Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 472 535
  • 15 402

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Höpö höpö. Ihan sama.
 

Nigi

Jäsen
Sisäpiiristä kuultua: Atua ollaan viemässä ensikaudeksi Lukon valmennusryhmään. Halusivat jo täksi kaudeksi, mutta hintalappu oli liian iso. Myös luottopakki Olli Vainio seuraa Atua.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saatana mitään Vainiota Raumalle anneta, maalinkin teki. Itse asiassa ei Raumalle kannata antaa ketään, heillä oma junnutuotanto hoitaa pelaajamateriaalin. Ne, joita ei osteta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Virtasen hiuksista tuli mieleeni vanhat muistot 90-luvulta ja Marko vaaleine kiharoineen. Mihin hittoon vuodet ja kiekkokaudet oikein katoavat?
Tuossa liitteenä kuva. Löytyy liigatarrakansiosta, joka allekirjoittaneelta löytyy täytenä sarjana.
 

Liitteet

  • IMG_20211016_203931__02.jpg
    IMG_20211016_203931__02.jpg
    1 020,2 KB · kertaa luettu: 243

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Naminami, äsät hei! Luovuteta ei milloinkaan!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No en Lukko-faninakaan hirveästi riehuisi onnesta sijalla 11. Mestaruuskrapula haisee tänne asti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko kellään muulla sama ongelma kuin mulla että talossa ei oo viinantippaa just nyt kun tarttis?

Ei koska en ikinä päästäisi tilannetta tuollaiseen malliin. Aina pitää olla pottu tai pari varastossa pahan(peli)päivän varalle
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No en Lukko-faninakaan hirveästi riehuisi onnesta sijalla 11. Mestaruuskrapula haisee tänne asti.

Juu hädin tuskin raumlaisse edes sääleihin pääsee.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos joku krapula pitää valita niin tämä. Sen korjaaminen tosin ei onnistu kovin helposti mutta onhan tässä aikaa.

Joo kyllä siihen vähintään se 10v menee, että pääsee finaaleihin kokeilemaan sitä korjausta.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko kellään muulla sama ongelma kuin mulla että talossa ei oo viinantippaa just nyt kun tarttis?

Ei ole tuota ongelmaa. Ässien nykyiset otteet vaativat iltojen iloksi intensiivisiä keskusteluja pullon hengen kanssa. Pullon hengellä tuntuu olevan kaiken muun hyvän lisäksi aina parempi pelikirja kuin Atu Seniilillä. Varastot pitää olla koko ajan täynnä pelipäivinä, jottei oma "pelitapa" ajaudu kriisiin pelin jälkeen..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei ole tuota ongelmaa. Ässien nykyiset otteet vaativat iltojen iloksi intensiivisiä keskusteluja pullon hengen kanssa. Pullon hengellä tuntuu olevan kaiken muun hyvän lisäksi aina parempi pelikirja kuin Atu Seniilillä. Varastot pitää olla koko ajan täynnä pelipäivinä, jottei oma "pelitapa" ajaudu kriisiin pelin jälkeen..

Olisko Ude joissan viinipullon kanssa?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisko Ude joissan viinipullon kanssa?

En ole nähnyt Udea enkä sitä legendaarista viinipulloa, josta lähti Ässien nousu alkuvuodesta 2013. Eilen myöhäisillalla näin kyllä meidän kotona tyhjän punaviinipullon, jonka tyhjentämisessä vaimokin auttoi. Jumalauta, kaikkeni olen näemmä yrittänyt ja silti tänäänkin tuli tappio. Pitää ilmeisesti jatkaa harjoittelua.

Tuo Ässien peli on niin sielutonta, että sinne aitioon pitää saada se nuotio palamaan. Mutta ei siis nyt, vaan pelin aikana. Ville Nieminen voisi tulla päävalmentajaksi ja mainitsemasi Ude apuvalmentajaksi. Tulisi ainakin asennetta vaihtoaitioon verrattuna nykyisiin suolapatsaisiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En ole nähnyt Udea enkä sitä legendaarista viinipulloa, josta lähti Ässien nousu alkuvuodesta 2013. Eilen myöhäisillalla näin kyllä meidän kotona tyhjän punaviinipullon, jonka tyhjentämisessä vaimokin auttoi. Jumalauta, kaikkeni olen näemmä yrittänyt ja silti tänäänkin tuli tappio. Pitää ilmeisesti jatkaa harjoittelua.

Onko kellään tiedossa, mitä merkkiä oli? Se on se maku meinaa tua noi.

Lukon "menestyksestä" olen iloinen myös. Iso käsi.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SK julkaissut kuvan menneisyydestä. Tosin kuva kertoo hyvin missä nykyäänkin mennään.


Jep, Lukko on jo polvillaan ja Ässät täysin katollaan.

Ei hyvältä näytä satakunnan meno.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös