Ässillä se 6 pelaajaa, normaalissa tilanteessa olisi se 7. Eipä tuo kovin merkittävä ero ole.Kahdeksan (8) rauml.. ulkomaalaista Lukon kokoonpanossa tänään. Onnea kestävä kehitys!
Ässillä se 6 pelaajaa, normaalissa tilanteessa olisi se 7. Eipä tuo kovin merkittävä ero ole.Kahdeksan (8) rauml.. ulkomaalaista Lukon kokoonpanossa tänään. Onnea kestävä kehitys!
Täh? Vokaalibudjetti käytetty?Ei tartte bal änäriigä gattel tiäks gu ei sielggä bal omi boikki ol et silviissi.
Ihmettelen pullonpalautuksieni keskellä että onko Lukko jo voittanut jotain? Kuluttakoot vaikka 10 miljoonan pelaajiin mutta ei se menestystä tuo automaattisesti, pelin pitää olla kunnossa mitä se ei ole ollut taas hetkeen.Ja tänään viimeksi Sahlstedt kertoi, että tarpeen tullen kahisevaa löytyy vielä lisää. On siinä porilaisilla hitsareilla ihmettelemistä kun ynnäilevät mitä pullonpalautuksien jälkeen jää käteen.
Nii. Sarjataulukkoa kun katsoo niin ei Lukon derbyjä varten tarvitse tasoa nostella. Muuten kylläkin.Ihmettelen pullonpalautuksieni keskellä että onko Lukko jo voittanut jotain? Kuluttakoot vaikka 10 miljoonan pelaajiin mutta ei se menestystä tuo automaattisesti, pelin pitää olla kunnossa mitä se ei ole ollut taas hetkeen.
Tulee taas jännät derbyt katsoa nostaako Lukko tasoaan taas vai jatkuuko luisu.
Olisitko ottanut Morandin Ässien kahdeksanneksi ulkomaalaispelaajaksi vai onko mielestäsi Ässien rosteri nyt tällä hetkellä noiden 7 ulkomaalaisen kanssa parempi?Kahdeksan (8) rauml.. ulkomaalaista Lukon kokoonpanossa tänään. Onnea kestävä kehitys!
Meikäläinen olis ainakin Morandin ottanut, sitä turha kiistää. Fabrelta voi varauksen poistaa – olis Lukossa maalintekijöiden jaetulla kakkospaikalla ja ulkkareiden jaetulla ykköspaikalla.Olisitko ottanut Morandin Ässien kahdeksanneksi ulkomaalaispelaajaksi vai onko mielestäsi Ässien rosteri nyt tällä hetkellä noiden 7 ulkomaalaisen kanssa parempi?
Ei tuossa nyt ihan valtavaa eroa ole noiden ulkkareiden määrässä. Laadussa taas kallistuu ehkä ”hieman” Raumalle päin. Vaakaa tasoittaa ainoastaan Rubin ja Lefebvre. Varauksella Fabre. Muut Porin ulkomaalaiset on tasoa Mestis.
Muut Porin ulkomaalaiset on tasoa Mestis.
Länsi-Prismaan tekevät hurjaa remonttia juuri nyt. Toivottavasti ei se vaikuta Vuorisen pullonpalautuksiin tahi meille ei jää mitään käteen.Ässät julkaisee vahvistuksensa vasta ensi viikolla – kunhan Vuorinen on kerennyt ensin maanantaina käydä palauttamassa Länsi-Porin Prismaan lauantain derbyn “saaliin” – 25 jätesäkillistä tyhjiä pulloja.
Mikkolaan Jannen kannattaa viedä tölkit niin kone pyöräyttää ne hetkessä läpi ja ei kun neuvontaan kävellessään kuittien kanssa voi jo matkalla pirauttaa sopivalle agentille.Länsi-Prismaan tekevät hurjaa remonttia juuri nyt. Toivottavasti ei se vaikuta Vuorisen pullonpalautuksiin tahi meille ei jää mitään käteen.
No perkele, tätä se teettää kun on poissa Porista. En sentäs Euromarketista puhunut.Länsi-Prismaan tekevät hurjaa remonttia juuri nyt. Toivottavasti ei se vaikuta Vuorisen pullonpalautuksiin tahi meille ei jää mitään käteen.
Länsi-Prismaan tekevät hurjaa remonttia juuri nyt. Toivottavasti ei se vaikuta Vuorisen pullonpalautuksiin tahi meille ei jää mitään käteen.
Sitten siihen naapuriin Lidliin.Länsi-Prismaan tekevät hurjaa remonttia juuri nyt. Toivottavasti ei se vaikuta Vuorisen pullonpalautuksiin tahi meille ei jää mitään käteen.
Viikonloppuna tuleekin sitten porilaisille tukkaan sillai et se tukka lähtis jos sitä olis, tiäksää. 0% mahdollisuus edes jatkoajalle padalla, ai että mä nautin jo etukäteen.
Hienoa että nautit, se on tärkeintä! Ol niingo gotonas gogo viigolobu.Viikonloppuna tuleekin sitten porilaisille tukkaan sillai et se tukka lähtis jos sitä olis, tiäksää. 0% mahdollisuus edes jatkoajalle padalla, ai että mä nautin jo etukäteen.
Ei tässä mitään isommin nautita, aika huonosti on menneet viime pelit. Tulevaisuus on se, joka minua miellyttää.Nauti nauti, voin sanoa että mitä enemmän lukkolaisilla takin napit ovat etukäteen auki, sen nasulempi viikendi tulee minulle
Älä nyt, tänäänkin 2 pistettä selvästi kovemmalta joukkueelta ja vielä vieraissa.Ei tässä mitään isommin nautita, aika huonosti on menneet viime pelit. Tulevaisuus on se, joka minua miellyttää.
Ei mua ne kahdet pisteet niinkään. Kivempi se on ottaa 3 pistettä selvästi heikommalta joukkueelta kotona ja vieraissa.Älä nyt, tänäänkin 2 pistettä selvästi kovemmalta joukkueelta ja vielä vieraissa.
Onneksi teillä on noita SaiPa-matseja tarpeeksi jäljellä.Ei mua ne kahdet pisteet niinkään. Kivempi se on ottaa 3 pistettä selvästi heikommalta joukkueelta kotona ja vieraissa.
Kunhan muistatte käyttäytyä kun kautta aikain paras suomalainen puolustaja saa ansaitsemansa kunniaa ja paidan hallin kattoon.Viikonloppuna tuleekin sitten porilaisille tukkaan sillai et se tukka lähtis jos sitä olis, tiäksää. 0% mahdollisuus edes jatkoajalle padalla, ai että mä nautin jo etukäteen.
Siin o raumlaisse ihmettelemistä. Ei Virtas-Jesset ja Västeråsin Janne paljon riitä #5 rinnalla.Kunhan muistatte käyttäytyä kun kautta aikain paras suomalainen puolustaja saa ansaitsemansa kunniaa ja paidan hallin kattoon.