Käsittääkseni aika tasoissa mennään kaikissa virallisissa SM- sarja ja liiga peleissä. Tämä ois kyllä mielenkiintoinen tieto tänne.En ole lukenut ketjun jokaista viestiä, enkä juuri googlannutkaan, mutta onko jossakin ylhäällä, että kumpi on voittanut enemmän derbyjä, jos lasketaan kaikki pelit mukaan?
Vituttaako Raumalaisia 2013 mestaruus? Myönnän että mun olis vaikea hyväksyä että Raumalsiset voittaisivat joskus jotain ja kyllä se pistäisi vituttaan pitkäksi aikaa.
Joo. Tää vois kyllä olla ylhäällä koko kauden ja katutappelusäännöin. Tulis vähän tunnetta tähän nykyään niin sivistyneeseen palstaan.Tämä ketju on kuin lätkätappelu, johon linjuri koittaa väliin, mutta molemmat tappelijat yrittävät saada linjuria pois välistä, että vastustaja saa lyödä kunnolla. #vainSatakunta
Ei enää, koska loppujen lopuksi se on aika sama onko siitä mestaruudesta 7 vai 57 vuotta.Vituttaako Raumalaisia 2013 mestaruus? Myönnän että mun olis vaikea hyväksyä että Raumalsiset voittaisivat joskus jotain ja kyllä se pistäisi vituttaan pitkäksi aikaa.
En ole lukenut ketjun jokaista viestiä, enkä juuri googlannutkaan, mutta onko jossakin ylhäällä, että kumpi on voittanut enemmän derbyjä, jos lasketaan kaikki pelit mukaan?
Tämä ketju on kuin lätkätappelu, johon linjuri koittaa väliin, mutta molemmat tappelijat yrittävät saada linjuria pois välistä, että vastustaja saa lyödä kunnolla. #vainSatakunta
Joo, siellä olikin melko vilkasta ilman porilaisia ja raumalaisia. Yksi Ilves-fani käy välillä itkemässä ja kerran vuorokaudessa joku muu..Ei mun täydykkään ymmärtää, mutta kyllähän se harmittaa ja se turha vääntö peittää muun voimasuhdekeskustelun alleensa.
Vituttaako Raumalaisia 2013 mestaruus? Myönnän että mun olis vaikea hyväksyä että Raumalsiset voittaisivat joskus jotain ja kyllä se pistäisi vituttaan pitkäksi aikaa.
Niin nuo on liigan kohtaamiset kaiketi. Pitää muistaa myös niitä alkusarjoja missä oltiin. Eli SM-sarja. Lukko ja Ässät on kohdanneet ihan varmasti enemmän kuin 200 kerta. Tai no juuh onko oikeesti kun miettii? On kyllä. Pelejä pitää olla enemmän.Liigadatan sivuilla oli tietoa ja sen mukaan runkosarjassa voitot ovat Lukolle 98 - 95. Play offeissa Ässille 4-0.
Siinä vielä linkki:
Ei kannata kaikkiin provoihin lähteä mukaan. Noita idiootteja löytyy ihan varmasti niin Ässä kuin Lukko leiristä.Ei vituta. Ei minua vituta muutkaan seitsemän vuotta vanhat asiat, joten miksi sekään. Vähän sama kuin kysyisi Ässien kannattajilta vituttaako Lukon vuoden 1963 mestaruus. No tuskin vituttaa edes niitä jotka siihen aikaan oli jo elossa.
Siihen aikaan se toki vitutti ja suhteellisen pitkän aikaa sen jälkeenkin. Mutta aika hulluahan se olisi jos seitsemän vuotta jatkaisi sellaista vatvoa.
Niin nuo on liigan kohtaamiset kaiketi. Pitää muistaa myös niitä alkusarjoja missä oltiin. Eli SM-sarja. Lukko ja Ässät on kohdanneet ihan varmasti enemmän kuin 200 kerta. Tai no juuh onko oikeesti kun miettii? On kyllä. Pelejä pitää olla enemmän.
Niin nuo on liigan kohtaamiset kaiketi. Pitää muistaa myös niitä alkusarjoja missä oltiin. Eli SM-sarja. Lukko ja Ässät on kohdanneet ihan varmasti enemmän kuin 200 kerta. Tai no juuh onko oikeesti kun miettii? On kyllä. Pelejä pitää olla enemmän.
Hyppää monttuun tai vatsallesi jos ei hajukaan mistä täällä puhellaan. Niin ja pese tukkasi edes kerran vuodessa.Voi vittu tämä on naurettava ketju! Ja naurettavaa vänkäystä. Puolin ja toisin kuittailut on ihan parasta, mutta kun siitä aletaan kinaamaan niin se muuttuu kiusalliseksi. Ja nyt joku tulee änkyttämään jotain, että tämä on keskustelupalsta jossa kuluu plaaplaaplaa.. Hei, fuck you.
Hyppää monttuun tai vatsallesi jos ei hajukaan mistä täällä puhellaan. Niin ja pese tukkasi edes kerran vuodessa.
Maailma muuttuu kovaa vauhtia Eskoseni. Nykyään suoraa saumaa hitsataan päivässä ja lentokoneet lentää ameriikan poikaa pelaamaan Peräpohjolaan alle päivässä. Toisin sanoen nyt kun Ässät hankki puhtaita pro-pelaajia eli ammattilaisia ja NHL:ssä jo pelanneita ja-/ tai sinne hamuavia, niin ei kai se kauaa kestä, kun kaverit ymmärtää miten kiekkoa pelataan Suomessa? Se ainakin on taattu et joukkuehenki on Porissa helposti tapissa, kun kuulevat hiuka PoriRockii ja hurttia huumoria. Kausi on pitkä ja kuten historiasta tiedämme, Porissa kaikki on mahdollista.En kyllä käsitä miten voisi kenestäkään tuntua pahalta että Porissa ollaan pari viikkoa ennen kauden alkua joukkueen rakennuksessa hyvällä mallilla? Itse olen ymmärtänyt että mitä aikasemmin sen parempi.
Eli Liiga matsit Ässille 99-98. Ez.Liigadatan sivuilla oli tietoa ja sen mukaan runkosarjassa voitot ovat Lukolle 98 - 95. Play offeissa Ässille 4-0.
Siinä vielä linkki:
Entäs playoutit, onko niitä laskettu mihinkään? Nehän meni kai Lukolle 3-1.Eli Liiga matsit Ässille 99-98. Ez.
Entäs playoutit, onko niitä laskettu mihinkään? Nehän meni kai Lukolle 3-1.