Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
#eikoskaanenääTällä kertaa kaikki on toisin kun siellä viilettää suippokorvat kypäränalle piilotettuna patavalan vannoneet ja Kerttulin pällitestin läpäisseet soturit.
#eikoskaanenääTällä kertaa kaikki on toisin kun siellä viilettää suippokorvat kypäränalle piilotettuna patavalan vannoneet ja Kerttulin pällitestin läpäisseet soturit.
Eli sulla on vala vannomatta?Turha jauhaa patavalasta. Ei mekään uskota siihen.
Eli sulla on vala vannomatta?
Kyllä sinne joku on betonit valanut West Areenan käytäville.Tuskin ketään valanut.
Mä olin aikanaan muurarin repsikkana ja kura oli joko ”kurjen kusta” tai ”karhun paskaa”. Viimeinen kottikärryllinen oli sitten kuulemma ihan hyvää…"Se sun tekemä kura on niinkuin koiran kusta", niinkuin muurari mulle vittuili kun kellarin lattiaa valettiin.
Se on kuran teossa vähän eri homma kuin kaljan juonnissa, jossa ensimmäinen on aina paras ja viimeinen aina liikaa.Mä olin aikanaan muurarin repsikkana ja kura oli joko ”kurjen kusta” tai ”karhun paskaa”. Viimeinen kottikärryllinen oli sitten kuulemma ihan hyvää…
Kai teit työtä käskettyä?Jatketaan vielä samalla linjalla:
Joskus muurari tuli tarkastamaan tekemäni kuran myllyssä, ja totesi sitten että heitä sinne vielä vitullinen vettä.
Kiitos valmentajasta.
Ei Helomaa ole Porista, vaan Turusta.Kävikö tässä nyt niin että ässien a-junnujen varma mestaruus karkasi Raumalle? Onneksi mestaruus jäi kuitenkin Satakuntaan, Kotkaniemi ja Helomaa varmaan tuo pojan porin torille niin pääsee porilaiset ihastelemaan.
Sitäpaitsi ei tällaisia koronamestaruuksia edes lasketa.Ei Helomaa ole Porista, vaan Turusta.
Ostoporukkahan tuo Lukon U20-jengi oli. Oliko kokoonpanossa yhtään raumalaista? Ässät onneksi pystyy tuottamaan porilaisia pelaajia U20-tasolle (ja Liigaankin).
eikö tuo fairplay kaikki pelaa teema ole enemmän nuorempien junnujen juttuja? Tietääkseni a-junnut pelaavat ihan kilpasarjaa ja siellä jaetaan kultamitalit voittavan joukkueen pelaajille siitä riippumatta missä kukin on syntynyt. ässät onneksi kasvattivat joukkueellisen häviäjiä, tottuvat tähän jo junnuissa niin ei harmita että sama homma jatkuu Liigassa.Ei Helomaa ole Porista, vaan Turusta.
Ostoporukkahan tuo Lukon U20-jengi oli. Oliko kokoonpanossa yhtään raumalaista? Ässät onneksi pystyy tuottamaan porilaisia pelaajia U20-tasolle (ja Liigaankin).
Taasko me voitettiin?!Joka vuosi vaan tulee mestaruuksia Raumalle. Höh.
Onneksi Ässät pystyy, joo. Ja jälkikin on sitten sen mukaista. Ei tarvii paljon mitalipelejä katella.Ei Helomaa ole Porista, vaan Turusta.
Ei siinä, hieno homma Lukolle, että tuon sarjan voittivat. Kertoo vain jotakin omasta kasvatustyöstä, kun yhtään raumalaista ei mahdu edes U20-tasolle.eikö tuo fairplay kaikki pelaa teema ole enemmän nuorempien junnujen juttuja? Tietääkseni a-junnut pelaavat ihan kilpasarjaa ja siellä jaetaan kultamitalit voittavan joukkueen pelaajille siitä riippumatta missä kukin on syntynyt. ässät onneksi kasvattivat joukkueellisen häviäjiä, tottuvat tähän jo junnuissa niin ei harmita että sama homma jatkuu Liigassa.
Onneksi Ässät pystyy, joo. Ja jälkikin on sitten sen mukaista. Ei tarvii paljon mitalipelejä katella.