Lukko-puolelta luettua, että pelkästään yksi kärkisentteri hankinta nostaisi Lukon taistelemaan sijoituksista 3-6 runkosarjassa.
Aika paljon täytyy osua kohdilleen, jotta noin kävisi.
Lukko-puolelta luettua, että pelkästään yksi kärkisentteri hankinta nostaisi Lukon taistelemaan sijoituksista 3-6 runkosarjassa.
Tohtiiko kysyä perusteluja?Aika paljon täytyy osua kohdilleen, jotta noin kävisi.
Tohtiiko kysyä perusteluja?
Vaikea kuvitella perustetta, että Ässät nousisi kympin sakkiin. JYP vahvistunut, SaiPa:lla Virran projektin toinen kausi ja Sportille kelpaamattomat veteraanit padassa.
Mitä joukkueita voi pokalla naamalla laittaa Ässien taakse? Ja nyt ei Rohdin tason huumoria tavoitteista.
Kiitos tästä, mutta puhut nyt enemmänkin seurauksista kuin syistä. Minua kiinnostaisi tietää ne syyt siihen, miksei ole todennäköistä*, että Lukko taistelee sijoista 3-6.Pidän tamperelaisia ja Kärppiä selvänä kärkeä, tämän jälkeen tulee tasaisempi keskiryhmä, johonka Lukkokin pyrkii.
Tällä hetkellä Lukon kokoonpano ei näytä sellaiselta, joka pystyisi voittamaan yli puolet peleistä. Yhden pelaajan panos tuskin riittää nostamaan Lukkoa selkeästi keskikastin kärkeen, siihen tarvitaan muunkin joukkueen hyvää suorittamista.
Kiitos tästä, mutta puhut nyt enemmänkin seurauksista kuin syistä. Minua kiinnostaisi tietää ne syyt siihen, miksei ole todennäköistä*, että Lukko taistelee sijoista 3-6.
*Tulkitsin "aika paljon täytyy osua kohdilleen" noin.
Siinä tapauksessa joku, joko sinä tai Zeta, on tulkinnut väärin. Ei tietenkään yksi kärkisentteri sitä ratkaise. Rautalangasta: jos Sport hankkisi Lukon resursseilla itselleen ykkössentterin, tuskin kukaan silti povaisi heitä kuuden joukkoon. Muu pelaajisto ja/tai valmennus ei riitä. Siksi haluaisinkin tietää, _miksi_ mielestäsi Lukolla ei se muu rosteri riitä siihen, että yksi laadukas sentteri avittaisi Lukon sijoille 3-6. Tai, kuten nyt on ollut puhe, _taistelemaan_ sijoista 3-6.Kommentoin Zetan viestiä, jossa puhutaan yhden pelaajan hankinnan ratkaisevan sen, taisteleeko Lukko sijoista 3 - 6. Minusta yksi pelaaja ei tätä ratkaise.
Kommentoin Zetan viestiä, jossa puhutaan yhden pelaajan hankinnan ratkaisevan sen, taisteleeko Lukko sijoista 3 - 6. Minusta yksi pelaaja ei tätä ratkaise.
Mä laittaisin haitariksi 5-10 tämän hetken rosterilla ja sen ykkössentterin kanssa sitten 3-6.
Vaikka noin itse ajattelenkin, niin ei kannata silti yleistää. On siellä varmaan toki muutama muukin samalla kannalla kuin minä.Ettei tule väärin ymmärryksiä niin ei ole minun keksimä tuo "ykkössentteri nostaa odotukset sijoille 3-6" vaan löytyy Lukkofaneista
Vaikea kuvitella perustetta, että Ässät nousisi kympin sakkiin. JYP vahvistunut, SaiPa:lla Virran projektin toinen kausi ja Sportille kelpaamattomat veteraanit padassa.
Mitä joukkueita voi pokalla naamalla laittaa Ässien taakse? Ja nyt ei Rohdin tason huumoria tavoitteista.
En viitsi noin pitkäää viestiä lainata @ValkMan mutta eikö nuo välimallin Moutreyt ja Erikssonit ja muut olleet viime kaudella niitä ”ykkösjätkiä” joita Ässät taas hakee 2-3 kpl?
Mikään ei ole epävarmempaa kuin se, että teidän tulevat pakit ovat top4 pelaajia. Tai voi kai niitä siellä peluuttaa vaikka olisi kuinka paskoja. Sama toki koskee Lukon ”paras ikinä” sentteriä, jota on haettu jo kohta 2 vuotta.
Noniin taistellaan.... kummalla hienommat peliasut tulevalla kaudella?
Samaa mieltäEihän tähän ole kuin yksi oikea vastaus.
Siitä jatketaan, mihin viime kaudella jäätiin.
Nää on näitä ensihöntsäilyjä. Ei mitään virkaa vielä.
Huominen Pitsi-mestaruus ei takaa Liigamenestystä.
Joo totta, kaksi tulevankin kauden sääliplayoffs joukkuetta vääntääJaahas, siitä jatketaan mihin jäätiinkin
Joo, pienikin osuma niin traumalaiset keräilee ja katselee tuomarien suuntaan...Jaahas, siitä jatketaan mihin jäätiinkin
Joo totta, kaksi tulevankin kauden sääliplayoffs joukkuetta vääntää