Kannattais ehkä kattoa sitä sarjataulukkoa ihan oikeinpäin :)Jumalauta me ollaan parempia ku rämeellä!
Kannattais ehkä kattoa sitä sarjataulukkoa ihan oikeinpäin :)Jumalauta me ollaan parempia ku rämeellä!
No mitä helvettiä? En tiennyt että ässille voi edes hävitä. Kyllä nyt on oikea kriisi päällä.
Olen huolissani miten @Arnold käsittelee asian. Katsokaa joku vähän kaverin perään.
Se on muuten raha, mikä täällä haisee.Raumalla haisee, Porissa ei,
Lisäksi raumalaiset ovat suippokorvia ja pikkuveljiä, koska Porin kaupunkioikeudet siirrettiin Ulvilalta aikoinaan Porille, ja Ulvila on vanhempi kuin Rauma.
.....
Eikä Lukon viimeisin Suomen Mestaruuskaan ollut aito, koska Korona ja Suomen paras seurajoukkue, Jokerit, ei osallistunut Liigaan.
Eikä Lukon viimeisin Suomen Mestaruuskaan ollut aito, koska Korona ja Suomen paras seurajoukkue, Jokerit, ei osallistunut Liigaan.
Seniili takaisin penkin päähän.
Huhujen mukaan valmentajasoppari on jo tehty!
Lopettakaa veljeily. Olemme molemmat paskoja, mutta Pori on parempi kuin Rauma.
Raumalla haisee, Porissa ei, ja Porissa on lento- sekä rautatieasema.
Lisäksi raumalaiset ovat suippokorvia ja pikkuveljiä, koska Porin kaupunkioikeudet siirrettiin Ulvilalta aikoinaan Porille, ja Ulvila on vanhempi kuin Rauma. Ässien suorat juuret ovat Karhuissa ja jääkiekon osalta edelleen PoPassa, joka on vanhempi kuin Talolan Sisu, johon Lukko ei edes oikeastaan omaa juuria.
Nimeään välillä vaihtanut Ässät on siis seurana selkeästi vanhempi kuin Lukko. Pori on vanhempi kuin Rauma. Pori on isompi kuin Rauma. Ässillä on enemmän mestaruuksia kuin Lukolla. Porilla on enemmän mestaruuksia kuin Raumalla.
Lopettakaa veljeily. Olemme molemmat paskoja, mutta Pori on parempi kuin Rauma.
Raumalla haisee, Porissa ei, ja Porissa on lento- sekä rautatieasema.
Lisäksi raumalaiset ovat suippokorvia ja pikkuveljiä, koska Porin kaupunkioikeudet siirrettiin Ulvilalta aikoinaan Porille, ja Ulvila on vanhempi kuin Rauma. Ässien suorat juuret ovat Karhuissa ja jääkiekon osalta edelleen PoPassa, joka on vanhempi kuin Talolan Sisu, johon Lukko ei edes oikeastaan omaa juuria.
Nimeään välillä vaihtanut Ässät on siis seurana selkeästi vanhempi kuin Lukko. Pori on vanhempi kuin Rauma. Pori on isompi kuin Rauma. Ässillä on enemmän mestaruuksia kuin Lukolla. Porilla on enemmän mestaruuksia kuin Raumalla.
@Zeta03 joulutaukoon on vielä Lukolla yksi ottelu pelaamatta ja tilanne on ässien kannalta aika synkkä. Taisi käydä niin että ässät eivät aivan yltäneet Lukon yläpuolelle ennen joulutaukoa? Onko odotettavissa vielä tällä kaudella että ässät ohittavat Lukon?Tauon jälkeen Ässät ohittaa Lukon sarjataulukossa, voi mennä joulukuun puolelle mutta näin tapahtuu.
@Zeta03 joulutaukoon on vielä Lukolla yksi ottelu pelaamatta ja tilanne on ässien kannalta aika synkkä. Taisi käydä niin että ässät eivät aivan yltäneet Lukon yläpuolelle ennen joulutaukoa? Onko odotettavissa vielä tällä kaudella että ässät ohittavat Lukon?
Johan sä kerran tästä jo kuittailit ja kuvailin pettymystäni. Vaikea sanoa mihin tämä Ässien osalta kääntyy, ainakin 14 pelaajaa koronassa ja osa ei ehkä toivu siitä viikossa tai parissa. Saa nähdä pelaako Ässät enää tänä vuonna.
@Zeta03 joulutaukoon on vielä Onko odotettavissa vielä tällä kaudella että ässät ohittavat Lukon?
Itse lasken yhteen käteen.
Kai sulla on edes talouspaperi välissä?Itse lasken yhteen käteen.
Sinikeltainen on sanana oksettava. Tulee Ruotsi mieleen.
Mulla tulee punamustasta mieleen Albania. On se kyllä kauheeta.Pääasia on, että Satakunta on punamusta tahi patakunta, miten haluat itse ilmaista. Viimeisin tulos ratkaisee.
Sinikeltainen on sanana oksettava. Tulee Ruotsi mieleen. Montako hyvää ruotsalaista kiekkolijaa edes on? Itse lasken yhteen käteen.