Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 802 503
  • 18 641

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tämän illan huonoin juttu on se, että nyt Kalle pistää Rubinin tarjoukseen 100 000e lisää. Pakkohan se on kaapata.

Olet mun suosikkihahmo palstalla. Äärimmäisen kiinnostunut kaikista Lukon hankinnoista, näennäisen asiallisesti kommentoimassa kaikkea Lukkoon liittyvää.

Näinä hetkinä maskit aina riisutaan ja ketjut täyteen vähän harkittua provoa.

Kiitos, viihdyn!

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Gelinas taasen vaikutti hieman, mitenkäs sen sanoisin, keskivartalotukevalta?

Huhujen mukaan Gelinaksen kummiyritys on Santun Autogrilli niin ihmekös tuo

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Onnittelut koko satakuntaan näistä derbyistä. Ilmeisen hyvin toimi kaikki ja homma rokkasi myös järjestelyineen mitä lukenut otsikoita. Ja ylilyönneiltä säästyttiin katsomossakin?Molemmille voitot niin kai täs ny halaillaan sitten.

Olisko niin että molemmat top4:ssä kauden päätteeksi?

Pikkunen parin vuoden tauko ja Raumalle tämä uusiksi, kiitos!

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä, vähemmän lihava?

Toivotaan että pysyy tuollaisena. Mulle ainakin riittää hyvin tuollainen pinna per peli pakin tontilta.

Hienosti Erkki on päässyt suippojen ihon alle näinkin äkkiä. Joka toinen viesti tuntuu liittyvän meidän Liigan parhaaseen puolustajaan.

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JMJ
Toivotaan että pysyy tuollaisena. Mulle ainakin riittää hyvin tuollainen pinna per peli pakin tontilta.

Hienosti Erkki on päässyt suippojen ihon alle näinkin äkkiä. Joka toinen viesti tuntuu liittyvän meidän Liigan parhaaseen puolustajaan.
Hienosti suoristui lopussa läskierkin selkä eikä napostellut puolustaminen. Ja toiseksi, Liigan paras puolustaja on Atro Leppänen.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät

Ehkä teidän paras puolustaja, mutta ei kyllä Liigan.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Gelinas oli odotetun kova hyökkäyssuuntaan. Derbyn paras pakki hyökkäyssuuntaan.

Puolustussuuntaan paras pakki oli vähemmän yllättäen Raumalaisten suosikki Karjalainen.

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Toisaalta voidaan kyllä kääntää niinkin, että kauhean mimosanherkällä ollaan, kun noinkin vetelään heittoon joku jaksaa tarttua. "Ihon alle pääsy" on muutenkin melkolailla laiskaa ajattelua, ihan pelaajasta riippumatta.

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Ny olis kiva tietää @Yuppi fiilarit ku eilen sua vitutti hävitä 1 piste paskasakille? Entäs tänään ku hävisitte 3? Ooxää vetelees ranteita auki?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy