Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 490 912
  • 15 414

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä jauha paskaa. Ässäkannattajat hihhuloi täällä ennen peliä ja kun totuus valkeni häipyivät kuin pieru Saharaan. Ihan kuin se kaikkien pelkäämä Jesse. Me tuuletellaan sitten kun on aihetta, eli esim tämmöisen Ässä-voiton jälkeen….

Itse ainakin kävelin hallilta autolle ja ajoin kotiin. Ei silloin koodailla nettiin kesken kaiken mitään.

Nössöt. Pelkäätte kuin Tare ja Ervasti.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se mikä ero porilaisissa ja raumalaisissa kannattajissa näkyynihan selkeästi, on tämä miten huudellaan. Me voidaan huudella aina, leuka ylhäällä ylpeänä.
Jos te nyt jostain voitte olla ylpeitä, niin siitä, että olette saaneet lietsottua itseenne jonkinlaisen joukkosuggestion siitä kuinka siellä kaukalossa joku pelkäisi Jesse "jalat jalat" Joensuuta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos te nyt jostain voitte olla ylpeitä, niin siitä, että olette saaneet lietsottua itseenne jonkinlaisen joukkosuggestion siitä kuinka siellä kaukalossa joku pelkäisi Jesse "jalat jalat" Joensuuta.

Se on sitä kun on seuraikoneita toisilla ja toisilla joukkue on muovinen valmentajaansa myöden. Liiton hommissa turvonnut Lämsä käskyttää hmv nippua.

Joensuu on derbyissä aivan omalla tasollaan. Muut pelaa virkamieshokia.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Joensuu on derbyissä aivan omalla tasollaan. Muut pelaa virkamieshokia.
Totta tämä. Jesse on vielä Lukon päädyssä taklaamassa ohi, kun vastustajan hyökkäys on jo Ässien omassa päädyssä. Mutta esimerkillähän se kapteeni johtaa. Kattellaan sitten taas ensi pelissä josko sitten se johtaisi johonkin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Totta tämä. Jesse on vielä Lukon päädyssä taklaamassa ohi, kun vastustajan hyökkäys on jo Ässien omassa päädyssä. Mutta esimerkillähän se kapteeni johtaa. Kattellaan sitten taas ensi pelissä josko sitten se johtaisi johonkin.

Ainakin on taklaamassa eikä ottamassa vastaan peläten kuten NHL-Tare ja Ervasti.

Almarille propsit tänään. Näki että Joensuu tulee, meni ekana kiekkoon, pelasi omille ja otti painavan niitin vastaan. Puhallellen vaihtoon ja pakin duuni hoidettu.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on sitä kun on seuraikoneita toisilla ja toisilla joukkue on muovinen valmentajaansa myöden. Liiton hommissa turvonnut Lämsä käskyttää hmv nippua.

Joensuu on derbyissä aivan omalla tasollaan. Muut pelaa virkamieshokia.
Puhuit monikossa, niin piti oikein avata Eliteprospects ja käydä Ässien rosterista (HMV-nipun suhteen muuten pata ja kattila ne vaan kilkattelee) etsimässä että kuka (ketkä) se (ne) toinen (toiset) on. Eemil Erholtzilla näyttäisi ainakin lähtevän kolmas kausi käyntiin, mentäiskö me sillä?

Kaikki kunnia Joensuulle, mutta tuolla seuraikonin statuksella hän nimenomaan saa vielä Liigatasolla smirklailla. Ilman sitä voisi olla vähän hiljaista.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Puhuit monikossa, niin piti oikein avata Eliteprospects ja käydä Ässien rosterista (HMV-nipun suhteen muuten pata ja kattila ne vaan kilkattelee) etsimässä että kuka (ketkä) se (ne) toinen (toiset) on. Eemil Erholtzilla näyttäisi ainakin lähtevän kolmas kausi käyntiin, lähdettäiskö me sillä?

Kaikki kunnia Joensuulle, mutta tuolla seuraikonin statuksella hän nimenomaan saa vielä Liigatasolla smirklailla.

Ylipäätään Ässillä on seuraikoneita sitä tarkoitin.

Jos Lukolla olisi Joensuun kaltainen pelaaja, ottaisit hänet avosylin vastaan. Pelaaja joka pelaa logolle, antaa kaikkensa ja keväällä nostaa vielä tasoaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Itse ainakin kävelin hallilta autolle ja ajoin kotiin. Ei silloin koodailla nettiin kesken kaiken mitään.

