Suomen Polak
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Tikkataulun taustaksi vai johonkin sairaaseen voodoo nukkeen printattavaksi?Oliko se halvempi vai kalliimpi versio? Se kalliimpi olisi mulla haussa keräilyyn.
Tikkataulun taustaksi vai johonkin sairaaseen voodoo nukkeen printattavaksi?Oliko se halvempi vai kalliimpi versio? Se kalliimpi olisi mulla haussa keräilyyn.
Täällä ei Ässien pelaajia ainakaan omat kannattajat hauku, sillä Porissa on ihmisen hyvä olla.Tikkataulun taustaksi vai johonkin sairaaseen voodoo nukkeen printattavaksi?
Vastasit näköjään jo itse omaan kysymykseesi.Mitkäs suippojen fiilingit huomisaamun kamppailusta? Itsellä alkaa ainakin latinki nousta.
No joo, tuli kyllä suoraan lapaan. Harjotuskausi vasta starttailemassa.Vastasit näköjään jo itse omaan kysymykseesi.
Menny menee, samalla lailla kuin Helsinkiin tai Tampereelle, esikaupunkialueen kautta bussilla kohteeseen.Alkais jo!
Millai tua noi pääseeks lentokoneel tulemaa pitsii?
Vertaus toimisi jos Pirkkala tai Vantaa olisivat isompia paikkoja kuin edellä mainitut.Menny menee, samalla lailla kuin Helsinkiin tai Tampereelle, esikaupunkialueen kautta bussilla kohteeseen.
Onko Suomen kuuluisin Ässä-kannattaja Grilli-Topo tulossa Pitsiin?
Toivottavasti ei.Viehättääkö huomenna lajin helppous yhä yhtä Lukon kannattajaa?
Ei tahrata tätä hienoa ketjua.Viehättääkö huomenna lajin helppous yhä yhtä Lukon kannattajaa?
Parin vuoden tauon jälkeen aion raahautua huomenna pitsiin. Se porilaismode joka antoi meikälle jäähyn viime kaudella koska olin "liian ilkeä" tässä ketjussa saa tulla huomenna ilmoittautumaan niin tarjoan oluen..... ja laitan sitten oksasilppuriin a la Fargo;)
Tunnistat minut siitä että näytän vähän Brad Pittiltä ja paljon Steve Buscemilta ja heiluttelen suurta setelinippua kädessäni jatkuvasti.
Jandric ollu parempi kuin kuningas.Eihän tosta Rubinista oo mihinkää.
Ei edes tapeltu. Nössöt.
Tottakai. Nyt ehtivät sekä pelaajat että porilaiset fanit hallilla hyvin Porispereen.Tuliko Porilaisille kiire Poriin?