Parry Sound
Jäsen
Väitän, että tulee olemaan prosenteilla mitattuna kovempi kuin ulkomaalainen edeltäjänsä Raumalla. Yllättää meistä monet.
Viimeiset 5 kautta, 58 pudotuspelimatsia - torjuntaprosentti reilusti yli 93:n.
2 x QMJHL-mestari, vakuuttava heti ensimmäisellä Euroopan kaudellaan.
Mennyt tavallaan hiukan tutkan alla koko ajan.
Todella mielenkiintoinen ja hyvä löytö Kallelta. Hinta vs potentiaali.
Ennustan sellaista kautta, joka yllättää monet. Daniel Lebedeff saattaa olla yksi heistä.
Joo. Tolvanen on viimeisen viiden kauden aikana pelannut 24 pudotuspeliä, Harveyllä 58.Näyttäisi tilastoskouttauksella olevan Atte Tolvasen tasoa. Tai vähän alle.
Mistä kumpuaa tämä ihmisten Sebastian Ylösen haukkuminen? Pelasi Lukossa kolmessa ottelussa 94.7 torjuntaprosentilla ja 1,48 päästettyjen keskiarvolla. Itse en juuri muista Ylösestä mitään.Kommentoin tähän ketjuun, kun kausiketjussa veskareista keskusteltiin. En usko, että mitään Sebastian Ylönen tason suharia ainakaan tulee.
Mistä kumpuaa tämä ihmisten Sebastian Ylösen haukkuminen? Pelasi Lukoss kolmessa ottelussa torjunta 94.7 torjuntaprosentilla ja 1,48 päästettyjen keskiarvolla. Itse en juuri muista Ylösestä mitään.
Mistä kumpuaa tämä ihmisten Sebastian Ylösen haukkuminen? Pelasi Lukossa kolmessa ottelussa 94.7 torjuntaprosentilla ja 1,48 päästettyjen keskiarvolla. Itse en juuri muista Ylösestä mitään.
Jep, asenne taisi olla kuin puulaakipelaajalla. Ilmeisesti Keuruulla eikä Joensuussakaan oikein jaksettu katsella.Mestis keikalta sai ainakin kitkerää palautetta, kun veti treenit ihan lekkeriksi, jos tiesi, ettei pelaa.
Hyvällä tekniikalla pystyy paikkaamaan, monessakin asiassa.On se pieni.
Ei tietysti kerro mitään, mutta samanmittainen Lassi Lehtinen on ihan kohtuullinen veskari.On se pieni.
Kyllä Samuelin annetuissa mitoissa on aika lailla ilmaa.Ei tietysti kerro mitään, mutta samanmittainen Lassi Lehtinen on ihan kohtuullinen veskari.
Näin voi olla.Kyllä Samuelin annetuissa mitoissa on aika lailla ilmaa.
Lähempänä Myllyksen kuin Lassin kokoa.
Mihin kunnon panomies munaa edes tarvitsee?Hyvällä tekniikalla pystyy paikkaamaan, monessakin asiassa.