"ehkä"Vaikka pata tän häviäisi niin onhan näitä paikallisia kivempi katsoa kun edes vähän roikutaan pelissä eikä ole 0-7 lukolle toisessa erässä. Ehkä ensi kaudella saadaan jo oikein kunnon paikallisia ja sitä helvetin yleisöä halleihin!
"ehkä"Vaikka pata tän häviäisi niin onhan näitä paikallisia kivempi katsoa kun edes vähän roikutaan pelissä eikä ole 0-7 lukolle toisessa erässä. Ehkä ensi kaudella saadaan jo oikein kunnon paikallisia ja sitä helvetin yleisöä halleihin!
Ei taida tänäänkään tulla mitään kuvakaappauksia sarjataulukosta porin suunnalta.
Mä voin vähän auttaa.
Oot muuten kova äijä. Monta kertaa oon Lukkoa vastaan meinannut lyödä vetoa, mutta ei vaan ikinä ole pää antanut painaa sitä nappia.Kiven aikana voitot 1-1. Selinin aika meni Lukolle selvästi ja siinä ei selittelyjä. Oli paskasti valmennettu...
Tänään oli aistittavissa tappio, helppo Lukko-2 kiinni pitkävedosta.
Onnittelut voitosta Lukolle.
Minä ymmärrän tämän tietämättömyyden pelimääristä, koska eihän Ässät tälläkään kaudella pudotuspeleissä edes ole, niin mistä ihmeestä he voisivat tietää miten siellä pelataan!Vai pelataanko tänä vuonna flunssapleijarit yhdellä voitolla mestariksi, kun viime vuonna jo parilla voitolla pääsi päätyyn asti
Koronamestarit täällä onanoivat. Vielä on pitkä matka uuteen kannuun. Vai pelataanko tänä vuonna flunssapleijarit yhdellä voitolla mestariksi, kun viime vuonna jo parilla voitolla pääsi päätyyn asti.
Koronamestarit täällä onanoivat. Vielä on pitkä matka uuteen kannuun. Vai pelataanko tänä vuonna flunssapleijarit yhdellä voitolla mestariksi, kun viime vuonna jo parilla voitolla pääsi päätyyn asti.
Kadonneen pallin metsästäjät?Pelleporukka vai onko sitten nykyään palliporukka.
Ei oo kerta tai kaksi, kun @Arnold on saanut mulle hymyn huulille tän ketjun viesteillä. Sillee hyvällä tavalla.Parempi yritys Arnoldilta kuin Ässiltä tänään.
Hyvää tekemistä.
Perustele. Saatat vaikka vakuuttaa minut.Vaikka Satakuntaan mestaruus kuuluukin, niin ei kyllä mennä Lukonkaan jengillä päätyyn saakka. Eli ensi kaudella sitten mittaillaan kikkeliä, jahka saadaan sellainen alku, kuin pitääkin.
Eikös se nyt ole selvä, että raumalaiset niitä suippokorvia on, kun teidän pelipaidassakin oli joskus se suippokorva eli kettu? Ei kai siihen liigahistorian noloimpaan pelipaitaan voi olla muuta selitystä.Lempimusiiikki:
Suippokorvien vinkuminen ja minun haukkuminen läskiksi.
Muakin vituttais olla Satakunnan kakkonen
No siellä on Ilves, Tappara ja IFK kovemmilla porukoilla liikkeellä. Hyvä tietty jos pääsette edes neljänneksiin. Vaan ei toi oikein vakuuta. No, se nähdään sitten myöhemmin.Perustele. Saatat vaikka vakuuttaa minut.
En valehtele, etteivätkö murskavoitotkin olisi olleet kivoja mutta kyllä tämä vaan paremmalta maistuu kun sai vähän jännittääkin. Kiitos Karri.
Eikös se nyt ole selvä, että raumalaiset niitä suippokorvia on, kun teidän pelipaidassakin oli joskus se suippokorva eli kettu? Ei kai siihen liigahistorian noloimpaan pelipaitaan voi olla muuta selitystä.
En kyllä tolla teidän tuurimestaruudellakaan lähtis huutelemaan.Koronamestarit täällä onanoivat. Vielä on pitkä matka uuteen kannuun. Vai pelataanko tänä vuonna flunssapleijarit yhdellä voitolla mestariksi, kun viime vuonna jo parilla voitolla pääsi päätyyn asti.