Miten minun silmään näyttää siltä, että Seinelä on aika turha tossa Toikan kentässä. Eikö oikeesti kannattaisi koittaa Seinelän tilalla vaikka Rauvolaa, joka on kiekollisesti parempi, kuin Seinelä. Seinelä pystyis varmasti nelosessa vetää sitten omaa rooliaan. Kannattais ehkä koittaa..
Kyllä, olen osin samaa mieltä. Vähän vaan pelkään, että jos Seinelä siirrettäisiin neloseen ja siellä hyvin pelannut Rauvola otettasiin pois niin se nelonen ei enää olisi valopilkku. Tosin hyvin siellä pelaa Koivunen ja Aksilakin, etenkin Koivunen. Se mistä olen samaa mieltä niin tuon Seinelän pelaaminen Toivasen kentässä. Siinä on kaksi joukkueen hitainta miestä samassa paketissa. Siihen että Seinelä voisi tuossa onnistua, vaatisi että Toikan pelitaso kohenisi.
Ja sitten, mitä ihmettä Atte Karppinen, siitä miehestä ei tuolla paikalla saa nyt yhtään mitään irti. Mietin, että onko Henttosen siirto ykköseen parantanut sen ketjun suoritustasoa enemmän kuin heikentänyt Karppisen peliä. Väittäisin, että ei. Näissä kahdessa on sellainen ero tällä hetkellä, että Henttonen saa onnistumisia paikasta riippumatta, mutta Karppinen näköjään ei.
Tässä vaiheessa ei varmaan enää noita ketjuja ihan uusiin laiteta. Olishan tässä mielessä muutamakin visio mutta jätetään julkaisematta ja katotaan mitä sieltä tulee.
Joulukuulta on nyt 5 pinnaa neljästä pelistä ja se ei riitä yhtään mihinkään. RoKia vastaan tunaroitiin ottelun loppu ja siinä meni pinna, eilen Peliittoja vastaan tunaroitiin yksi erä ja siinä meni kaikki pisteet. Tänä vuonna on vielä kolme peliä ja niistä pitäisi vuoden heikoimman (lokakuu 1,4 pst) kuukauden pistekeskiarvoon päästäkseen saada vielä 5 pistettä.
Ei noilla pisteillä ole ihan niin suurta merkitystä, mutta sillä on että peli pitäisi saada toimimaan illasta toiseen eikä silloin tällöin..
Liian moni kuvittelee että voi välillä vetää vapaamatkustajailtoja, mutta kun ei voi jos meinaa voittaa.
Sijoitus on tällä hetkellä RS 8. ja siinä on 7 joukkuetta 9 pinnan sisällä. Ottelumäärissä on kuitenkin aika isot erot ja jos nuo muuttaisi pka järjestykseen niin SaPKo olisi paikalla 5.
4 ensimmäistä ja 3 viimeistä samoilla paikoilla. Kiva 7. -> 9. RoKi 9. -> 7. ja Jokipojat 5. -> 8.
E: tekstin piti päätyä kausiketjuun ja toisekseen kyllä pohjilla IPK ja KOOVEE vaihtaisi pka järjestykseen muutettaessa paikkoja.