Vuodesta toiseen olen kuullut ässäfaneilta tuota mantraa että ensikausi on parempi kun edellinen, vielä se ei ole realisoitunut mutta positiivista on että huonommin ei ole mahdollista enää vetää kun viimekaudella. Hyvää kesää sinulle ja nokka kohti uusia pettymyksiä.
Väistelet nyt tässä itse luomaasi "totuutta". Ässien palstalla on pikemminkin ollut hyvin maltillinen odottama sen suhteen, että mitä ensi kaudesta voi odottaa. Ne ovat olleet selkeästi vähemmistössä, jotka näkevät tulevaisuudessa jotain positiivista tai yleensä eteenpäin menoa. Suurin osa Ässä-puolella taitaa olla pikemminkin sitä mieltä, että perseelleen menee taas Ässien kausi. Tietysti mukana on myös ehtaa porilaista sarkasmia, mutta tietynlainen pessimismi on yhä vallalla. Ja aivan syystä.
Sinä taas huutelet milloin mihinkin ketjuun, että taas porilaiset uhoaa ja tulevat kertomaan faktatietoa. Kannattaa ehkä lukea meidän tekstit paremmin tai selvittää meidän faktatiedot. Itse kerroin vain, että tuohon Ässien rosteriin on tulossa ihan oikeasti vielä useampi pelaaja. Tuo nyt ei ole mitään uhoa, vaan armoton totuus.
Ja tämän ketjun viestit ovat yleensä sellaisia, joissa enemmän uhotaan, koska tämä on meidän virallinen oma vittuiluketju. Ihan nyt kerron tämän, jos tämä asia ei ole vielä auennut.