Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 469 927
  • 15 398

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Meillä on torstaina edessä viime kauden finaaliuusinta ja viirinnostajaiset. Tervetuloa kaikille suipoillekin launtaina ihastelemaan ainakin hallin kattoa, muutoin voi olla hiljaista!


Koronaviiri. Kaj siin lukkee sil viissii?

Jaa ketä suippo? Eks te siel oo vahtimas sitä koronaviiri?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko rampa-ankka suojatteineen valmiina?
...Meillä on torstaina edessä viime kauden finaaliuusinta ja viirinnostajaiset. Tervetuloa kaikille suipoillekin launtaina ihastelemaan ainakin hallin kattoa, muutoin voi olla hiljaista!

Muistan syksyn 2013 hyvin, kun raumalaiset katselivat ihmeissään viirin nostoa. Ehkä PVirtakin päätti tuolloin, että joskus vielä hänkin voittaa...


Nauttikaa hetkestä, sitä ei kukaan vie teiltä pois. Muista kun nuorena poikana olin jäällä Vellun vieressä keväällä 1978 ja kuinka tuli keväällä 2013 tippa silmään, kun huomasin Vellun Kanada maljan kanssa jäähyaitiossa.
 
Viimeksi muokattu:

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistan syksyn 2014 hyvin, kun raumalaiset katselivat ihmeissään viirin nostoa. Ehkä PVirtakin päätti tuolloin, että joskus vielä hänkin voittaa...
Tai olisi katseltu, jos olisi päästetty seremonioiden ajaksi halliin.

No, rehellisyyden nimissä, en mä sitä kyllä olisi halunnutkaan nähdä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käsittääkseni tämä oli nimenomaan Raum Boikaitten toive.

Edit: Ja kyse oli tietysti syksystä 2013.
Joku paremmin asiasta tietävä (ehkä @1936?) voi korjata jos olen väärässä mutta itse olen ollut aina siinä käsityksessä, että oli nimenomaan Ässien päätös. Kovasti ihmettelyä se ainakin aiheutti, kun järkkärit eivät päästäneet sisään.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Eikö ässät pelaa huomennakaan? Tuntuu, että Lukko vaan pelaa koko ajan ja porilaiset vetää lonkkaa. Oliko Pitsiturnauksen lisäksi yksi treenipeli Lukkoa vastaan, jossa ässät pelasi? Siis se peli, jossa harvalukuisen yleisön iloksi laskettiin maaliksi suurinpiirtein kaikki Lukon maalia kohti ammutut laukaukset.

Ei pitäisi ainakaan väsy painaa ässillä. Silti se Söderholmikin loukkaantui heti, kun peli meni rankkareille asti.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Joku paremmin asiasta tietävä (ehkä @1936?) voi korjata jos olen väärässä mutta itse olen ollut aina siinä käsityksessä, että oli nimenomaan Ässien päätös. Kovasti ihmettelyä se ainakin aiheutti, kun järkkärit eivät päästäneet sisään.

Olin matkaa järkkäämässä tai RB-aktiivinia silloin. Taisi olla isoin reissu koskaan Poriin, kaksi "laivallista" ja oliko 3-4 bussia päälle.

Kertoi jotain raumalaisten kannattajakulttuurista kun pahimman kilpakumppanin viirinnostajaisiin lähdettiin todella isolla joukolla eikä jääty kotiin luimuilemaan.

Ei ollut mikään toive jäädä hallin ulkopuolelle, vaan se tuli yllätyksenä ja varmaan puolet jäi ulos, osa yritti sisään kun mitään ennakko infoa ei annettu.

Kun lopulta päästiin sisään niin vieraskannattajile varatut paikathan oli viety paikallisten toimesta. Se oli heikosti hoidettu case silloin Ässiltä.

Millainen invaasio Pataljoonalta tulossa huomenna?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin matkaa järkkäämässä tai RB-aktiivinia silloin. Taisi olla isoin reissu koskaan Poriin, kaksi "laivallista" ja oliko 3-4 bussia päälle.

Kertoi jotain raumalaisten kannattajakulttuurista kun pahimman kilpakumppanin viirinnostajaisiin lähdettiin todella isolla joukolla eikä jääty kotiin luimuilemaan.

Ei ollut mikään toive jäädä hallin ulkopuolelle, vaan se tuli yllätyksenä ja varmaan puolet jäi ulos, osa yritti sisään kun mitään ennakko infoa ei annettu.

