Paremmin kuin Raumalla, kun kaivellaan tilastoja. Enemmän porilaisia kiekkotähtiä tunnetaan myös kuin raumlaisse.
Käviksää tua iha reposaares ast tekee tämä gallupi?
Paremmin kuin Raumalla, kun kaivellaan tilastoja. Enemmän porilaisia kiekkotähtiä tunnetaan myös kuin raumlaisse.
Käviksää tua iha reposaares ast tekee tämä gallupi?
Matti Forss, Kimmo Rintanen & Antti Raanta. Oliks muit?
Sebastian Aho jäi puuttumaan.
Paremmin kuin Raumalla, kun kaivellaan tilastoja.
Ja tämä oli vain ja ainoastaan etu Lukon vastustajille pleijareissa. Yllätyksen mahdollisuus paljon suurempi. Mitä pidemmät sarjat olisi ollut, niin sen ylivoimaisempi Lukko olisi ollut. Vaikka pleijarit olisi pelattu kymmenestä voitosta poikki/sarja, niin yksikään joukkue ei olisi Lukkoa voittanut edes neljää kertaa.Jep lyhennetyillä playoffeilla
Ja sitähän ei voi kukaan tietää jos vaikka joku olisi rullannut lehtisen tai muuta ikävää.Ja tämä oli vain ja ainoastaan etu Lukon vastustajille pleijareissa. Yllätyksen mahdollisuus paljon suurempi. Mitä pidemmät sarjat olisi ollut, niin sen ylivoimaisempi Lukko olisi ollut. Vaikka pleijarit olisi pelattu kymmenestä voitosta poikki/sarja, niin yksikään joukkue ei olisi Lukkoa voittanut edes neljää kertaa.
Itse en viitsi veikata mitään, Lukko voitti mestaruuden ja sillä selvä. Sitäkään ei tarvitse veikata että ässät eivät selviä ensikaudella yhtään pidemmälle runkosarjassa kun tälläkään kaudella. Valmentaja on sama ja joukkue on heikentynyt entisestään ja muut pahnanpohjimmaiset ovat tehneet korjausliikkeitä ja vahvistaneet huomattuja heikkouksia.Itse veikkaan ettei lukko olisi pärjännyt täysin terveelle ifklle. Ja ifk olisi voittanut myös runkosarjan jos olisi pelannut täydet ku lukko.
IFK pelasi 10 ottelua runkosarjassa vähemmän kuin Lukko ja pisteitä 31 vähemmän. Vaikka IFK olisi voittanut kaikki loput pelit varsinaisella (mikä jo itsessään äärimmäisen epätodennäköistä) olisivat silti jääneet Lukosta pisteen jälkeen. Lisäksi keskinäisten pisteet Lukolle 9-3 ja maalit 10-4.Itse veikkaan ettei lukko olisi pärjännyt täysin terveelle ifklle. Ja ifk olisi voittanut myös runkosarjan jos olisi pelannut täydet ku lukko.
Itse veikkaan ettei ässät olisi pärjännyt täysin terveelle Tapparalle. Joten unohdetaan samalla vessan vedolla myös 2013.Itse veikkaan ettei lukko olisi pärjännyt täysin terveelle ifklle. Ja ifk olisi voittanut myös runkosarjan jos olisi pelannut täydet ku lukko.
Ifk:n pistekeskiarvo olisi ollut parempi ja se ratkaisi loppukaudella.IFK pelasi 10 ottelua runkosarjassa vähemmän kuin Lukko ja pisteitä 31 vähemmän.
Moniko tapparan pelaaja oli koronassa playoffien aikana? Entä viime kaudella IFK? Huomaa että faktat riipaisee raumalla aika kovaa ja menee tunteisiin. Jotenkin hauskaa.Itse veikkaan ettei ässät olisi pärjännyt täysin terveelle Tapparalle. Joten unohdetaan samalla vessan vedolla myös 2013.
Lopeta jo hyvä ihminen tuo tekosyiden etsiminen urheilu on urheilua sattuu ja tapahtuu. Lukko on mestari silti vaikka kuinka moni Porilaine yrittäis iha mitä vaan keksiä.Moniko tapparan pelaaja oli koronassa playoffien aikana? Entä viime kaudella IFK? Huomaa että faktat riipaisee raumalla aika kovaa ja menee tunteisiin. Jotenkin hauskaa.
En ole missään vaiheessa kertonut kuin faktoja ja se on raumalaisilla mennyt tunteisiin. Ja oma mielipiteeni on että Ifk olisi ollut se joka olisi lukon voittanut ilman useita koronatartuntoja ennen playoffien alkua. Ja tulevalla kaudella on suurin mestariehdokas.Lopeta jo hyvä ihminen tuo tekosyiden etsiminen urheilu on urheilua sattuu ja tapahtuu. Lukko on mestari silti vaikka kuinka moni Porilaine yrittäis iha mitä vaan keksiä.
Ei olisi millään voinut olla vaikka kumpikin olisi pelannut täyden runkosarjan.Ifk:n pistekeskiarvo olisi ollut parempi ja se ratkaisi loppukaudella.
Eli teit ns Nikulat: sun mielipide= fakta?En ole missään vaiheessa kertonut kuin faktoja ja se on raumalaisilla mennyt tunteisiin. Ja oma mielipiteeni on että Ifk olisi ollut se joka olisi lukon voittanut ilman useita koronatartuntoja ennen playoffien alkua. Ja tulevalla kaudella on suurin mestariehdokas.
Niinpä tsemppiä sille hitsarille!Pitsiäkään ei ole vielä pelattu ja täällä on jo yksi hitsari täyspaniikissa. Nyt tsemppiä!