Sandy Moger Ässiin!

  • 5 121
  • 37

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Olen varmaan missannut jokun uutisen, mutta eikös Ässillä ole jo ulkomaalaispaikat täynnä? Kuka lähtee?

Jahas, nevermind... Kulhahan se on ollut teillä tietymättömillä...
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Juu..

Kulhalle olisi kyllä paikka ollut,mutta häntä ei ikinä? Porissa näkynyt ja sopimus purettiin..Näin siis ainakin on kerrottu.
 

JanJ

Jäsen
Aivan loistava uutinen!

Tällä kaudella ei Ässät mitenkään pysty olemaan sarjajumbo.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Juu, kyllä kateus nostaa taas rumaa päätään täällä... Toistanpa taas iskulauseeni: "Miksi muilla on kanukkeja mutta meillä ei?"

Ja heti perään, miten Ässillä voi olla varaa Mogeriin + muihin ulkomaaneläviin? :)
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
No..

Olen silti sitä mieltä, että tuskin teidän täytyy olla yhtään katellinen ulkomaalaisista teillä on kuitenkin ainakin kolme varmasti hyvää ulkomaalaista ja kaksi vähän epävarmempaa.Pelaaja budjetit ovat kai lähes samat niin Ässillä,kuin Saipallakin..?
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti sniper2001
Karhu ässillä on velkaa tietääkseni melko kovasti, joten taitaa olla ankka koko Moger juttu.

Heh, loistavaa logiikkaa!

Tapparalla ja Ilveksellä oli muutama vuosi sitten vielä enemmän velkaa, mutta niin vaan heilläkin oli pelaajia.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti sniper2001
Karhu ässillä on velkaa tietääkseni melko kovasti, joten taitaa olla ankka koko Moger juttu.

Ankka my ass! Se on nyt virallista tietoa, eli mitä vielä epäilet?

No jokatapauksessa hyvä juttu ja toivon todella, että Mogerista tulee SM-liigan Shanahan, vähän niinku Toporowski viime vuonna :) Mielestäni Ässillä on ainakin paperilla katsottuna aika kova hyökkäys ja puolustuksin parempi, kuin viime vuonna. Veikkaankin, että pleijjareihin mennään pitkästä aikaa, huh kolme kauttako oltiin pihalla niistä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Veikkaan että Mougeri on pettymys Ässille tyyliin 10 peliä 1+2 ja sen jälkeen mies myydään muualle, jossa herää ja paukuttaa piste per peli -tahtia.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Veikkaan,että..

Shearer on pettymys ja ei pelaa yhtään peliä liigassa..;)
Tosi asiassa harmittaako sinua Jii,kun meillä Porilaisilla on kerrankin joku ilonaihe?
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti sniper2001
No tulipahan Moger, mutta sittenhän itkette kun mies ei olekkaan sitä mitä luulitte...:D

Miksi minusta tuntuu, että Sniper on vähän katkera? Mikä sinulla on meitä pata sydämmiä vastaan?

Ma sanon, että Moger tekee enemmän maaleja, kuin Machulda :)
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kateellisia?

Siis jotenkin uskomatonta panettelua, esim. toi sniperin heitto.
Mä oon ainakin hemmetin tyytyväinen,että saatiin kanukki Moger patapaitaan. Ja vielä hyvin fiiliksin, eli luulen miehen olevan varmasti vahvistus. Eihän äijältä varmaan tartte mitään 25-30 maalia odottaa, mutta never know...
Eihän Esim Bendakaan tullessaan herättänyt mitään suurta ihailua, mutta mutta... :)
 

#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
ärsyttävää!

Ärsyttää toi moger on huono ja moger tekee 1+2 ja saa kenkää....yms. nää on taaaaas kerran näitä meijän faija hakkaa teijän faijan juttuja
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katkera ja katkera, miksi olisin katkera kun meillä on kolme pelaajaa jotka mahtuisivat heittämällä ässien ykköskenttään...tulkaa sitten sanomaan että Moger on vahvistus kun on sen teille osoittanut. Tai älkääs tulkokkaan. Te kun luokittelette vahvistukseksi Pasi Peltosen...:D no ei, ei taida tehdä yhtä paljon maaleja kun Machulda. Vallu on vireessä kuulkaa.:D

PS. Minä en ole k-a-t-k-e-r-a.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
time out!!

