Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Alkukauden paras pelaaja jos katsotaan satakunnan joukkueita.
Kyllä se alkukauden paras pelaaja on Vili Saarijärvi. Hyvin lähellä jopa koko Liigan paras alkukauden pelaaja.
Alkukauden paras pelaaja jos katsotaan satakunnan joukkueita.
Nousee ja laskee tilanteen mukaan, mutta ei sentään pysyvästi siellä ole.Tänään jauhot suuhun raumalaisille, kusi on tuntunut nousevan hattuun siellä suunnassa.
Kyllä se alkukauden paras pelaaja on Vili Saarijärvi. Hyvin lähellä jopa koko Liigan paras alkukauden pelaaja.
Ainut hyvä puoli Lukon mahdollisessa voitossa olisi, ettei Virran tarvitsisi julkisesti lynkata ja nöyryyttää nuoria pelimiehiä.Nousee ja laskee tilanteen mukaan, mutta ei sentään pysyvästi siellä ole.
Ei auta Selinin sekalaisen sakin rimpuilu tänään. Tappio tulee väistämättä porilaisille. Toivottavasti Atun sipuli kestää.
Raumalaiset saa mun puolesta keulia vuoden 1963 mestaruudella ihan yhtä paljon ku me vuoden 2013 mestaruudella.
Toivottavasti Atun sipuli kestää.
Käsittääkseni ainakin @senilix on tuota ihmettä, eli Suomen puhutuinta ja kuuluisinta mestaruutta ollut todistamassa. Ehkä myös nimimerkki @rellu oli siellä. Herrat korjannevat asian, mikäli olen väärässä.
Tunnelma oli katsomossa varmaan katossa, vaikkei kattoa pään päällä ollutkaan. Päivämäärä 26.2.1963 oli tiistai eli pelaajat menivät luonnollisesti seuraavana päivänä töihin, kuten olivat olleet pelipäivänäkin. Tietenkin pelin jälkeen mentiin johonkin ravitsemusliikkeeseen syömään ja ottamaan parit neuvoa antavat, mutta se oli siinä.Olisi vain mukava kuulla joltain vielä elossa olevalta tuon ihmeen todistaneelta millainen tunnelma siellä katsomossa oli ja pelin jälkeen Rauman kylätorilla... oliko tuolloin jo torijuhlia mestaruuden jälkeisinä päivinä?
Suoraan änäristä ja 6matsii 0+3, aika kova hei
Tätähän minä juuri pelkään, nyt kun asiasta mainitsinKyllä ne maalihanatkin vielä aukeavat, tänään on taas mahdollisuus siihen. Pari maalia Setäsen taakse ja back on track
Onko täällä Jatkoajassa joku raumalainen joka on tuon -63 mestaruuden todistanut paikanpäällä katsomossa?
Hyvää yötä Porin Ässät!