Kun lopulta päästiin sisään niin vieraskannattajile varatut paikathan oli viety paikallisten toimesta. Se oli heikosti hoidettu case silloin Ässiltä.

Millainen invaasio Pataljoonalta tulossa huomenna?

Ok, olin väärässä taas.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin matkaa järkkäämässä tai RB-aktiivinia silloin. Taisi olla isoin reissu koskaan Poriin, kaksi "laivallista" ja oliko 3-4 bussia päälle.

Kertoi jotain raumalaisten kannattajakulttuurista kun pahimman kilpakumppanin viirinnostajaisiin lähdettiin todella isolla joukolla eikä jääty kotiin luimuilemaan.

Ei ollut mikään toive jäädä hallin ulkopuolelle, vaan se tuli yllätyksenä ja varmaan puolet jäi ulos, osa yritti sisään kun mitään ennakko infoa ei annettu.

Kun lopulta päästiin sisään niin vieraskannattajile varatut paikathan oli viety paikallisten toimesta. Se oli heikosti hoidettu case silloin Ässiltä.

Millainen invaasio Pataljoonalta tulossa huomenna?

Sen verran täytyy sanoa, että onneksi ajat ovat muuttuneet, eikä viirinnostajaisia käytetä enää vittuiluun. Tai no, taitaa se sellaista olla finaalin hävinnyttä osapuolta kohtaan, kerran vielä väänetään veistä haavassa. Viirin nosto on Mestarin juhla, vastustajan rooli pitäisi olla mahdollisimman pieni.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sen verran täytyy sanoa, että onneksi ajat ovat muuttuneet, eikä viirinnostajaisia käytetä enää vittuiluun. Tai no, taitaa se sellaista olla finaalin hävinnyttä osapuolta kohtaan, kerran vielä väänetään veistä haavassa. Viirin nosto on Mestarin juhla, vastustajan rooli pitäisi olla mahdollisimman pieni.
En kyllä itsekään pidä tästä Liigan fiksaatiosta siihen, että hopeajoukkue katselee viirinnostoa paikan päällä.

Parasta pelisilmää olisi Liigalta ollut pistää avausmatsiksi Lukko-SaiPa. Kakkosvaihtoehtona Lukko-KooKoo.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En kyllä itsekään pidä tästä Liigan fiksaatiosta siihen, että hopeajoukkue katselee viirinnostoa paikan päällä.

Parasta pelisilmää olisi Liigalta ollut pistää avausmatsiksi Lukko-SaiPa. Kakkosvaihtoehtona Lukko-KooKoo.

Juuri näin. Ehdottomasti olisi ollut oikea ratkaisu laittaa avaukseksi Lukko-Saipa. Olisi ollut hienoa, kun Virta olisi päässyt paikalle.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Viirin nostajaiset oli yksi hienoimpia hetkiä rakkaan seuran kanssa. Väkisin ei oltu Tapparaa raahattu sinne mukaan. Viiri nostettiin kattoon, sitten alkoi peli ja nimenomaan uusi kausi.

Finalistin raahaminen mukaan on väsynein uudistus Liigassa. Perinteisesti sais paikallisilla alkaa.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Viirin nostajaiset oli yksi hienoimpia hetkiä rakkaan seuran kanssa. Väkisin ei oltu Tapparaa raahattu sinne mukaan. Viiri nostettiin kattoon, sitten alkoi peli ja nimenomaan uusi kausi.

Finalistin raahaminen mukaan on väsynein uudistus Liigassa. Perinteisesti sais paikallisilla alkaa.
Tosiaankin huono uudistus nostaa viiri TPS-ottelussa, koska porilaisethan sinne olisi pitänyt kutsua pitkän kaavan mukaan. Tuskinpa turkulaisia kauheasti viirin nosto kiinnostaa. Mikä olisi sen kivampaa kuin porilaisille kuittailu.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei sattuisi kukaan teistä ässäläisistä tuntemaan käyttäjää @ParasSektori ? Ilmeisesti ottanut omatoimiset loparit palstalta, kun hävisi vedon minulle. Säälittävää touhua...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lukko on sarjataulukossa jumbona, pitää ottaa melkein talteen, voi olla ettei tätä tapahdu montaa kertaa tällä kaudella
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Liitteet

  • Screenshot_20210909-220302.jpg
    Screenshot_20210909-220302.jpg
    6,3 KB · kertaa luettu: 75
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös