseenalaistin vain tuon sinun logiikkasi. Eilen minun heitostani uhriudittiin huolella ja olen täysin fine asian kanssa :)
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Ai jai, nyt ollaan hyvässä vauhdissa. Älkää päästäkö modeja tänne pilaamaan tunnelmaa.

Ööö... Mäki lisään jotain antoisaa tänne, Ässät on paras ja Lukko on pepusta.

Ja jotain pakollista järkevääkin. Toivottavasti myös raumlaisii saapuu paljon ensi perjantaina paikalle. Japan ura ansaitsee arvoisen juhlan, parasta että rakas naapuri myös kylässä.

Onko se joku Japan juhlapeli tms.?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös