Rönnberg 2
Puustinen 2
Mäkiaho 2
Itse jättäisin Kähkösen, Öhmanin, V. Lajusen ja Tarkin sivuun Ässät-matsissa. Antaa heidän levätä kunnolla.
Pakka huomiselle ihan uuteen uskoon sanon ma. Peli on loppujen lopuksi täysin merkityksetön Bluesille ja tiedetään että monia runkopelaajia on kuormitettu aivan liikaa sattuneista syistä joten heille huilia pl V.Lajunen.
Lähinnä a) sen takia että monet pelaajat tarvitsisivat kaiken levon mikä on mahdollista mm pikkuvammojen takia b) jos puolivälieriin asti mennnään joudutaan melko varmasti käyttämään "reserviä" jotta saadaan niitä tuoreita jalkoja (joten nyt voisi tietyt henkilöt saada pelituntumaa ja c) itse en näe ison kuvan kannalta merkitystä siihen ollaanko nyt sijalla 8 vai 9 vaikka siinä tuo mahdollinen kotipeli olisikin. Ok, tietty toi mun kokoonpano oli kärjistetty mutta on sanomattakin selvää että ainakin nelikon Tarkki-Öhman-Rajamäki-Kähkönen pitää tänään huilata, muuten en ymmärrä valmennuksen logiikkaa. Lisäksi lepuuttaisin Mezeitä ja Huzzeria, näille kahdelle tulee kuitenkin Lajusen lisäksi isot minuutit jatkopeleissä.En ymmärrä miksi tänään pitäisi peluuttaa lähes pelkkiä vilttikavereita?