Olitte ihan vitun surkeita :DKyllä tämä kuulkaa suurinta mestarisuosikkia vastaan oli varsin kelvollista peliä näillä poissaoloilla..
Pikkuveljet on maailman ihanimpia ihmisiä. Terveisin rakastava isosisko."Pysy aina pikkuveljenä..."
Tekin aika huonoja isoimmiksi mestarisuosikeiksi.Olitte ihan vitun surkeita :D
Mä en välitä kuin satakuntalaisista ja niitä meillä on kovin vähän molemmilla.Aiijaijjjai ku Repo hymyilee Ja Lukko VOITTAAA!!!!
Hyvä joukkue voittaa huonollakin pelillä jne..Tekin aika huonoja isoimmiksi mestarisuosikeiksi.
Ässillä sata kertaa vaarallisempi ylivoima kuin Lukolla ja niistä olisi pitänyt rokottaa. Eipä nämä paikalliset ikinä ole kertonut voittajaa siitä kumpi on rosterilta kovempi tai kumpi on korkeammalla sarjataulukossa.Kyllä tämä kuulkaa suurinta mestarisuosikkia vastaan oli varsin kelvollista peliä näillä poissaoloilla..
eikö ne oo vaan ylensyöneitä kastematoja.Kuka vittu kettua syö? Nahkiaiset on minustakin pahoja. Maistuu maalta.
Höpö höpö.Hyvä joukkue voittaa huonollakin pelillä jne..
Tämä on toki teillä täysin tuntematon käsite.
Itseasiassa ollaan tällä kaudella voitettu useamman kerran huonolla pelillä, silloin ei vaan puuttunut ketjullista kärkiäijiä. Nyt ei vaan yksinkertaisesti riittänyt.Hyvä joukkue voittaa huonollakin pelillä jne..
Tämä on toki teillä täysin tuntematon käsite.
isosiskot on pahmipia, T: perheen nuorimmainen.Pikkuveljet on maailman ihanimpia ihmisiä. Terveisin rakastava isosisko.
Mut kun me ei olla totuttu joka vuosi mestaruuksiin niin meille ilon aihe on jo Atuttomuus.Itseasiassa ollaan tällä kaudella voitettu useamman kerran huonolla pelillä, silloin ei vaan puuttunut ketjullista kärkiäijiä. Nyt ei vaan yksinkertaisesti riittänyt.
Minä en ole. Mun pikkuveljet on kaksoset ja vain vuoden nuorempia kuin minä niin meillä ei ole mitään sellaisia ikäeroja, jotka aiheuttaisivat vittumaisuuksia.isosiskot on pahmipia, T: perheen nuorimmainen.
minun isosisko 18 vuotta minua vanhempi... Emme olleet ensimmäisen n. 20 vuoden aikana kauhean läheiset, mutta nykyään hoidan hänen kaikki pankki, kauppa, yms. asiat. hänellä itsellään on perussairauksia kuten minulla ja muulla suvullakin.Minä en ole. Mun pikkuveljet on kaksoset ja vain vuoden nuorempia kuin minä niin meillä ei ole mitään sellaisia ikäeroja, jotka aiheuttaisivat vittumaisuuksia.
Terveisiä mutsilles kun menet koneen ääreltä iltapalalle.Olitte ihan vitun surkeita :D