sohvakoutsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Hermes
Jokohan siellä olisi Kallella kassakaapissa Piipposen kolmivuotinen diili? En pistäisi ollenkaan pahitteeksi vaikka viihtyisi pidemmänkin aikaa Raumalla
Aluksi oli kyllä mitä vittua fiilis hankinnasta, mutta mitä vielä. Idioottivarmaa puolustamista, fyysisiä otteita ja helppoja kiekollisia ratkaisuja. Olen kyllä jo ihastunut Piipposen pelaamiseen ja näillä esityksillä voisi mielestäni miettiä jopa jatkosopparia.
Alisti vielä naapurin supersakkea kaukalossa, kuten nähtävästi on myös tehnyt enemmän pisteitä mitä kiikari Sakari.
Bonuksena päivä paras klippi.
Samuli > Sakari
Jokohan siellä olisi Kallella kassakaapissa Piipposen kolmivuotinen diili? En pistäisi ollenkaan pahitteeksi vaikka viihtyisi pidemmänkin aikaa Raumalla
Antaisin hänelle jatkosopimuspaperin mietittäväksi jo tässä vaiheessa. Hyvä peruspakki tarvitaan aina kentällisessä, tukemassa näitä kiekollisia virtuooseja.
Juu, enemmän pitää nähdä. Ensi kauden option (seuralla) voisi raapustaa vaikka hetiItse ainakin malttaisin vielä, 4 pelattua matsia on aika pieni otos. Hyvä nähdä miehen taso myös HIFK, Tapparaa ja Kärppiä vastaan. Nuo ovat kuitenkin ne seurat, ketkä haastavat Lukon taistelussa mestaruudesta.
Järkyttävä tykki,139km/h. Eikä ollut ensimmäinen hevosenpotku Lukko paidassa...
Onhan tuo NHL/KHL matseissa ihan peruskauraa mutta mun mielestä tämän kauden Lukko pakeista tainnut #19 #18 ja #67 ainoastaan yltää140km/h...Eikös tuo ole aika keskiverto laukaus voiman puolesta?
Onhan tuo NHL/KHL matseissa ihan peruskauraa mutta mun mielestä tämän kauden Lukko pakeista tainnut #19 #18 ja #67 ainoastaan yltää140km/h...
Perun kyllä ynseyteni täysin jota koin helmi-maaliskuun vaihteessa, kun Lukko julkaisi tämän herran sopimuksen. Tätähän se lääkäri määräsi lopulta. Lukon oma "Chris Pronger".
Tehkää nyt jatkosopimus Piipposen kanssa. Pyyteetön fyysisen osaston duunari, joka on osunut maalipuidenkin väliin.
Olen kyllä jo ihastunut Piipposen pelaamiseen ja näillä esityksillä voisi mielestäni miettiä jopa jatkosopparia.
Alisti vielä naapurin supersakkea kaukalossa, kuten nähtävästi on myös tehnyt enemmän pisteitä mitä kiikari Sakari.
Bonuksena päivä paras klippi.
Jämäkkä pakki, jonka uskon nousevan vielä EHT:lle.
Minulla ei ole Lukon suhteen ollut ikinä sykkeet näin alhaalla ;-)No niin, sykkeet alas, sykkeet alas...