Nössöt. Pelkäätte kuin Tare ja Ervasti.
Mun mielestä se on ihan perkeleen noloa, että uhotaan ja soitellaan ja kirjoitellaan ilman mitään järkevää syytä. Ja sitten kun realiteetit iskee naamalle, niin häviät johonkin tai korkeintaan haukut Westerholmeja homoiksi, koska ne on ruotsalaisia. Samalla tietenkin unohdat jotain asioita tietoisesti. En väitä että kaikki porilaiset on tällaisia, mutta yllättävän iso osa kyllä. Siitä että toinen jättää tuon uhoamisasian tekemättä, ei tee ko. henkilöä nössöksi, vaan ei-porilaiseksi. Ja siinä on vissi ero.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mikä on raumlaisse hat trick?
- Pitsimestaruus, voitto kokopitkässä harjoituspelissä ja NHL-Tarmo ehjänä kalsarit puhtaana.
Mikä on porilaiste hat trick?
- Edellisvuoden pitsimestaruus, vaan 4-1 hävitty pleijarisarja ja Jesse Winstonissa jälkipeleissä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä se on ihan perkeleen noloa, että uhotaan ja soitellaan ja kirjoitellaan ilman mitään järkevää syytä. Ja sitten kun realiteetit iskee naamalle, niin häviät johonkin tai korkeintaan haukut Westerholmeja homoiksi, koska ne on ruotsalaisia. Samalla tietenkin unohdat jotain asioita tietoisesti. En väitä että kaikki porilaiset on tällaisia, mutta yllättävän iso osa kyllä. Siitä että toinen jättää tuon uhoamisasian tekemättä, ei tee ko. henkilöä nössöksi, vaan ei-porilaiseksi. Ja siinä on vissi ero.

Älä ny oon niin tosissas.

Toiset katoaa kuin pieru saharaan kunnes on peli ohi, käy huutelemassa muka älykkäitä letkautuksia ja palaa takaisin piiloonsa. Boring.

Nössö-Tare ja Kyykky-Ervasti kuvastaa Lukkoa hyvin. :-D
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylipäätään Ässillä on seuraikoneita sitä tarkoitin.

Jos Lukolla olisi Joensuun kaltainen pelaaja, ottaisit hänet avosylin vastaan. Pelaaja joka pelaa logolle, antaa kaikkensa ja keväällä nostaa vielä tasoaan.
Väitätkö nyt ihan tosissasi, että Lukolla ei ole seuraikoneita, vai miksi otit asian puheeksi? Jos kerran kyse ei ole tästä kaudesta.

Jos Lukolla olisi Joensuun tasoinen pelaaja, niin kyllä porua vääntäisin.

Joensuun asennetta ja paikallishenkeä ihailen, ja olen sen avoimesti tässäkin ketjussa myöntänyt.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Väitätkö nyt ihan tosissasi, että Lukolla ei ole seuraikoneita, vai miksi otit asian puheeksi? Jos kerran kyse ei ole tästä kaudesta.

Jos Lukolla olisi Joensuun tasoinen pelaaja, niin kyllä porua vääntäisin.

Joensuun asennetta ja paikallishenkeä ihailen, ja olen sen avoimesti tässäkin ketjussa myöntänyt.

En väitä, mulla on sukulainenkin Lukon seuraikoni. Mut pitää nyt vähän pöhinää saada tieksää.

Miksi vääntäisit porua? Jesse menee roolissaan liigassa erittäin hyvin.
Viime kaudella oli keväällä aika isossa roolissa. Lukolle tekisi hyvää jos joku oma poika palaisi kotiin ja alkaisi vähän nostamaan kunnon Raumhenkeä sinne.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Älä ny oon niin tosissas.

Toiset katoaa kuin pieru saharaan kunnes on peli ohi, käy huutelemassa muka älykkäitä letkautuksia ja palaa takaisin piiloonsa. Boring.

Nössö-Tare ja Kyykky-Ervasti kuvastaa Lukkoa hyvin. :-D
Mun mielestä se on jo saavutus sinänsä, jos heittää muka älykkäitä letkautuksia. Toki jossain Cantina Gringon auringon alla väljähtänyttä kaljaa litkiessä se on varmasti boring.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä se on jo saavutus sinänsä, jos heittää muka älykkäitä letkautuksia. Toki jossain Cantina Gringon auringon alla väljähtänyttä kaljaa litkiessä se on varmasti boring.

Näköjään me menestymään tottuneet satakuntalaiset lasketaan saavutukseksi kaikenmoista.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ah hah hah, kun jotenkin tahaton komiikka puskee ihan saumoista läpi. Kuinka ollakaan pitsin finaali päättyi odotetusti, eli Lukko peluutti 100% valmista liigan tähtisikermäänsä, ja se päihitti kuin päihittikin Ässien junnut ja junnuveskan. Mutta kyllä se oli aivan siinä ja siinä.. hävetä saatte koko Rauma
Haen nyt vielä tämän. Rostereiden taakse ei voine mennä tänään, toki Lukolta puuttui ykkösseppä Burke.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Olipa läpsyttelyä kerrakseen. Ei tarvi Ässiä vastaan paljon erikoisia yyvee kuvioita kehitellä.

Mutta kehittäkää nyt jotku vaipat Ervastille ja Tarmolle ens kohtaamiseen. Ei valu sitten ihan pitkin jäitä vetelät.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Olipa läpsyttelyä kerrakseen. Ei tarvi Ässiä vastaan paljon erikoisia yyvee kuvioita kehitellä.

Mutta kehittäkää nyt jotku vaipat Ervastille ja Tarmolle ens kohtaamiseen. Ei valu sitten ihan pitkin jäitä vetelät.
Eikö ässien ja sen kannattajien kannalta yksinkertaisempaa olisi ujuttaa laksatiiveja vastustajalle? Jos meinaan se paskominen on kumminkin joku vallalla oleva fetissi siellä päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös