Jillsonin Jeffi on ilmeisesti oppinut Bryan Marchmentilta hieman veteraanin elkeitä. Viime yönä pelatussa ottelussa Vancouveria vastaan tasoitti kuulemma hieman muhkuraista jäätä yhdellä kappaleella taklauksia pelkääviä tsekkejä.
Aina puolueeton Sharksien kotisivusto ehti jo todeta, että Jillsonin taklaus oli puhdas, epäonninen yhteensattuma jossa Jilly oli ottanut tähtäimeen Hlavacin, joka viime hetkellä oli havainnut taklaajan ja tehnyt aina ah niin viisaan tempun, ja väistänyt. Polveen, tietenkin, mihinkäs muuallekaan. Itse en ole tapausta nähnyt, mutta jos mediatiedotteen mukaan video näin osoittaa, niin sovitaan niin.
Yuri Moscevsky oli tullut tilannetta seuranneessa rähinässä pelastamaan Jillyn lähestyneeltä Lindeniltä joka oli ilmeisesti koittamassa yllättää "uhrinsa"... No, taisi mies yllättyäkin itse kun vastaan asettuikin tuuman pitempi ja parikymmentä paunaa painavampi Yuri. Hähähä. Vaikuttaa hyvältä äijältä tämä jugoslaavi.
Ainiin, itse ottelu päättyi 2-2, Toskalalle 31 torjuntaa, molemmilta joukkueilta puuttui useita nimimiehiä, Sharkseilta mm. Selänne, Nolan, Damphousse ja Canuckseilta Bertuzzi, Näslund... Cheechoo teki maalin.