Enemmän pelottaa Porin oma Krista Kiuru, joka selvästkin on menettänyt mielenterveytensä. On paljon vaarallisempi kaukalon ulkopuolella, kuin joukkueellinen Matt Nickersoneja kentällä.
Oon tästä nyt kyllä samaa mieltä, koska olen nyt tätä jonkin aikaa jo kauhulla seurannut, että K. Kiuru on seonnut lopullisesti.
Mielestäni se oli jo alkuviikosta hälyttävä merkki, kun Krista pyysi puolustusvoimilta 5000 henkilöä auttamaan koronatoimissa noin kahden kuukauden työpanoksella. Ja tämä komedia ei vielä riittänyt, vaan nyt on ollut lähinnä yhden ihmisen asiana keskiviikosta lähtien saada kouluihin etäopetus. Itse olen opettaja ja odottelen uutisia pelonsekaisin tunteen, koska sieltä voi tulla mitä tahansa. Toisaalta jotenkin uskon kuitenkin, että Kristan sekoilut saadaan loppumaan. Porilainen hulluus on kuitenkin saanut uuden edustajan ja nykyään se on tämä täti politiikan kentällä.
Pekka Virta on kyllä jämäkkä ukko, mutta pelottavuudeltaan tasoa Nalle Puh, jos verrataan Krista Kiuruun. Kerttula voisikin tehdä Kristalle sopimustarjouksen paikasta Ässien neloskentästä. Roolina olisi hämmentäjä, jonka Krista osaa kaikista parhaiten tässä maassa.