Psykologi "psychodad"
Viestin lähetti psychodad
Itse asiassa juuri tähän viittasin. Osoitit viime kauden aikana ettet pysty missään nimessä keskustelemaan lukosta ilman tätä asennetta, olit missä tahansa lukkoa koskevassa ketjussa mukana, hyvin negatiivisena, ja yhdessä jopa kerroit suurimmat motiivisi, eli sen minkä tuossa kirjoituksessasi mainitsit.
Tähän kaipaan perusteluja. Varsinkin siihen, että olisin kertonut "suurimmat motiivini, eli sen minkä tuossa kirjoituksessani manitsin". Siis missä näin olen tehnyt?
äSyyllisyydentunto, ja satunnaisten kannattajien tekojen rinnastaminen joukkueeseen jolla ei ollut mitään tekemistä sinun epämukavan kokemuksesi kanssa.
Ei ollutkaan. TISMALLEEN samaa mieltä, vaikket sitä uskokaan.
Katsopa uudestaan sitä lukon rosteria. Jos et vieläkään tajua, katso uudelleen. Jos ei vieläkään aukea, lue tämä viestiketju alusta loppuun. No niin.
Nyt putosin ihan täysin. Varsinkin toi "lue tämä viestiketju alusta loppuun" aiheutti sananmukaisen putoamisen, siis naurunpurskahduksen.
Siis koska muut veikkaavat Lukkoa paremmin kuin minä, minunkin pitää nostaa raumalaisten sijoitusta?
Arvoisa "psychodad", tiedätkö mitä veikkaaminen edes tarkoittaa? Se on kaukana absoluuttisesta totuudesta ja jokaisen oma näkemys asioista.
Lukon rosteri vaikuttaa siis ilmeisen kovalta. Selvä. Oliko Tamba Baylla ennen NHL-kautta lähellekään kovin nimilista?
Toki jotkut tietämättömät tai skeptikot ovat veikkaamassa lukkoa alas
Tietämätön minä voin aivan hyvin olla. En edes väitä olevani mikään jääkiekkoasiantuntija tms.
En myöskään ihan täysin ymmärrä minun perustelujeni kyseenalaistamistasi. Minähän nimenomaan sanoin, että "päeriaatteessa pontentiaalia on toki vaikka viimekautiseen suoritukseen".
Resursseista en siis usko homman olevan kiinni, vaan VEIKKAAN, ettei Lukko yksinkertaisesti saa miehistöstään kaikkia mehuja irti, kuten ei saanut toissa kaudella eikä viime kauden alussakaan.
äSinun tekstistäsi paistaa läpi tuo sama asenne mitä viljelit viime kaudella, johtuen siitä kun et uskaltanut puolustaa kaveriasi...se jätti sinuun arvet, joita koitat paikata väärin tavoin.
Viimeisestä lauseestasi tulee mieleen, että ryhdy ihmeessä psykologiksi, jos et jo ole. Et ole tavannut minua kertaakaan ja silti teet näin syvällisiä analyysejä meikäläisen henkisestä tilasta tuon traumaattistakin traumaattisemman väkivaltakokemukseni jälkeen. Sinussa täytyy olla valtava ihmisten auttamisen potentiaali, jota et misään tapauksessa saa jättää käytämättä. Se on sinun kutsumuksesi, jolla ihmisiä pitää auttaa!
Ikävää on, etten mitenkään pysty todistamaan, ettei viime lokakuinen tapaus vaikuta minun asenteeseeni Lukkoa kohtaan MILLÄÄN tavalla. Voin vain todistella, ettei sillä kertakaikkiaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Mutta toki psykologi psychodad tietää paremmin.
Viestin lähetti Pronger
äEhtivätkö pojat saamaan yhtään iskua perille vai lähditkö heti juoksemaan?ä
Eivät ehtineet. Lähdin juoksemaan sen jälkeen, kun pojat tarttuivat Jypin logolla varusteltuun pyyhkeeseeni, jonka he olivat nähneet jo hallilla, kiinni.
Vaikkei sivarikundi väkivallasta pidäkään, monta kertaa Jypin tappiot ovat vituttaneet siinä määrin, että on tehnyt mieliä muksia vastustajan pelipaita päällä kulkevia turpaan. Sikäli ymmärrän näitä raumalaisiakin, eikä Lukon heikko sijoitus omassa kausiarvoiossani liity mitenkään tähän.