Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Millai Poris tänäpe? Häh, ei kuulu mitään?
Siitä kannattaa Porissakin nauttia, kun keväällä on siellä hiljaisempaa.Jääkiekkoa, elokuussa? Lapsellista, älkää viitsikö!
Jääkiekkoa, elokuussa? Lapsellista, älkää viitsikö!
... siinä välissä pari tappiota ja siinä se kausi olikin....Jääkiekkoa? Keväällä?
Älkää ny naurattako.
No ei se paljon nauratakkaan.Kevät 2018.
2-0
Justhan mainitsit Ahon. Syntyi: 26. heinäkuuta 1997 (ikä 24 vuotta), Rauma .. ei mulla muutaSamaan aikaan NHL:ssä Canadiens ja Hurricanes kilpailevat ässäkasvatti Kotkaniemestä. Vastaavanlainen kilpailu nähtiin myös muutama vuosi takaperin, kun ässäkasvatti Aho oli molempien seurojen kiikarissa. Milloin viimeksi lukkokasvatti on herättänyt vastaavanlaista kiinnostusta NHL-seuroissa?
Pelit Lukossa taitaa liikkua samoissa määrissä kuin Lukon kasvattamien NHL-kenttäpelaajien määrä.
Ja tuolta linkin takaa totuus Ahon todellisesta syntymäpaikasta;)
Ja tuolta linkin takaa totuus Ahon todellisesta syntymäpaikasta;)
Oonkohan vähän vahingoniloinen, mutta minulle ihannetilanne on kaudessa ainakin 1 kpl 10 maalin voitto ÄssistäMeille Lukon kannattajille ihannetilanne olisi se, että Ässät pärjäisi, mutta silti Lukko voittaisi Finaalissa. ;-)
Et. Mun mielestä olis parasta, jos ässät ajautuisi konkurssiin ja joutuisi aloittamaan jostain kakkosdivarista uusin ilmein. Ei jäisi ikävä.Oonkohan vähän vahingoniloinen, mutta minulle ihannetilanne on kaudessa ainakin 1 kpl 10 maalin voitto Ässistä
Et. Mun mielestä olis parasta, jos ässät ajautuisi konkurssiin ja joutuisi aloittamaan jostain kakkosdivarista uusin ilmein. Ei jäisi ikävä.
Ei mullakaan ikävä tulisi. Mieluummin kattelis matseja vaikka narreja vastaan. Pata on vähän niinkuin tosi vanha vitsi. Ei se enää edes naurata..Ei mun tarvi purkaa pahaa oloa ässäfaneihin. Moni kaverini kuuluu kyseiseen ryhmään. Silloin kun ässät oli sen yhden vuoden divarissa, niin silloin huomasin etten kaipaa kyseistä joukkuetta Liigassa ollenkaan.
tuo, että joukkueet tarvitsevat toisiaan on ihan paskaa. Se max. 400 lisäkatsojaa/keskenäinen ottelu ei ratkaise mitään mihinkään suuntaan. Toki Lukko välillä auttaa Ässiä ja ostaa jonkun pelaajan sieltä pois, että Ässät saa rahaa kirstun pohjalle sen verran ettei sarjasta putoa.