Ässät on voittanut Lukon viimeksi joulukuussa 2019! Harmittele sitä yyterissä nimittäin loppua ei näy tolle järkyttävälle putkelleHarmi, että finaalit jouduttiin pelaamaan tyhjille halleille, niin kaikki 1000 halukasta eivät päässeet Raumalle todistamaan näitä historiallisia pelejä.
Mikäs se rautakorven aikainen putki oli , joku 11 peliä Ässillä ilman voittoa.Ässät on voittanut Lukon viimeksi joulukuussa 2019! Harmittele sitä yyterissä nimittäin loppua ei näy tolle järkyttävälle putkelle
Aika huono kun viimeinen peli pelattiin vielä Turussa.Inan tsemppiä ! Mees vaikka ässäkafeesee miettiin kuinka taas tulee turpaan koko kauden ajan tai lahjota milli jotta liigatasolle pääsisivät :)Harmi, että finaalit jouduttiin pelaamaan tyhjille halleille, niin kaikki 1000 halukasta eivät päässeet Raumalle todistamaan näitä historiallisia pelejä.
Toi olis jo liiallista kyykytttämistä.. ei saa ihan maahan toista vajota vaikka tietääkin olevansa ylivoimainenRaumlaisse ovat nyt kokonaan unohtaneet keskustelun NHL-draftista.
Ettekö tänäkään vuonna pystyneet ostamaan yhtään varauskelpoista junnua?
Missä vaiheessa viestiäni mainitsin mitään viimeisestä pelistä? Puhuin Rauman peleistä.Aika huono kun viimeinen peli pelattiin vielä Turussa.Inan tsemppiä ! Mees vaikka ässäkafeesee miettiin kuinka taas tulee turpaan koko kauden ajan tai lahjota milli jotta liigatasolle pääsisivät :)
Herramunjee mestistason kaljavaahtopuulaaki on täällä vauhdissa kun joku tekee brassijalkapallot eli treenaa itsensä ulos porin slummista.
Älkää ikinä unohtako 9-1 tulosta ja tuplamestaruutta senkin huoltamopuukottajat.
Tähän kysymykseen liittyy varmaan taas joku porilainen logiikka jota ei ulkopuolinen ymmärrä. Jatkan saunomista. Cheers!Kuullu kauheesti huutelua, että Raumalla olis joku uus kiekkodynasttia. Miten ihmeessä tää ei näy NHLn varaustilaisuudessa?
Yllättyneet listattu viestin lopussa. Kippis.Tähän kysymykseen liittyy varmaan taas joku porilainen logiikka jota ei ulkopuolinen ymmärrä.
Ässät on isompi kuin joku sarjapiste. Ässät on yhteisö. Ehkä raumaltakin sellainen löytyy joskus muutaman vuosikymmenen päästä. Kenties tekin sitten ymmärrätte.Kuulin tuossa juuri että siitä ei saa yhtään pistettä sarjataulukkoon vaikka koko joukkue valitaan Nhl:aan. Onnea teille ja toivottavasti teidän varatut pelaajat nostavat ässät takaisin säälipleijareihin ensikaudella, vaikeaa se tulee olemaan kun joukkue on täynnä b-korin pelimiehiä.
Ässät on isompi kuin joku sarjapiste. Ässät on yhteisö.
Ässät on yksittäinen varattu junnu, Lukko taas voitti myös U20-mestaruuden yhteisönä.Ässät on isompi kuin joku sarjapiste. Ässät on yhteisö. Ehkä raumaltakin sellainen löytyy joskus muutaman vuosikymmenen päästä. Kenties tekin sitten ymmärrätte.
Junnumestaruus? Wau! Nais! Cool! Tuskimpa kukaan koskaan ennen on tälläiseen pystynytkään...Ässät on yksittäinen varattu junnu, Lukko taas voitti myös U20-mestaruuden yhteisönä.
Niin no. Tuplamestaruuteen on pystynyt ennen tätä kolme seuraa. Arvaa mikä puuttuu joukosta? Vinkki: sille ei sarjapisteet ole tärkeitä koska se on yhteisö. Jepjep.Junnumestaruus? Wau! Nais! Cool! Tuskimpa kukaan koskaan ennen on tälläiseen pystynytkään...
Ja ihan vaan varmistukseksi kun homma on raumalaisille niin uusi juttu... ylläoleva on sarkasmia.
Joo kyllähän sitä voi taas hyvillä mielin puol vuossataa rämpiä häpeässä kun tuli oikeen samana vuonna kahelle joukkueelle mestaruus. Ihanaa.Niin no. Tuplamestaruuteen on pystynyt ennen tätä kolme seuraa. Arvaa mikä puuttuu joukosta? Vinkki: sille ei sarjapisteet ole tärkeitä koska se on yhteisö. Jepjep.
Ja voi sua höpönassua. Voisitko olla vääristelemättä mun sanomisia? Nimittäin minä en ole tuollaista sanonut.Niin no. Tuplamestaruuteen on pystynyt ennen tätä kolme seuraa. Arvaa mikä puuttuu joukosta? Vinkki: sille ei sarjapisteet ole tärkeitä koska se on yhteisö. Jepjep.
Totta. Niin voi. Cheers!Joo kyllähän sitä voi taas hyvillä mielin puol vuossataa rämpiä häpeässä kun tuli oikeen samana vuonna kahelle joukkueelle mestaruus. Ihanaa.
Missä kohtaa minä olen väittänyt sinun sanoneen yhtään mitään?Ja voi sua höpönassua. Voisitko olla vääristelemättä mun sanomisia? Nimittäin minä en ole tuollaista sanonut.
Jaaha. Raumalainen syyntakeettomana. Meille on jo lapsena opetettu, miten tässä tilanteessa pitää toimia. Siispä poistun takavasemmalle.Missä kohtaa minä olen väittänyt sinun sanoneen yhtään mitään?