Jos nyt näihin loukkaantumisiin otan kantaa, niin ei kai tässä yksi toistansa parempi ole mitä oman joukkueen ja vastustajajoukkueen pelaajan loukkaantumisiin tulee.
Minä pystyn sen myöntämään ihan rehellisesti että tuntui helvetin hienolta kun Nurmen taklaus osui Huhtalaan ja äijä makasi ketarat oikosena jäällä. Luulin tietysti sen filmaavan tapansa mukaisesti, muttei ilmeisesti filmannut kun ei seuraavassa pelissä pelannut. Se luoti joka tapauksessa tiesi maalinsa, kuten silloiseen otteluseurantaan heti tapahtumahetkellä kirjoitin.
Levosen taklausta en nähnyt kuin kuvanauhalta kun siitä on niin paljon aikaa että pelejä ei näkynyt kuin yksi viikossa, ja paikalla en tietenkään ollut kun se kävi Porissa. Hauskaa oli se kun Japa heilutteli paareilla maaten ja muistaakseni käden sijasta nosteli jalkaansa? Vai heiluttiko terveellä kädelläänkin?
Korpisalon tapauksen ja sen herättämät fiilikset jo kirjoitinkin.
Ainoa näistä mainituista tapauksista mikä on säikäyttänyt, oli Kivenmäen putoaminen. "Nyt Nemecek lentää pihalle", kirjoitin puolestani silloiseen otteluseurantaketjuun. Ei silloin tullut mieleen ilkkua taklauksen kohteelle.
Mutta myöhemmin piti kyllä hiukan hillitä hourupäitä ja vääristelyjä joita esimerkiksi Ilkka Heikkisen kommentit pelistä seuraavan päivän lehdessä aiheuttivat, mutta ne nyt on sen hetkisiä ja melko pian tapauksen jälkeen vuodatettuja eikä niistä enää jaksa.
Nythän esimerkiksi Revon tapauksesta ei tiedetä edes sitä mitä siinä oikeastaan kävi, eli mihin kohtaan sattui. Käteen taikka nivuseen?
Olen varmaan niin julma ja syntinen ihminen että en minä edes pidä pahana sitä että Ässien kannattajajoukosta huudeltiin kun Repo talutettiin koppiin.