massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Liikkuminenhan näyttää tuolta.Alkulämmön perusteella tän kaverin veto on tasoa kansainvälinen. Ennustan noin 25-30 maalin kautta vaikka pelaisi ilman luistimia.
Liikkuminenhan näyttää tuolta.Alkulämmön perusteella tän kaverin veto on tasoa kansainvälinen. Ennustan noin 25-30 maalin kautta vaikka pelaisi ilman luistimia.
Tätä olin tulossa ihmettelemään myös. Liukuu kuin luistimissa olisi hiekkaa.Liikkuminenhan näyttää tuolta.
Eihän tämä osu edes laiturilta järveen.Alkulämmön perusteella tän kaverin veto on tasoa kansainvälinen. Ennustan noin 25-30 maalin kautta vaikka pelaisi ilman luistimia.
Jos tarkoitat maalilla Texas Pete verkkoja niin montakin. Vaikeaa on maalin tekeminen Saloselle tällä hetkellä.Montakohan vetoa oli tänään? Ja meniköhän yksikään maalille asti?
Toisaalta onneksi meiltä löytyy tosta ketjusta keskeltä Valle, joka on 48 maalin tahdissa.Nyt ollaan 24,5 maalin tahdissa, vähän pitää vielä kiristää tahtia.
Itse itseäni lainaten.Eihän tämä osu edes laiturilta järveen.
Montakohan vetoa oli tänään? Ja meniköhän yksikään maalille asti?
Kaikki pakit. Saa suorittaa.Itse itseäni lainaten.
Kenet täällä pitää seuraavaksi dumata, että alkaa peli seuraavassa pelissä sujua?
Veto oli laadukas ja todella tärkeä onnistuminen. Vielä kun olisi jo ekoissa ylivoimissa laukonut suoraan Tuomolan tarjoiluista niin ei olisi mennyt edes jatkoajalle.Olipa laadukas veto ja oikeaan aikaan.
En olis voinu paremmin kuvailla. Leipä tekee kyllä parhaimmillaan eroottista jälkeä kaukalossa.melko seksikäs rannari.
Kun alkukaudesta ihmettelin tuota liikkeen huonoutta, niin joku sanoi hyvin, että jos liike olisi parempi niin ei todellakaan pelaisi Mestiksessä. Tämä perustelu alkaa aueta minulle päivä päivältä paremmin ja pikkuhiljaa näyttää siltä, että on tähän sarjaan kova pelaaja, puutteistaan huolimatta. Jos tosiaan olisi kokonaisvaltaisempi, niin ei pelaisi meillä. Nautitaan siis siitä mitä hän meille tarjoaa.Mitä Breduun tulee niin nyt viimeiset pelit omaan silmään aivan eri planeetalta kuin alkukaudesta. Alkukaudesta tosi kankea, hidas ja mikään ei tuntunut onnistuvan. Nyt liike näyttää ihan hyvältä, jaksaa haastaa ja etenkin tänään melko seksikäs rannari. Oli myös melko nöyrä tuuletus.
Hyvä vaihtaa fillariin hiljalleen talvikumit. Etenkin jos aamuisin tykkää polkea.> Tyttöystävä pumppaa renkaita kotona
Mitä hän tarkoitti tällä? ;)
Sihti on hukassa, mut onhan Bredu aivan eri planeetalta verrattuna alkukauteen. Sen sihdin kun saa kuntoon niin Bredu tulee maalipörssissä dominoimaan.Saloselta voitonnälkäinen suoritus koko kakkosen voimin. Forslund toi kenttään taitoa ja tällä hetkellä kakkonen on tasaisesti parhaiten suorittava ketjumme.
Vielä kun saisi sen onetimerinsä kuntoon. Paikkoja on, mutta ei lähde suoraan syötöstä tai jos lähtee niin seinille.