Eihän Ässät itseään vastaan pelannut saatikka voittanut... Urpo ;)Suipot kaadettu, nasulia! Mites se sarjajohtaja nyt noin tuhnu oli :) aiai, maistuu!
Ei niin ku suippokorvasii raumlaissi vastaa vai mites se Arska niitä aina kutsuu ;)Eihän Ässät itseään vastaan pelannut saatikka voittanut... Urpo ;)
Pistää tosin miettimään mistä moinen ylimielisyys on kummunnut. Oliko syynä kenties tynkäkaudella voitettu mestaruus, joka jäi koronan takia varmaan kaikilta rekisteröimättä? Joka tapauksessa eiköhän loputkin ylimielisyyden rippeet ole viimeistään tällä kaudelta kadonnut toistuvien paikallistappioiden jäljiltä.Olikohan Lukon pelaajille tullut sama ylimielinen asenne kuin osalle Lukon faneista täällä palstalla? Työnteko puuttui täysin.
Ottaa varmasti koville. Ja ymmärrän että siellä on tavaraa pystyssä, oli toi zigizaga sen verran haarat siellä auki.Ugazaka, Pori imekää mun pientä sykkivää.
Onnittelut toisesta peräkkäisestä jatkoaikavoitosta.
Mees ny pesemää hampaat ja nukkumaaUgazaka, Pori imekää mun pientä sykkivää.
Kattellaan keväällä sitten sitä imemistä. Lukko porskuttaa runkkarissa, sitten alkaa tosipelit.Ugazaka, Pori imekää mun pientä sykkivää.
Ja sitten osa osalle uhoajille vaan pelikieltoja modet!
Jos @Moderaattorit lukis tätä ketjua edes tai antaisivat tuolla perusteella kakkua nimimerkeille niin eihän Lukon osioon olisi kettään kirjotellut pariin vuoteen.Hienoa että osa täälläkin pystyy kommentoimaan peliä fiksusti tuloksesta riippumatta, mahtavaa että derbyt ovat taas derbyjä!
Ja sitten osa osalle uhoajille vaan pelikieltoja modet!
Osa täällä saa jostain syystä kiksejä toisen joukkueen tai fanien haukkimisesta. Toki derbyssä pitää tunnetta olla ja pientä naljailua.Hienoa että osa täälläkin pystyy kommentoimaan peliä fiksusti tuloksesta riippumatta, mahtavaa että derbyt ovat taas derbyjä!
Tämähän tuntui ihan derbyltä!
Saattaa olla jopa fataalia sydämelle se sarja. Mutta tervehdyttävää Satakunnan derbylle ja koko Liigallekin oikeastaan, että A-P Sell outin ajat ovat takana.Jollain hullunkurisella tavalla toivoisin että kohdataan keväällä. Saattaa kyllä tehdä pumpulle huonoa.
Linkki: https://twitter.com/TeamRaumanLukko/status/1616826845500170242?t=A_A356DKeILBKnNGlVE91g&s=19
Lukon Twitteriä kun seuraa (en itse seuraa), niin siellä on varmaan joku jatkiksen lugufani puikoissa, koulukiusaava sellainen.
Erikoinen näkemys. Mielestäni tässä ollaan niin tasapäisiä, kuin voidaan. Liigan parhaimmat tulee Satakunnasta.Lukko on isossa kuvassa hiukan edellä ässiä esim. maalivahtipeli mutta huolestuttaa tuo Yv joka sakkaa pahasti.
Varmasti.Eiköhän Jesse tuon kestä.