Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 582 600
  • 15 875

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt kun pääsitte näistä teidän kasvateista puhumaan niin, kuinkas monta maalia teidän vanha pelaaja teki viime yön NHL kierroksella. Meidän edelliskauden Justin Danforth nimittäin paino yhden.
Mua lämmittää kovin oman kasvatin Jesperi Kotkaniemen maali ja muista vanhoista pelaajista tulee mieleen Aho, joka teki myös maalin. Raannan Antti ei sentään maalia tehnyt, mutta voitollisesti pelasi maalissa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nyt kun pääsitte näistä teidän kasvateista puhumaan niin, kuinkas monta maalia teidän vanha pelaaja teki viime yön NHL kierroksella. Meidän edelliskauden Justin Danforth nimittäin paino yhden.
Eks tiä tua noinni, kuulemma JD:ta oli tarjottu myös Ässiin, mutta ei arvot ilmeisesti kohdanneet.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eks tiä tua noinni, kuulemma JD:ta oli tarjottu myös Ässiin, mutta ei arvot ilmeisesti kohdanneet.

Danforthia tarjottiin lähes kaikkiin liigajoukkueisiin, joista nyt nimenä on noussut esille Ässien ohella ainakin Ilves. Korpisalo oli silloin Ässien urheilujohtaja, kun Danforthia liigaseuroille tarjottiin. Taisi olla Danforthin Lukko-sopimuksessa aluksi joku tryout-jakso, jos nyt muistan oikein.

Muutenkaan Danforth ei varmaan mahtunut Ässien silloiseen rosteriin, kun sentteriosastoa tähdittivät jo Peter Tiivola ja Jussi Makkonen. Jesperi Kotkaniemen piti jäädä Ässiin, mutta yllättäen hän pelasikin itsensä Montrealin kokoonpanoon.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ässät päässyt taas ansaitusti mediaan lähiaikaisen vahvan tekemisen johdosta:

 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pakko sanoa, että Shawn Lalonde on kyllä parantanut koko ajan.
Aivan eliittiluokan pakki tähän sarjaan kiekon kanssa.
Jos vaan on Ässien saatavissa, ehdottomasti ensi kauden pahvi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pakko sanoa, että Shawn Lalonde on kyllä parantanut koko ajan.

Mies pelaa reilusti päälle 20min per peli mutta en muista kertaakaan nähneeni miestä puuskuttamassa väsyneenä. Joko hänellä on rautainen kunto tai osaa pelata säästeliäästi, ehkä jopa molempia. Kiekon kanssa hän on kyllä itse rauhallisuus.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisi muuten kamala jos noin olisi käynyt 2013 Keväällä. Siis että Raumalaiset pelaajat olisi suljettu sarjasta

Ei olisi painanut mitään, koska Ässät yritti antaa muille mahdollisuuksia koko kauden. Paras pistemies Stephen Dixon myytiin tammikuussa Venäjälle, jotta edes jokin tasaisuus säilyisi sarjassa. Ei saatana onnistunut, vaan Tapparankin yli käveltiin finaalissa.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Jotenkin tähän venäjäsotkuun, Jokerien kuten myös Nordnickelin rahoittamiin juttuihin meni suurimmat innostukset pois.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On Boman silti parempi tuomarina kuin mitä oli pelaajana.
On, eikä Boman eilisessä pelissä mitenkään silmään pistänyt. Eli hyvä iltapuhde häneltä. Se toinen heppu, mikä Koistinen oli, pyrki enemmänkin olemaan keskipisteenä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän ketjuun aamun kokemukseni sopii hyvin.

Olin hammaslääkärissä ja hampaani paikattiin. En tarvitse puudutusta hampaan paikkauksessa, eikä hammaslääkäri pelota, mutta ei hammaslääkärikäynti silti ole kaikkein mukavin tapahtuma.

Taustalla soi radio ja paikkauksen loppuvaiheessa sieltä alkoi soida Final Countdown. Alkoi melkein naurattaa, että joku haluaa ilmeisesti rangaista minua lisää, koska en vaikuta riittävän kärsivältä tässä tuolissa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tähän ketjuun aamun kokemukseni sopii hyvin.

Olin hammaslääkärissä ja hampaani paikattiin. En tarvitse puudutusta hampaan paikkauksessa, eikä hammaslääkäri pelota, mutta ei hammaslääkärikäynti silti ole kaikkein mukavin tapahtuma.

Taustalla soi radio ja paikkauksen loppuvaiheessa sieltä alkoi soida Final Countdown. Alkoi melkein naurattaa, että joku haluaa ilmeisesti rangaista minua lisää, koska en vaikuta riittävän kärsivältä tässä tuolissa.

Vielä kun lekurilla olisi ollut Suomen Mestarit 2021-paita valkoisen työasun alla ja mongertanut vierasta kieltä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Ässät ei oo ikinä suosikkijengejäni ollut mutta lähtee respektit myös Turusta - ei ole ollut helppoa taloudellisesti ja nyt vielä tämä. Jääkiekkoa suurempia asioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös