Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Veikkaan, että Eepi laittaa lauantaina itse luistimet jalkaan ja lämää puolesta kentästä Lukolle 0-1 avausmaalin. Peli muuten päättyy 0-7.
Jaahas, viimeisistä nimihassuttelu viesteistä päätellen täällä on osa porukkaa jo karannut After Workeille.... *hymiö*
Onneksi porissa on laulajia laulamaan Satakunnan laulun. Raumalla toissakaudella oli joku sello/ tuubaversio ilman laulua.Never stop the madness ja Satakunnan laulu soi.
Onneksi porissa on laulajia laulamaan Satakunnan laulun. Raumalla toissakaudella oli joku sello/ tuubaversio ilman laulua.
No Jullea en laske laulajaksi. Muutaman kerran on laulanut minun suosikki Jenni.Ellen mä nyt ihan väärin muista ni ainakin kerran siellä tais olla Julle Kallio :D
Että mitenkäs tuon nyt sitten ottaa...
Toisaalta Jepu myös hieman rikkoo kokonaisuutta tullessaan. Ketjut menee uusiksi ja siinä on aina jokunen peli hakusessa.Ei ole montaa päivää, kun eka paikallis derby! Moniko odottaa innolla? Itse odotan todella paljon nyt, kun materiaali tällä hetkellä antaa Ässille selvän edun niin miten se näkyy pelissä... Odotan myös fyysistä peliä ja kunnon pusuja siinäkin pitäisi Lukko jäädä selvästi alakynteen. Hyvät lähtökohdat molemmilla joukkueilla joka tapauksessa peliin!
Toisaalta Jepu myös hieman rikkoo kokonaisuutta tullessaan. Ketjut menee uusiksi ja siinä on aina jokunen peli hakusessa.
Toisaalta Jepu sattaa tuoda sen viimeisen silauksen piankin , vaikka hänelläkin varmasti hieman pelituntuma on hakusessa.
Hieman varovaisin mielin olen itse muutamiin ensimmäisiin peleihin.
Ei jumankekka, askartelitko itse, vai onko tuo joku vanha klassikko joka on mennyt ohi minulta?Tästä vielä lauantai-illan teemajuliste paikallisottelua varten.
Tästä vielä lauantai-illan teemajuliste paikallisottelua varten.
Kotikutoinen laatu paljastaa tuon olevan allekirjoittaneen tekele. Oli esillä viime kaudella ekan kerran.Ei jumankekka, askartelitko itse, vai onko tuo joku vanha klassikko joka on mennyt ohi minulta?
Isometsään
Siis voihan olla, etten katso edes peliä. Saatan vaikka katsella VHS:ltä Jari Isomäen hiihtokisoja.Luvassa Jarin kanssa sisäkkäin romanttinen kiekkoilta? ❤
No jos ne on nakkeja, niin sitten ne on Kivikylän nakkeja. Ja nakit keitetään kauden päätteeksi Raumalla.@Jukan takahiukset on muuten komee kuva. Ihan en saa selvää noista korvista, onko ne nakkeja tms.?
No jos ne on nakkeja, niin sitten ne on Kivikylän nakkeja. Ja nakit keitetään kauden päätteeksi Raumalla.
Kuka niistä tuhansista kaiken maailman Jenneistä. Kokander?No Jullea en laske laulajaksi. Muutaman kerran on laulanut minun suosikki Jenni.
Kaiken muun maalivahtisekoilun Lukko kestää kyllä kepeästi, mutta sitä se ei kestä että Myskin laitetaan tolppien väliin, sillä silloin ei saada kyllä edes alkulämmöissä yhtään kutia kiinni.Veikkaan, että Virta vaihtaa maalivahtia joka maalin jälkeen ja hyökkääjät pelaa pakkeina ja päinvastoin.
Järkkärien pitää olla kyllä näin koronaikana tarkkana ettei the Masa rupea pukukopeissa riehumaan.Mutta Matti Forss tappelee joka tapauksessa Ässien ulkomaalaisvahvistuksen kanssa.
Veikkaan, että ratkaisu tapahtuu akselilla Selin-Virta.
Jatkiksen paras ketju, mutta ei tämä toki kaikkia varten ole.Vittu, että on paska ketju. Tai sitten mukahauskuus ei oo mun juttu.
Ei ole yllätys, että raumalaisilla ei ole huumorintajua. Kyllähän se 56 vuotta tekee tehtävänsä.Jatkiksen paras ketju, mutta ei tämä toki kaikkia varten ole.