Mitäs te nyt päätänne vaivaatte tuollaisilla asioilla, että kuka pelaaja menestyy liigassa ja kuka ei, kun sarja ei ole vielä edes alkanut!
Itse veikkaan, että kukaan ei tee yhtään maalia missään, kunnes Juti palaa kehiin ja heittää tehot 1+0!:D :D :D :D
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti sniper2001
Katkera ja katkera, miksi olisin katkera kun meillä on kolme pelaajaa jotka mahtuisivat heittämällä ässien ykköskenttään...tulkaa sitten sanomaan että Moger on vahvistus kun on sen teille osoittanut. Tai älkääs tulkokkaan. Te kun luokittelette vahvistukseksi Pasi Peltosen...:D no ei, ei taida tehdä yhtä paljon maaleja kun Machulda. Vallu on vireessä kuulkaa.:D

PS. Minä en ole k-a-t-k-e-r-a.

Katsotaan vaan, kun kausi alkaa, niin yllätytte Ässiin ja Mogeriin! Minä itse olen optimistinen, enkä anna minkään Sniperin yhtään latistaa minua.
 
G

Guest

antaa mogerin näyttää taitonsa

Antaa Sandy Mogerin näyttää osaamisensa. Voi olla pelimieskin parhaasta päästä. Itse olisin kyllä vahvistanut tota pakkipäätä...
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin tuo Ässien peräpää ei näytä kauhean vahvalta, Jasecko on erittäin hyvä puolustava puolustaja ja tulee todennäköisesti olemaan menestyksen kulmakiva omalla osaamisellaan.
 

JanJ

Jäsen
En tiedä miten Moger liittyy Ässien peräpäähän...

Mutta tässä ESPN.comin pelaaja-arvio Mogerista:

The Finesse Game
Moger has been described by one scout as a "poor man's Tim Kerr." He has a big body and he thrives on the power play. He has an excellent release on his shot and sharp hand-eye coordination for deflecting pucks. Moger has good hockey sense and, in addition to his gifts around the net, is very reliable killing penalties in his own end. He knows when to back off and protect the front of the net. His downside is his foot speed. Moger is a marginal NHL skater but his diligence gets him where he has to go. He is well balanced on his skates for battles in the crease. Most of his goals will come from in tight and he should benefit from the shrinking crease.

The Physical Game
Moger is a fearless, dangerous hitter. He is not afraid of taking abuse and will compete for any loose puck. He's a bit of a stringbean and he could use some bulking up. He needs to get stronger because he does the dirty work in the trenches.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
kuulostaan hyvältä! Janj kyllä mulla nyt on sellainen fiilis, että kova äijä saatiin! SK:ssa nähdään esimakua, mutta en nyt tekisi kuitenkaan harkkapelien perusteella lopullisia jotopäätöksiä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyvä homma

Nyt on sitten kokemusta omaava entinen NHL-jyrä hyökkäyksessä. Vauhti ja taidot eivät ole enää niin kovia kuin nuorempana, mutta rauhallisuutta ja neuvoja nuorille lupaaville pelaajille varmaan Mogerista irtoaa. Ja mikä ettei hän pelaisi koko kautta Ässissä? Epäilen, että se on Lipiansky, joka lähtee ensimmäisenä patapaidasta (jälleen), jos joku ulkolainen lähtee kesken kauden Ässistä.

Ja mitä puolustukseen tulee, niin sitten tehdään vain pari maalia enemmän kuin vastustaja, jolloin niitä voittoja tulee. Mieluummin 7-5 tai 6-4 kuin 1-0 tai 2-1.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Moger on vähän samanlainen tapaus kuin Palo.Kysymys kuuluu onko asenne kunnossa?Jos on kyseessä ovat kovat vahvistukset.Tarvittaessa löytyy niitä ns. tahtomaaleja.

Nuoria lupauksia löytyy pilvin pimein tai toivottavasti valkoisin.

Pohdinta siitä paljonko Moger tekee pisteitä on täysin turhaa.Kysymys on minkälaisen panoksen hän pystyy tuomaan joukkueen kokonaisuuteen.Jos panos on kovaa luokkaa kyllä ne maalitkin sitten joku tekee.

Mihin ketjuun tällainen mielialapelaaja kuin Lipiansky pitäisi laittaa?Nyt ei tätä kamua eli Kulhaa tullutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös