Telnyashka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SJS
TOP6 centterit heiluvat meneen vielä World Cupissa, mutta ilmeisesti ilmassa leijuu vahva maku siitä, että Hertl aloittaa kauden 3.centterinä. Kahden vuoden jatko alla, jonka aikana olisi hyvä osoittaa taidot centterinä johdolle. Ja näyttämö avautuisi siis heti. Harkoissa nyt Hertl on pelannut Wardin ja Goldobin kanssa.
Korvaajaksi ykköseen on puheltu Bödkeriä ja Meieria. Toinen istuskellut World cupissa ja toinen ei ole selviytynyt kentälle harkoissa. Mielipidevaltaista siis. Itse toivon Timon nousevan ja maaleja mälläämällä siirtävän maalivahteja eläkkeelle kesken kauden.
Kakkosmaalivahti mitä ilmeisemmin Dell. Ellei tahdo toimia, niin toivottavasti sen hokasemiseen ei mene yhtä kauan kuin viime kaudella.
Timo-19-8
89-39-27
12-48-42
83-50-68
7-88
44-61
4-5
74
31
30
Näin sen itse näen. Tässä kohtaan.
Korvaajaksi ykköseen on puheltu Bödkeriä ja Meieria. Toinen istuskellut World cupissa ja toinen ei ole selviytynyt kentälle harkoissa. Mielipidevaltaista siis. Itse toivon Timon nousevan ja maaleja mälläämällä siirtävän maalivahteja eläkkeelle kesken kauden.
Kakkosmaalivahti mitä ilmeisemmin Dell. Ellei tahdo toimia, niin toivottavasti sen hokasemiseen ei mene yhtä kauan kuin viime kaudella.
Timo-19-8
89-39-27
12-48-42
83-50-68
7-88
44-61
4-5
74
31
30
Näin sen itse näen. Tässä kohtaan.