Monta kertaa tässäkin ketjussa todettu se, ettei Raumalle tosiaan kulje henkilöjunaliikennettä. Ei tästä tarvitse sen enempää vittuilla, mielestäni ihan fiksua taloudenpitoa valtiolta varsinkin tässä maailmantilassa.
Maitojuna tosin kulkee, ja tiuhaan kulkeekin. Yksityisellä rahalla (Luojan kiitos).
Tiedä sitten mitä järkeä tuossa on.
Jotenkin olen itse tuudittautunut lopulta ajatukseen, että mitä enemmän raumaa eristetään muusta maailmasta, niin sitä parempi ihmisten on olla.
Muistan sen kauniin 80-luvun kauden kun lukko oli divarissa, elämä oli ihanaa ja kukatkin tuoksuivat paremmalta. Toivoin että pysyisivät siellä. Mutta perkeleen HPK meni niille putoamaan ja sen jälkeen niitä on joutunut katsomaan.
Silti edelleen muistan että yhtään ikävä ei ole tuota kusenkeltaista ollut. Lähinnä hävettää että rauma ja varsinkin tuo nykyinen muovijengi on satakuntaa.
Heidän avaruuskypärät päässä tyhjille katsomoille läpsyteltyä koronamestaruuttakaan ei todennäköisesti rauman ulkopuolella noteerata tai olla noteerattu mitenkään. Luulen että koko Suomi on yhtä mieltä sen suhteen mitä Matti Hagman aikanaan sanoi, eli Rauma voitaisiin irroittaa Suomesta ja upottaa mereen.