Historialla on tapana toistaa itseään ja Ässillä on aika mukava playoff historia Lukon kanssa. Lyhyt mutta voitokas
Joku raja harhaisella uskolla historiantoistoonkin on oltava.
Historialla on tapana toistaa itseään ja Ässillä on aika mukava playoff historia Lukon kanssa. Lyhyt mutta voitokas
Jaa ketju on taas kerran siinä kohdin oravanpyörää että Ässät on tänä vuonna tiputtamassa Lukkoa pleijareista jonkun vuosikymmenen takaisen playout-sarjan voiton perusteella
Ei tästä nyt niin kauaa ole kun Ässät tiputti Lukon sääleistä ulos.
Jeps, meinasin vaan että siellä on muutamalla edellä menevällä tahti hiukan hyytynyt ja Ässillä hiukan parantunut, mutta ei muuta kuin pidä vaan katse siellä ylhäällä, niin tulee pettymyksiä vasta pleijareissa.
Millai onko Raumalle tulossa EHT-tason raumlaisse kiekkoilijoita vielä loppukauden aikana?
Millai onko Raumalle tulossa EHT-tason raumlaisse kiekkoilijoita vielä loppukauden aikana?
Wau! Tiäksää hei wau!Tuanoinii tiäksää ku niit löytyy tualt äijäsuamäest jo nii perkuleen pali et tuanoii ei me sellasi enempää tiäksää tarvit. Muutenki tuanoinii vähä alkaa olee tylsää tää meno ku kakkoseen jo lähemmäs tiäksää kakskyment pistet matkaa.
Juu, "EHT-taso" ja "raumalainen kiekkoilija" samassa lauseessa. Ei mitn tolkkua. *hymiö*Modeille tiedoksi että ihan rehellisen huolissani kyselen kun viestissä ei ole päätä eikä häntää.
Tämä on taivaan tosi. Jumalauta siellä killutaan viimeisellä säälipleijari paikalla ja nyt ollaan tiputtamassa ketä vaan ja marssimassa varmaan mestaruuteen. Varsinkin nyt kun kahvara kävi häviämässä suippomaassa. Kyllä se saatanan hymy hyytyy kun Lukko alistaa seuraavassa keskinäisessä tuttuun tyyliin. Siinä viimeistään palaa taas mäkiset ja muut reppanat todellisuuteen.Tässähän alkaa ihan puntti tutista ja alahuuli väpättämään, kun Pohjois-Satakunnasta rupeaa kuulumaan hitsipillin ääntä ja ollaan nyt jo kymppipaikalta tiputtamassa Lukko playoffeissa. Saivat oikein oman pojan Sakari Salmisenkin vielä.
Viimeksi kuului samanlaista kukkoilua, kun oli oman kylän NHL-stara kokoonpanossa. Toki hymy hyytyi (ei Revolla) yhtä nopeasti, kun se surullisen vähän aikaa kestikin ja taululla oli 9-1.
Noh, kaikkea hyvää jokatapauksessa Ässille. Koittakaa nyt ensin edes varmistaa se pudotuspelipaikka ennen kuin olette yhtään mitään pudottamassa.
Minä ainakin olen nähnyt. Varmaan moni muukin.Ei sillä, että Ässienkään peli tänään olisi kaunista ollut, mutta ette te Traumam fanibojatkaan tänään ihan hirveän hienoa suoritusta nähneet. Me voimme leijua rauhassa kymppisijalla, mutta nyt kun teillä olisi realistiset mahdollisuudet, niin tuollainen huutelu runkosarjan puolivälissä?
Toki innostuminen on suotavaa, kun kukaan teistä ei ole varmaan edes nähnyt Lukkoa finaaleissa :D 58 vuotta yms.
Se olis tiäksää tuanoi tilannekatsaus nyte.Tilanne 9.1.2021
1. Lukko 23 86 - 45 48 2.18
.
.
.
10. Ässät 24 66 - 89 29 1.21
Kyllä minä Lukon finaaleissa olen nähnyt.Toki innostuminen on suotavaa, kun kukaan teistä ei ole varmaan edes nähnyt Lukkoa finaaleissa :D 58 vuotta yms.
Kyllä minä Lukon finaaleissa olen nähnyt.
Vaikea tätä faktaa on mitenkään kiistää. Kausi toisensa jälkeen Lukko on sulanut keväisin. Kiistatta on kovin heikoilla pohjalla olettaa tämänkään kauden tekevän muutosta tilanteeseen, koska näyttöä menestyksestä, eli mestaruudesta ei ole olemassa. Aina voi elää toivossa, että kaikki osuisi Raumalla kohdilleen, mutta faktaan perustuvaan näyttöön nojaten, todellisuus on jälleen kerran huteralla pohjalla. Se taasen, että Ässät on kerta toisensa jälkeen tiputtanut Lukon ”poffeissa”, perustuu näyttöön. Tämän johdosta johtopäätöksenä kaksi asiaa, Lukko sulaa ja Ässät kohdatessaan, juurikin siinä vaiheessa. Analyysin luotettavuus luokkaa 98-99%@sob ihan hyvä paketti tuossa yllä. Pitää kuitenkin muistaa, että Lukko sulaa aina keväisin. En tiedä mikään siinä on, mutta näin vain pääsee aina käymään. Tuomio: viimeistään välierissä pihalle.
Hyvää kevään odotusta kuitenkin molempien joukkueitten faneille, toivottavasti viimeistään pleijareissa on jo yleisöä paikanpäällä. Muuten jää iso osa pleijareista pois.