Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 873 048
  • 19 509
Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Huomenna jatkuu. Tänään oli tunnetta mukavasti.

Kolme pinnaa tietysti maistuu.

Kiitos Lukko.

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnittelut raumalle, ässät oli ihan vitun huono.

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Kyllä tämä kuulkaa suurinta mestarisuosikkia vastaan oli varsin kelvollista peliä näillä poissaoloilla..
Ässillä sata kertaa vaarallisempi ylivoima kuin Lukolla ja niistä olisi pitänyt rokottaa. Eipä nämä paikalliset ikinä ole kertonut voittajaa siitä kumpi on rosterilta kovempi tai kumpi on korkeammalla sarjataulukossa.
Kuka vittu kettua syö? Nahkiaiset on minustakin pahoja. Maistuu maalta.
eikö ne oo vaan ylensyöneitä kastematoja.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään oli aika odotettu tulos, helpot rahat pitkävedosta.

Ässien peli on tällä hetkellä yksinkertaisesti tuollaista. Päämäärätöntä surffailua.

Ylivoimaisesti parempi voitti tänään. Jos Lukon hermokontrolli pitää huomenna eikä sorru tyhmiin jäähyihin, niin peli on vieläkin selkeämpi.

Poissaolojen taakse on turha mennä.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hyvä joukkue voittaa huonollakin pelillä jne..

Tämä on toki teillä täysin tuntematon käsite.
Itseasiassa ollaan tällä kaudella voitettu useamman kerran huonolla pelillä, silloin ei vaan puuttunut ketjullista kärkiäijiä. Nyt ei vaan yksinkertaisesti riittänyt.

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä en ole. Mun pikkuveljet on kaksoset ja vain vuoden nuorempia kuin minä niin meillä ei ole mitään sellaisia ikäeroja, jotka aiheuttaisivat vittumaisuuksia.
minun isosisko 18 vuotta minua vanhempi... Emme olleet ensimmäisen n. 20 vuoden aikana kauhean läheiset, mutta nykyään hoidan hänen kaikki pankki, kauppa, yms. asiat. hänellä itsellään on perussairauksia kuten minulla ja muulla suvullakin.

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Etäisesti alkoi myös tunnetta löytyä näistä geimeistä, harmi vaan että tuomarien on pakko avittaa sen löytymisessä.

Huomenna sit pliis Karjalainen versus joku Raumalainen hiiri nyrkkihipat!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy