Selkeästi.
Rauman kieli ja aboriginaalien mukaan Raum giäl on niin kummaa, ettei edes porilaine (ilman lopun ännää) pysty ymmärtämään. Tästä on ihan konkreettista kokemusta, kun pariin otteeseen jäänyt osittain ymmärtämättä, mitä sönköttää.
Selkeästi.
Jännä kyllä. Ei ole kovin värikäs pelaaja vaan tekee kentällä sen mitä voi tai jaksaa ja siinä se, poikkeuksena pari Lukkoa vastaan tehtyä maalia tuuletuksineen. Päässyt varmaankin juuri niillä erittäin hyvin ihon alle.
Hyvin onnistui tiivola eilenkin, siitäkin huolimatta että siltähän hakattiin silmäkin irti jossain vaiheessa (tai niin siinä ainakin reaktiosta päätellen kävi).
Viranomaiset eivät todellakaan ole julkisesti ilmoitetun yleisömäärän varassa, joten aivan turha puhua viranomaisten huijaamisesta tässä yhteydessä.Ehkä selittyy tällä:
"Luvut eivät ole kuitenkaan vertailukelpoisia. Satakuntalaiset ilmoittavat tällä hetkellä yleisömääränsä eri perusteilla.
– Me ilmoitamme myydyt liput niin kuin aina, Lukon toimitusjohtaja Timo Rajala kertoo.
– Se tarkoittaa myytyjä kausikortteja ja irtolippuja.
Ässät sen sijaan ilmoittaa yleisömääräksi todellisuudessa paikalla olevat ihmiset. Seura on perustellut muutosta viranomaismääräyksillä, joiden mukaan järjestäjän on tiedettävä, ketkä ovat paikalla."
Rajala huijaa viranomaisia, kuten Lukon perinteeseen kuuluu.
Ehdotan ketjun otsikon muuttamista muotoon Lukko & Ässät vs muu Liiga.
Ehdotan ketjun otsikon muuttamista muotoon Lukko & Ässät vs muu Liiga.
Piti se tämäkin päivä nähdä, kun Satakunta dominoi Liigaa. Korkkaan karhun ja rupean syömään lapskoussia tämän kunniaksi!
Minä ehdotan ketjun nimen muuttamista muotoon Satakunta vs. muu maailma :D
Olen melkein 30 vuotta seurannut liigakiekkoa, enkä ole nähnyt tuollaista sarjataulukkoa! Ja etenkin nyt kun kauden jääminen kesken uhkaa pahemmin kuin koskaan historiassa, niin sitä suuremmalla syyllä nyt tämän hetken kunniaksi!
Olihan 90-luvulla hetkiä jolloin neljän parhaan joukossa olivat Lukko, Ässät ja vielä TPS:kin. Jokerit tietysti oli se neljäs joukkue.Minä ehdotan ketjun nimen muuttamista muotoon Satakunta vs. muu maailma :D
Olen melkein 30 vuotta seurannut liigakiekkoa, enkä ole nähnyt tuollaista sarjataulukkoa! Ja etenkin nyt kun kauden jääminen kesken uhkaa pahemmin kuin koskaan historiassa, niin sitä suuremmalla syyllä nyt tämän hetken kunniaksi!
Lukko vei suvereeniseti liigassa joskus. En muista vuotta ,mut varmasti raumalla muistetaan koska Vehanen kaupattiin pois kesken kauden.Neljän parhaan joukossa kyllä, mutta siis onko ollut hetki edes yhden kierroksen ajan, kun Ässät ja Lukko ovat olleet sarjataulukossa ykkönen ja kakkonen? Nyt näyttäkää kuvakaappaus tai jokin todiste, olen kuitenkin syntynyt vasta 80-luvun alussa eli muistini historian suhteen ei ole aukoton..
Kehotan yhtä kaikki jokaista satakuntalaista kiekonystävää nauttimaan nyt sydämensä kyllyydestä, sillä todennäköisyydet jopa satakuntalaisfinaalille olisivat kovemmat kuin koskaan. Mutta koska vallitsevan koronahysterian ja yleisen sosiaalisen paineen takia kautta ei hyvin todennäköisesti tulla selviämään loppuun, niin siihen se sitten kaatuukin..
Lukko vei suvereeniseti liigassa joskus. En muista vuotta ,mut varmasti raumalla muistetaan koska Vehanen kaupattiin pois kesken kauden.
Mä en ole ihan sataprosenttisen varma asiasta, enkä tämän takia rupea huonoilla jaloillani vintille kiipeämään ja Kiekkolehtiä esiin kaivamaan, mutta kaudella 1993-94 oli seitsemän kierroksen jälkeen tilanne jossa Lukko johti liigaa ja Ässät oli toisena. Ja mun mielestä samalla kaudella hieman aiemmin oli sarjatilanne toisinpäin eli Ässät johti jne.Neljän parhaan joukossa kyllä, mutta siis onko ollut hetki edes yhden kierroksen ajan, kun Ässät ja Lukko ovat olleet sarjataulukossa ykkönen ja kakkonen? Nyt näyttäkää kuvakaappaus tai jokin todiste, olen kuitenkin syntynyt vasta 80-luvun alussa eli muistini historian suhteen ei ole aukoton..
2009-10 oli tämä kausi.Lukko vei suvereeniseti liigassa joskus. En muista vuotta ,mut varmasti raumalla muistetaan koska Vehanen kaupattiin pois kesken kauden.
Mä en ole ihan sataprosenttisen varma asiasta, enkä tämän takia rupea huonoilla jaloillani vintille kiipeämään ja Kiekkolehtiä esiin kaivamaan, mutta kaudella 1993-94 oli seitsemän kierroksen jälkeen tilanne jossa Lukko johti liigaa ja Ässät oli toisena. Ja mun mielestä samalla kaudella hieman aiemmin oli sarjatilanne toisinpäin eli Ässät johti jne.
Mä en ole ihan sataprosenttisen varma asiasta, enkä tämän takia rupea huonoilla jaloillani vintille kiipeämään ja Kiekkolehtiä esiin kaivamaan, mutta kaudella 1993-94 oli seitsemän kierroksen jälkeen tilanne jossa Lukko johti liigaa ja Ässät oli toisena. Ja mun mielestä samalla kaudella hieman aiemmin oli sarjatilanne toisinpäin eli Ässät johti jne.
Tuo kausi 1993-94 oli juuri se jolloin TPS:kin oli Lukon ja Ässäin ohella neljän sakissa, mistä tuossa aiemmin oli puhetta.